یمن

یک منبع نظامی یمنی خبر داد که انصارالله در یک حمله موشکی-توپخانه‌ای علیه نیروهای دولت مستعفی یمن در غرب «مأرب»، پیشروی بسیار خوبی داشته و یک فرمانده بلندپایه دولت مستعفی را از پای درآورده است.

به گزارش مشرق، یک منبع امنیتی یمنی، امروز (سه‌شنبه)، در گفت‌وگو با خبرگزاری «اسپوتنیک» از پیشروی نیروهای انصارالله در منطقه استراتژیک «الکساره» در جبهه صراوح خبر داد.

به گزارش این منبع امنیتی، به دنبال حمله موشکی-توپخانه‌ای انصارالله، سرتیپ ستاد «ناجی بن علی حنشل» رئیس عملیات منطقه نظامی «۳» نیروهای دولت مستعفی به همراه سه تن از همراهانش از پای در آمده‌اند و همچنین هفت تن دیگر مجروح شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

به گفته منبع یادشده، با سیطره انصارالله بر منطقه استراتژیک شمال «جبل هیلان» (کوه هیلان) مشرف بر شهر مأرب که تنها چند کیلومتر از جاده «مأرب به صنعاء» فاصله دارد، نیروهای انصارالله موفق شدند راه‌ ارسال تدارکات نیروهای دولت مستعفی از شهر مأرب به مناطق «الجدعان»، «مجزر» و «انحاء» در «نهم» (شرق صنعاء) را قطع کنند.

در همین ارتباط، پیشتر، شبکه الجزیره گزارش داده بود که نیروهای انصارالله موفق شدند کنترل یک منطقه را در استان البیضا (جنوب شرق صنعاء) در اختیار بگیرند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بچه گوساله نوپ IL ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    0 8
    د آخه یمن زاقارتی چی ازش مونده که هی گندش می کنین ؟؟
    • IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
      0 0
      خدا شفات بده بدبخت خارجی
    • ایران US ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
      0 0
      از اسرائیل هم چیزی نخواهد ماند ...بعد از عربستان نوبت شماست...خخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس