کد خبر 1086762
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۹ - ۰۲:۴۵
قتل نمایه

ناگفته های قاتل «عسل کوچولو» در بازسازی صحنه جنایت دل ها را تکان داد.

به گزارش مشرق، من «عسل» را با قاشق یا سیخ داغ نکردم! نمی دانم آثار این سوختگی ها چگونه در نقاط حساس  یا پشت پیکر «عسل» باقی مانده است!! ولی او هیچ وقت به حرف من گوش نمی کرد به همین خاطر هم آن روز وقتی عصبانی شدم زانویم را روی مهره های کمرش گذاشتم و ...

این ها بخشی از اظهارات زن ۲۷ ساله ای است که جنایت وحشتناک او، جنجالی در مشهد به پا کرد و دل های بسیاری را آتش زد.

در این زمینه:

اعتراف نامادری به قتل «عسـل» +عکس

 صبح پنج‌شنبه هفته گذشته، خودروهای پلیس آگاهی در یکی از خیابان های حاشیه بزرگراه شهید بابانظر مشهد توقف کردند. قرار بود «نامادری سنگدل» صحنه جنایت هولناک خود را در حضور قاضی ویژه قتل عمد مشهد بازسازی کند.  اهالی محل با دیدن خودروهای پلیس به تکاپو افتادند و هرکسی درباره «عسل کوچولو» خاطره ای بازگو می کرد اما در این میان اظهارات صاحبخانه «محمد» (پدر عسل) بسیار تکان دهنده بود. او می گفت: بارها عسل را در سرمای سوزناک زمستان در حال تمیزکردن موزائیک های حیاط دیده است که فقط لباس زیر کودکانه به تن داشت . او که مقابل دوربین قوه قضاییه ایستاده بود، ادامه داد: روزی به پدر عسل اعتراض کردم که نگذارد این طفل معصوم با این حال و در سرمای سحرگاهی به داخل حیاط بیاید! به او گفتم: من خودم حاضرم هر روز حیاط منزل را جارو کنم! اما نمی توانم این کودک بی گناه را در این شرایط نظاره گر باشم!... ولی پدر  او گفت: «عسل» به تمیزکاری علاقه زیادی دارد! به همین خاطر هم دوست دارد حیاط را تمیز کند!

یکی دیگر از اهالی منزلی که «عسل» در آن به قتل رسیده بود، با چشمانی اشکبار ادامه داد: ما نمی دانستیم زن ۲۷ ساله، نامادری «عسل» است ولی از دیدن اوضاع موجود زجر می کشیدیم!

آن زن حتی در گرم ترین روزهای فصل بهار و تابستان هم ژاکت های ضخیمی تن «عسل» می کرد به گونه ای که روز مرگش هم ژاکت قرمز رنگ کاموایی به تن داشت. ما از این که آن دختر کوچک کتک می خورد ناراحت بودیم وقتی به طور پنهانی با بهزیستی تماس گرفتیم، آن ها گفتند باید خود دختر اعتراف کند! اما «عسل» خیلی از نامادری اش وحشت داشت وحاضر نبود درباره زخم های وحشتناک روی پیکرش به کسی چیزی بگوید! یک بار که من از او درباره آثار یک زخم پرسیدم گفت: «زنبور نیش زده  است!»

 دقایقی بعد از اظهارات اهالی محل و به دستور قاضی علی اکبر احمدی‌نژاد، زن جوان با تفهیم اتهام قتل عمدی مقابل دوربین قوه قضاییه قرار گرفت تا جزئیات این جنایت وحشتناک را بازگو کند.

در همین حال، کارآگاه عظیمی مقدم (افسر پرونده) به تشریح خلاصه ای از محتویات پرونده جنایی پرداخت و توضیحاتی درباره اظهارات متهم در بازجویی های تخصصی ارائه داد.

سپس «منیره- ن» با بیان این که از پنج سال قبل بیماری عصبی دارد درباره قصه تلخ «عسل» گفت: پدرم اهل کرکوک عراق است که با زنی از اهالی خراسان شمالی ازدواج کرد. من هم زمانی که ۱۴ سال بیشتر نداشتم با یکی از بستگان مادرم ازدواج کردم اما او مردی معتاد بود و به من سوءظن داشت. کتکم می زد و هیچ مسئولیتی را در قبال خانواده اش احساس نمی‌کرد. بالاخره بعد از هفت سال زندگی و در حالی  که فرزندی نیز داشتم طلاق گرفتم تا به دنبال سرنوشت خودم بروم اما این سرنوشت به گونه دیگری رقم خورد زمانی که در کشاکش طلاق به دادگاه رفت و آمد داشتم با «محمد» (همسر فعلی ام) آشنا شدم او نیز با همسرش اختلاف داشت و در حال جداشدن از یکدیگر بودند. در این شرایط من و «محمد» با هم آشنا شدیم و چند ماه بعد درحالی ازدواج کردیم که او نیز دختری به نام «عسل» داشت . اگرچه من نگهداری و مراقبت از «عسل» را نیز پذیرفتم ولی او هیچ وقت به حرف من گوش نمی کرد!

 در این لحظه قاضی احمدی نژاد پرسید مثلا در چه امور مهمی به حرف هایت توجهی نمی کرد؟ که متهم به قتل پاسخ داد: همین طوری گوش نمی‌کرد وقتی می گفتم: برو داخل اتاق! نمی‌رفت! ... تا این که روز حادثه نیز همین اتفاق افتاد. روز جمعه بود که من و فرزندانم منزل مادرم در شهرک شهید باهنر مهمان بودیم. عصر حدود ساعت ۶ بعدازظهر وقتی به منزل بازگشتم به «عسل» گفتم تو به داخل اتاق خواب برو! یک لحظه نگاه کردم دیدم هنوز درون پذیرایی است! دیگر عصبانی شدم. چون باشگاه می‌روم و ورزش می کنم از چارچوب در اتاق گرفتم و با کف پا لگد محکمی به شکم «عسل» کوبیدم طوری که روی تختخواب داخل اتاق افتاد! ولی بلند شد و در حالی که گریه می‌کرد قصد داشت از چنگم فرار کند دوباره لگد دیگری به او زدم که این بار از زیردستم گریخت و به داخل اتاق دیگر فرار کرد. دنبالش رفتم و با مشت و لگد ضربات دیگری زدم! التماس می کرد که رهایش کنم ولی من خیلی عصبانی بودم او روی دو زانویش بلند شد و درحالی که با چشمانی اشک آلود و ملتمسانه نگاهم می کرد، اشک ریزان گفت: مادر؛ مرا ببخش!

این آخرین جمله ای بود که از زبان عسل شنیدم چرا که بعد در پشت سرش قرار گرفتم و زانویم را به کمرش تکیه دادم. سپس سرش را محکم به عقب کشیدم طوری که صدای شکستن چیزی را حس کردم وقتی دستم را از روی سرو گردن عسل برداشتم، سرش با صدای مهیبی به موکت‌های کف اتاق خورد به گونه ای که با خودم گفتم «او ضربه مغزی شد!» می دانستم مرده است! ترسیدم، وسایلم را جمع کردم که فرار کنم ولی باز با مادرم تماس گرفتم و او به سرعت خودش را به منزلم رساند و گفت: او هنوز زنده است! گوشم را روی قلبش گذاشتم و صدای ضربان قلب او را شنیدم به همین دلیل هم با اورژانس تماس گرفتیم اما وقتی او را به بیمارستان ۲۲بهمن رساندند که چند صدمتر بیشتر با منزل ما فاصله ندارد دیگر جانی در بدن نداشت. بعد هم فهمیدم که پزشکان گفته‌اند، مهره های کمر «عسل» شکسته است!

 در ادامه بازسازی صحنه جنایت، دکتر مقیمان (پزشک قانونی خراسان رضوی) سوالات تخصصی ویژه ای را از زن جوان در مقابل دوربین قوه قضاییه پرسید. دکتر مقیمان که لحظه به لحظه چگونگی وقوع این جنایت را موشکافی می کرد سوالاتی را از وارد آوردن ضربات وحشتناک بر پیکر نحیف عسل کوچولو می پرسید که زن جوان در مخمصه تناقض گویی هایش دست و پا می زد و هر بار مجبور می شد دروغی را اصلاح کند! دکتر مقیمان که به جای «عسل» مقابل زن جوان ایستاده بود، تاکید داشت همان گونه ضربه ای را که بر پیکر عسل زده است به طور نمایشی در حضور قاضی ویژه قتل عمد تکرار کند! تجربیات ارزنده این پزشک،یاد دکتر ناصر غروبی (پزشک باتجربه قانونی) را در صحنه های جنایی گذشته، یادآوری می کرد که ریزبینی‌هایش در صحنه قتل های پیچیده، گره‌گشای معماهای جنایی بود.

بنابراین گزارش، در نهایت نیز دکتر مقیمان با تاکید بر این که نوعا عمل و ضربات متهم کشنده است! به بازسازی صحنه این جنایت فجیع پایان داد و بدین ترتیب به دستور قاضی احمدی‌نژاد، نامادری قاتل روانه زندان شد تا این پرونده جنایی نیز دیگر مراحل دادرسی را طی کند.

سابقه خبر

شب بیست و سوم خرداد، کارکنان بیمارستان ۲۲ بهمن مشهد در تماس با پلیس ۱۱۰، از مرگ دلخراش کودک ۱۰ساله ای خبر دادند که آثار کودک آزاری هولناکی روی پیکرش نمایان بود. دقایقی بعد با حضور قاضی ویژه قتل عمد و عوامل بررسی صحنه جرم در مرکز درمانی، تحقیقات گسترده ای آغاز و مشخص شد که دختر بچه ۱۰ ساله بر اثر شکستگی مهره های کمر و خون ریزی داخلی به قتل رسیده است. به همین دلیل، قاضی علی اکبر احمدی نژاد، دستور بازداشت «منیره» (نامادری عسل) را صادر کرد. به گزارش خراسان، بازجویی از نامادری در اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی به سرپرستی سرهنگ علی بهرامزاده (رئیس دایره قتل عمد) در حالی ادامه یافت که وی دقایقی بعد به قتل دختر شوهرش اعتراف کرد و گفت: از پنج سال قبل تحت نظر پزشک بودم اما از  حدود ۱۵ روز گذشته دیگر داروهایم را مصرف نکردم که این ماجرا رخ داد. در همین حال ،قاضی احمدی نژاد از متهم پرسید، اگر به خاطر مصرف نکردن دارو این حادثه رخ داد پس چرا هیچ گاه به دختر خودت آسیب نرساندی؟ و تنها «عسل» قربانی کودک آزاری هایت بود؟ ولی زن جوان فقط با سکوتی مرموز که هیچ احساس نگرانی نیز در چهره اش دیده نمی‌شد به سوال قاضی پاسخ می داد.

منبع: روزنامه خراسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 125
  • در انتظار بررسی: 11
  • غیر قابل انتشار: 11
  • US ۰۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    120 1
    ای خدا بکشتش
    • فش نیوز IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
      51 0
      دل انسان به درد میاد اونم توی روز دختر...
    • IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
      48 18
      کسانی که می گویند بی حجابی مهم نیست تحویل بگیرند. این همه طلاق در جامعه و شکستن خانواده ها و سرد شدن زن و. شوهر ها به هم آیا دلیلی جز افزایش بی حجابی و اختلاط مرد و زن نامحرم دارد؟ مرد هرزه ای زنش سیر می شود می رود طلاق بدهد و همانجا با زن دیگری آشنا می شود. چرا؟ حرمتها شکسته است. در دهه شصت که با بی حجابی مبارزه می شد از این فجایع خبری نبود و طلاق بسیار کمتر از الان بود. آهای کسانی که می گویید اختلاس مهمتر از بی حجابی است! خون این دختر بچه بیگناه به گردن شما است.
    • جوجه تیغی بدنساز GB ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
      42 5
      عاااااا عاااااااااااا :(((((((((((((( خورد دیگه هرکی بگه زن ها مظهر مهر و محبتند. همه انسونا وحشی ان، همه همه، زن و مرد :((((
    • IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
      27 0
      از نقش منفی بهزیستی نباید غافل بود بهزیستی معمولا همین طوری از سر خودش وا می کنه زیاد پیگیر نیستند
    • IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
      10 0
      فرشته ها طبق روایتی سه جا گریه می کنند. یکی از آن حالتها ماجرای همین دختتر مظلوم است. اول :بر غریبی که در راه طلب علم ودانش بمیرد دوم:بر زن و مردسالخورده ای که آرزوی فرزند کنند و خداوند به آنها عطا فرماید و (آنها به این سبب)خوشحال شوند و گویند او در آخر عمر ،به ما خدمت کند و پس از مرگ جنازه ما را تشییع نماید،پس (آن فرزند)در زمان حیات پدر و مادرش از دنیا برود و ملائکه قبل از پدر و مادر بر او بگریند سوم :بر یتیمی که نیمه شب بیدار شود و گریان سراغ مادر را بگیرد ،غافل از اینکه مادرش مرده ،وقتی دایه صدای او را می شنود با صدای خشن فریاد زند چرا گریه می کنی؟ وقتی (کودک بینوا) صدای دایه را می شنود بیاد مرگ مادرش می افتد و با نا امیدی ساکت می شود ،پس در چنین جایی است که ملائک (به غربت و بی کسی او)گریه می کنند.(مواعظ العددیةص 144،145)
    • IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
      1 1
      در پاسخ به "کسانی که می گویند بی حجابی..."، من خودم به شخصه مخالف سرسخت بی حجابی هستم. فقط یه سوال دارم میشه ربط این قضیه با حجاب رو بفرمایید.مشرق خواهش میکنم سانسور نکن.
  • IR ۰۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    62 1
    یا ابوالفضل!!! خدایا خودت به داد بنده هات برس. عاخه چقد هار شدید. گیرم که زندگی سختی رو گذروندید، دلیل میشه روی بچه های طفل معصوم که هدیه خدان عقده گشایی کنید؟ قلبم به درد اومد. یکی با داس یکی تبر یکی قمه یکی حرکت رزمی، خدا لعنتتون کنه بی شرفای بی وجدان.
    • IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
      51 0
      مورد این یکی خیلی خیلی دردناک تر از بقیه هست. اونها خودشون هم مرتکب اشتباهی شدن و به قتل رسیدن. این طفلکی که گناهی نکرده بوده. گناهش این بوده که مادر نداشته، هر روز هم شکنجه میشده و زجر میکشیده. متاسفانه امثال عسل ها زیاد داریم..... خدا همه سنگدل ها و بی رحم ها رو لعنت کنه.
  • IR ۰۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    49 0
    فقط بهش میگم که تو حیوونی نه ازحیوون پست تری!این ملعون هیچ رحمی بهش نکنید همین طور که این طفل معصوم را زجر کش کرده فقط اعدامش کنید!این پدر سنگدل که میدونسته این نامادری "حیون صفت"بچه ی بدبختش آزار میده باید به فامیلاش میدادش بزرگش کنند.. این ابلهه سنگدل چطور بااین همه قساوت قلب اسم خودش مادر گذاشته..خاک برسرت که بویی ازانسانیت نبردی،شاید حرفم خنده دار باشه.. بنده وقتی کتری داغه میذارم سرکابیت نگاه میکنم مورچه ای زیرش نباشه-ویا"زنبوری"که بیاد داخل خونه،هدایتش میکنم به بیرون نمی کشمش واقعا این ها قلب تو سینه دارند یا قلوه سنگ !خدایا شر این موجودات را از مادور بفرما بخدا ازخواندن این حادثه حالم بدشد وتصورش هم برایم سخته !!
    • حامد IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
      56 0
      خواهشا به هیچ حیوانی توهین نکنید همه حیوانات ذات شون از این زنیکه بی رحم و مروت بهتره
  • IR ۰۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    30 0
    شاید بابای بی شرفش میخواد رضایت بده
    • IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
      22 0
      مادرعسل نباید رضایت دهد
    • IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
      12 0
      اگر مادر داشت که نمیذاشت این همه بلا سر دخترش بیاد.اگه مادرش زنده باشه با نامادری هیچ فرقی نداره.
  • IR ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    21 1
    از چارچوب در اتاق گرفتم و با کف پا لگد محکمی به شکم «عسل» کوبیدم طوری که روی تختخواب داخل اتاق افتاد! ولی بلند شد و در حالی که گریه می‌کرد قصد داشت از چنگم فرار کند دوباره لگد دیگری به او زدم که این بار از زیردستم گریخت و به داخل اتاق دیگر فرار کرد. دنبالش رفتم و با مشت و لگد ضربات دیگری زدم! التماس می کرد که رهایش کنم ولی من خیلی عصبانی بودم او روی دو زانویش بلند شد و درحالی که با چشمانی اشک آلود و ملتمسانه نگاهم می کرد، اشک ریزان گفت: مادر؛ مرا ببخش!
    • IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
      5 19
      زپلشک!!! شما طوطی هستی؟
    • IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
      24 2
      آدم طوطی باشه لاشخور نباشه
    • IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
      4 1
      10:56 حالا که خدا را شکر فهمیدی لاشخوربودن بد است پس ترکش کن!
    • IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
      2 1
      ۰۷:۴۶ آره ترکش کن.
  • IR ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    45 1
    این فمینیست های کثیف که اگر مردی زنی رو بزند این حادثه رو به کل مردان و مردانگی تعمیم میدهند حالا خفه خون گرفتند انواع و اقسام فنون کشتی کج رو روی دختر معصوم پیاده کرده و آخر سر کمرش رو شکونده
    • IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
      36 1
      من یه خانوم هستم. با حرف تون کاملا موافقم. به خاطر رومینا که خودش هم خطاکار بود چه هیاهویی راه انداختن. اما واسه این طفل معصوم که مرتکب هیچ اشتباهی نشده بود و خیلی دردناک تر به قتل رسیده هیچ صدایی ازشون درنیومد.
    • IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
      26 1
      این زن باید از کمر اعدام بشه با همون روش که بچه رو دونصف کرد. ملعونه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! بیماری اعصاب بهانه است . حیوان خطرناک چطور با بچه های خودش خوبه ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!! آدم داغون به بچه های خودش هم رحم نمیکنه. اما این حیوان صفت پر از حسد و نفرت بوده. امیدواریم که هرگز جز جهنم سوزان نبینی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
      12 1
      دلیلش اینه که اونها نه طرفدار زنها هستند و نه طرفدار انسانیت اونه طرفدار فساد و فحشاء هستند و هرجا که فساد جنسی وجود داشته باشه و در عین حال جنایتی هم رخ بده جنجال به پا میکنند به اسم مخالفت با جنایت اما هدف واقعی عادی کردن فحشاء و سست کردن خانواده‌ها است.
    • IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
      1 0
      در پاسخ به "دلیلش اینه که اونها..."، احسنت. با حرف تون کاملا موافقم.
  • IR ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    35 0
    خدا از سر تقصیرت نگذزه.... مشخص بوده از اول با این دختر سر لج بوده!! پدر احمقش که اصلا متوجه این قضیه نبوده..
    • IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
      14 0
      متوجه بوده، براش مهم نبوده.
    • IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
      9 0
      مادر بچه کجاست ؟ اون حق داره در مورد قصاص بچه اش نظر بده ؟ شاید هم شوهر این زن قاتل رضایت بده و بگه نمیخوام بچه های دیگرم بی مادر بشن !!!!؟؟؟؟؟ طفل معصوم رو کشت انگار نه انگار. هر چند عذاب آخرت رو داره ولی عذاب دنیاش چی
  • IR ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    46 0
    این زنیکه رو حتما باید اعدام کرد، انگار مطمئنه بابای بی صفت بچه از قصاص میگذره
    • ناشناس IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
      18 1
      اعدام خیلی راحته.طوری باید کشت که به مرور زمان و تدریجی و دردناک باشه.
  • سعید IR ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    18 0
    لعنت الله علیه. ترحم به این روانی خیانت به جامعه است.
  • م.ش IR ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    25 0
    پدرش چه غلطی میکرده؟ نمیدیده این بچه به چه روزی افتاده بوده؟ خدا لعنت کنه ظالم و باعث و بانی ظلمش را. باعث این ظلم پدر بی همه چیز این طفل معصومه.
    • IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
      14 0
      پدری که در همان دادگاه با زن دیگری اشنا می شود مشخصه چقدر مدرن و لارج و اپنه و چقدر مسئولیت سرش میشه؟
  • IR ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    22 0
    "هیچ احساس نگرانی نیز در چهره اش دیده نمی‌شد" چون حتما میدونه که پدر عسل شکایتی نداره و اعدام نمیشه. حتما عسل مادر و کس و کاری هم نداره که شاکی و ولی دم باشه. نهایت 1-2 سال میره زندان، بعد هم میاد سر خونه زندگیش، دیگه عسلی هم نیست که مزاحم زندگیش باشه. بعضی موجودات زنده چقدر سنگدل میتونن باشن؟خدا لعنت کنه این زن و شوهر بی وجدان رو.
  • ﻣﺠﺘﺒﻲ IR ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    17 0
    ﭼﻪ ﺩﻧﻴﺎﻱ ﺷﺪﻩ ﭼﻪ اﺗﻔﺎﻗﻬﺎﻱ ﻣﻲ اﻓﺘﺪ ﭼﻪ ﭼﻴﺰﻫﺎﻱ ﻣﻴﺸﻨﻮﻳﻢ ﭼﻪ ﻣﻌﺼﻮﻡ اﻧﻪ ﻛﺸﺘﻪ ﺷﺪ ﺗﻮ ﭼﻘﺪﺭ ﺳﻨﮓ ﺩﻝ ﺑﻮﺩﻱ ﻛﻪ ﺑﺎ ﻳﻚ ﻛﻮﺩﻙ ﺩﻩ ﺳﺎﻟﻪ اﻳﻦ ﺭﻓﺘﺎﺭ ﺭا ﻛﺮﺩﻱ
  • IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    23 0
    این ملعونه رو باید به همین صورتی که طفل معصوم مظلوم رو کشته بکشن!
  • الف IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    22 0
    لعنت خدا به این زن جنایتکار. اینکه آخرین جمله اون بچه این بود که مادر مرا ببخش آخرین فرصت خدا بود که دلت به رحم بیاد ولی این زن شیطان صفت طفل معصوم رو از بین برد
  • IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    22 1
    عجب اتفاقاتی در مشهد میافتد .
    • IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
      14 0
      مشهد در سال های اخیر تبدیل به یک کلان شهر چند قومیتی و حتی چند ملیتی در حال رشد و خارج از کنترل شده که همه جور آدمی توش پیدا میشه
  • IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    16 0
    لعنت به تو که اسم خودت رو زن و مادر گذاشتی
  • علی IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    12 1
    انسانم آرزوست
  • IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    20 0
    عسل جان روز دختر مبارک
  • حسین IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    54 0
    این سگ کثیف چرا زنده ست هنوز خدایا
  • IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    13 0
    پیامدهای طلاق از خود طلاق مخوف تر و وحشتنااااااااک تر است. فدای مادرانی که حاضرند خود در رنج باشند اما فرزندانشان در دامان پرمهر خودشان بزرگ شود
    • IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
      8 0
      اصلا صدایی از پدر و مادر عسل در نیومده. شاید مادرش بعد از طلاق فوت کرده، اگه زنده باشه که از این نامادری، نامردتر هست.
    • IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
      4 5
      نتیجه بی حجابی می شود افزایش طلاق
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    19 0
    علاوه بر نامادری ، اون پدر بیعرضه و بی غیرت هم که دخترش رو دست همچین نامادری داده رو باید اعدام کنند.
    • IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
      19 0
      باید با بهزیستی هم برخورد بشه که همسایه ها چند بار زنگ زدن ولی اعتنایی نکرده.
  • عبدالله مومن IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    11 0
    تبهکار
  • علی IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    18 0
    اشک ریزان گفت: مادر؛ مرا ببخش!، بهشت خوش بگذره عسل کوچولو
    • IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
      8 0
      شک نکنید اون پدر بی رگ و غیرت که در عذاب و مرگ اون طفل معصوم جرمش کمتر از زن قاتلش نیست ، از خون این بچه می گذره ،ولی وای به قانون ما اگر بذاره این زن بی شرف زنده از زندان درب یاد .
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    12 0
    الان نقش اون پدر بوالهوس که هنوز زن قبلیشو طلاق نداده واسه یه هرزه دیگه راست کرده چی میشه آیا قضات محترم به این موضوع دقت دارند که ایشون که کور نبوده می دیده بچه رو تنبیه می کنه چه گوهی می خورده
  • ebi IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    7 2
    بر ذات پلیدت لعنت .... اون وقت که شوهر نداشتی از هول حلیم افتادی تو دیگ ... تو که اعصاب نداری برای چی سرپرستی بچه طفل معصوم رو عهده دار شدی که بکشی اون زبون بسته رو .........
  • رامین IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    5 0
    بی شرف و کثیفتر از این هم مگه وجود داره بهتره طول نکشه و مثه سگ اعدامش کنن تا درس عبرتی بشه برا امثال این کثافت
  • IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    7 0
    خدا لعنتش کنه چقدر ظالم بوده و از اون بدتر چقدر پدر و خانواده پدری طفل معصوم بی‌مسئولیت بودن
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    6 5
    حالا هی بگید افزایش جمعیت تو اوضاع افتضاح
    • IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
      3 3
      چه ربطی داشت؟!!!!!
  • IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    8 0
    بچه معصوم از دست پدر و مادر بی‌شرف بی‌مسئولیت و نامادری بدتر از هند جگرخوارش راحت شد. بعضی‌ها لیاقت بچه‌دار شدن ندارن
  • IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    5 0
    این جنایتکار باید مثل همان کودک زجر بکشه وکشته شود
  • نگار IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    7 0
    از همه این ماجرای شرم اور و دردناک که بگذریم. متاسفانه چندین سال هست که افرادی که برای طلاق به دادگاه مراجعه می کنن همون جا دوباره عاشق می شن و با یکی که دیگه که در شرف طلاق هست ازدواج می کنن. این روش ازدواج خودش باعث مشکلات زیادی میشه. اخه لعنتی ها شماها رفتید دادگاه برای طلاق یا عاشق شدن؟؟؟؟
    • IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
      1 0
      خب این که خیلی خوبه . از تولید به مصرف ...بدون واسطه ....تنوری .داغ داغ .
  • عسل کوچولو IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    15 0
    واقعا خدا به خیر کنه. مشهد صد برابر بدتر از تگزاس شده، هر چی جرم و جنایته تو مشهد اتفاق می‌افته. به نظر من باید قانون رو اصلاح کنن، مثلا همین نامادری سنگدل که چنین غلطی بزرگی کرده و همه چی اثبات شده دیگه ادامه سیر قانونی بی معنیه. تو ملا عام مثل عسل کوچولو مهره‌های کمر و گردنشو خورد کنن تا دیگه شاهد این جور رفتارها نباشیم.
    • IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
      2 8
      اولا همه جا جرم هست منتها سایتها به چه دلیلی زوم کردن روی مشهد الله اعلم به خاطر رییسی یا چه نمی دانم ولی می دونم غیرمنصفانه رو مشهد زوم کردن . مگه تهران یا کرج گل و بلبله
    • IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
      5 1
      منتقدی که اولا دوما گفتی. به عنوان مشهدی میگم. مشهد ما در چند سال اخیر بسیار شاهد جنایات بوده که لازمه یکبار هم شده مسئولین نکبت تصمیم جدی اخذ کنند. شما کاسه داغ تر از آش نباش. ما هر روز داریم میبینیم بی نظمی و خلاف در سطوح مختلف رو.
    • IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
      4 1
      12:57.لال یره! یک بار لال.
  • US ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    9 0
    باشگاه هم میرفتی؟! پدر بچه باید پاسخگوی این قتل شود و مادر اصلی عسل نباید از شوهر سابق و این زن روانی دست بردارد.
  • US ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    12 0
    آدم بکش!فرار کن، اگر اعدام نشود به قانون و قوه قضائیه باید شک کرد.
    • محمد IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
      5 0
      خدا لعنتش کنه. من نمیدونم برای چی طولش میدن باید زودتری اعدام بشه.
  • IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    5 0
    تو را خدا در ملا عام اعدامش کنید
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    3 0
    این زن جنایت کار باید هرچه زودتر اعدام شود.خدا میدونه هرروز وهر شب چقدر این طفل معصوم را شکنجه داده.
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    6 0
    چرا از بهزیستی نمی خواهید تا کارمند متخلفش که احساس مسئولیت ندارد را احضار کنند . در ضمن به پلیس هم باید اطلاع می دادید . کودک ها اگر حرف شنوی ندارند ، حتما باید بررسی شود ولی الان یک قتل عمد بسیار فجیع صورت گرفته و اعدام قاتل برای عبرت لازم الاجرا است . در همان مکان .
  • IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    4 0
    بیچاره عسل راحت شد و رفت در آغوش مادرش! هرروز صدمرتبه میمردوزنده میشد! ایندفعه برای همیشه از شر این حیوان صفتان نابکار مرد و راحت شد!
  • IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    8 0
    یتیمی درد بی درمان یتیمی!!!
  • IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    8 0
    خدا اول پدر بی شرف را لعنت کنه اون هم باید اعدام بشه !!! باید مواظب بچه اش میشد نه اینکه اجازه زجر دادن بده و آخر هم همین !!! این زن وقتی دیده بچه بی پناه است اینقدر جرات پیدا کرده !!!!
  • بی نام AZ ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    7 0
    آدم کش ها هم پدر هم همسرش
  • محمد IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    9 0
    قاتل اصلی اون پدر بیرحم و بیشعوره
  • مهدب IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    14 0
    چرا وقتی همسایه ها شکایت کردن بابت کودک ازاری عسل به بهزیستی هیچ اقدامی نکردن همسایه ها وظیفشونو انجام دادن ولی متاسفانه بهزیستی درصورتیکه میبایست مراجعه حضوری به منزل این خانواده میداشته وتذکرو هشدار یا مشاوره به مادر و پدر وحتی تهدیدمیداشته
  • IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    7 0
    مهره های کمر و گردنش را بشکنید
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    7 0
    زن تناردیه پیش این بابا کم میاره...شرف هم خوب چیزیه والا
  • میلاد IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    4 0
    باید طوری بکشنت که مثل سگ زوزه بکشی... کثافت بی همه چیز.
  • متین IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    6 0
    عفریته ی اشغال فقط اعدام
  • ابراهیم IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    6 1
    بخدا اینقد تحت تاثیر قرار گرفتم از هر چی نسل ادمیزاد متنفر شدم.نتونستم تا اخر مطلب و بخونمش
  • فرزاد کلبعلی IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    5 0
    خدایا کاش همه ی عمرم در زجر و بدبختی که الان ده سال به ناحق توش افتادم، و بلکه هزاران برابر بدتر از بدترین زجرهایی که انسانی تحمل کرده باشه، قرار بگیرم اما یک آرزوی من برآورده بشه؛ هیچ کودکی زجر نکشه! کاش اون دیوسیرت بی عاطفه که لگدهای ورزشی اش رو بر کمر عسل میزد و صدای شکستن کمر عسل را شنید و اکنون نیز ذره ای احساس شرم و گناه ندارد، هر روز هزاربار من فرزاد کلبعلی رو زجرکش کنه و کمرمو بشکنه اما هیچ کودکی زجر نکشه لگد نخوره کمرش نشکنه و حسرت چیزی رو نخوره! تنها و تنها زجر یک کودک برای بی معنا شدن جهان اخلاق کفایت می کند! بقول داستایوسکی ما بزرگترها سیب رو خورده ایم و گناهکار هبوط و سقوط کرده ایم اما کودکان که گناهی نکرده اند
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    8 1
    چه قدرتی هم داشته ، من نمی تونم کشِ موهامو با انگشتام نگه دارم
    • IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
      3 0
      ازدواج اولش هم بیشتر به خاطر دیو صفتی نابکاری، حمله و توحش خود حرام لقمش به کتک کاری ختم میشده. میخواسته بزنه له کنه نخوره.
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    5 0
    آخه چرا........ چرا......... چرا.......... مگر تن ظریف دختر کوچولو چقدر توان درد داره بی انصاف مگر و مادر نبودی.... تو آدم نیستی.... حکمت خدا از آفرینش تو چی بوده...... عسلم شیرینم آرام بخواب دنیا جای فرشته ها نیست
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    7 0
    زنیکه وحشی بی آبرو چکار کرده با بچه . الاغ لگد پرانی میکنه.بچه طفل معصوم توسط یه چارپا کشته شده .
  • IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    3 0
    اگر این حیوان اعدام نشه اعتماد عمومی بیشتر از این ازبین میره مرگ بر همچین حیوان های
  • IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    4 0
    این کودک معصوم شده آماج عقده گشایی و ناکامی این بیشرف.ومضوع قتل این کودک هم شده دستاویز حق زن و مرد برای برخی افراد
    • IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
      9 0
      چرا با بچه های خودش بد رفتاری نمیکرد؟
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    8 0
    چرا پدر اشغال این بچه ازاده؟ مگه این هیولا از تمام ماجرا خبر نداشته؟ فردا به عنوان ولی دم رضایت میده این عفریته قاتل ازاد میشه دوباره این ابلیس برمیگرده سر زندگیش این ابلیس باید اعدام بشه چون کودک معصومی رو بی هیچ گناهی به فجیعترین شکل ممکن وبا زجرکشته
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    6 0
    ای قاضی ، ای بازپرس و ای همه ی کسانی که در این پرونده صاحب نظر و راُی هستید ، این را بدانید که اگر به این موجود دوپای خبیث رحم کنید ، تک تک تون ، هزاران بار مدیون عسل هستید ، چرا که عسل نه فقط یک بار ، بلکه هزاران بار و به اندازه ی تمام ثانیه های زندگی فاجعه بارش ، مرده و زنده شده .... پس خواهش میکنم اول بخاطر خدا و بعد به خاطر اینکه خودتان و خانوادتان ، تقاص مدیون شدن به این طفل بیگناه رو پس ندید ، این کفتار خونخواره بی رحم و بی وجدان رو به شدیدترین زجر ممکن از بین ببرید ... اجرتان با خدا درضمن اینو بگم که من بخاطر رقت قلب ، سالهاست هیچ گوشت و فرآورده ی گوشتی مصرف نمیکنم ، اما در این مورد هیچگونه رقت قلبی ندارم ...
  • IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    6 0
    عسل جان راحت و آسوده بخواب که از شر شیطان نجس نجات یافتی و دیگر شکنجه نخواهی شد حتماً الان پیش خدایی و ارام گرفتی. ای کاش آشغالهایی مثل این زن شیطان صفت همه راه های نجات برایشان بسته باشه و دست و پا زنان و زیر شکنجه بمیرند همان کاری که این موجود پلید با فرشته معصوم انجام داد.
  • فریدون IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    10 0
    من یه پدرم یه دختر 10 ساله دارم با خوندن هر کلمه این گزارش بغضم گرفت و به یاد دل کوچیک این عسل زیبا گریه کردم بایستی به همان طریق و با کمک دستگاه قضا که میدانم گفته شرع حق است ولی می خوام باز درصورت رضایت پدر قانون با اشد مجازات و به همان نحو این زنیکه کثافت و روانی رو قصاص کنند امان از دل کوچیک عسل جان در لحضات پایانی زندگی الهی بحق دختر امام موسی کاظم خانم کریمه اهل بیت حضرت معصومه سلام الله علیه ظهور حجتت را برسان تا انسان بیش از این شاهد رنج و جنایت نگردد آمین یا رب العالمین
  • علی IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    6 0
    حتی دیدن عکس این عجوزه نجس و زشت (نامادری عسل)، برای آدم نفرت انگیزه،دختربیچاره راحت شد.
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    8 0
    مگه بچه ، فنچ بوده که دائم تو اتاق میفرستادی تا جلوی چشمت نباشه هیولای خبیث؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یا تحت حصر داخل اتاق بوده ؟؟؟؟؟. تو باید چند بار اعدام بشی و همه مشهد به درک واصل شدنت رو نظاره کنند.
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    6 0
    این بیحیا اعصاب مردم شهر رو متشنج کرده بعد چهرش رو مستور میکنید؟ چهره کثیفش رو باید نمایان کنید چون خطرناکه نباید ول باشه . باید مثل یک ویروس مهلک بمیره.
  • رضا IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    6 0
    باید این زن رو ببرن توی اون دریاچه ای که توی سیستان هست و تمساح داره بندازن تا خوراک تمساح ها بشه
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    1 0
    خیلی متاسف شدم ..... برای جامعه ی اسلامی که شعار آن محبت و انصاف به زیر دستان است . این مشکلات باید ریشه ای حل شود عامل تمام این جرم و جنایتها نداشتن محیطی آرام همراه با آرامش روحی است که همه ی آن بر میگردد به وضعیت مالی و اقتصادی مردم که باعث فقر و فحشا و طلاق و ... می شود . مسئولین محترم لطفا به داد مردم برسید مردم ما لایق بهترینها هستند ...داشتن زندگی خوب حق همه ی مردم است.
  • مجید IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    8 0
    من هم یک دختر دارم امروز روز دختر و حس میکنم عسل عزیز هم دخترم است روز دختر بر عسل خانم عزیزم مبارک. بغض و اشک امانم برید. ای خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
  • مامی IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    9 0
    دلم خون شد عسل بخواب که زندگی در کنار چنین پدر ونامادری ارزش ماندن نداشت دعای میلیونها انسان پاک بدرقه رفتنت . عسل مظلوم روحت همیشه شاد
    • IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
      4 0
      عکسهایی از این بچه معصوم هست که داره پادری تو حیاط میشوره. همیشه موهاش ژولیده بوده. یعنی بچه اونم دختر بچه هرگز وقت نکرده دختری کنه. فکر کنه زیباست و خواستنیه. به والله دل انسان به شدت به درد میاد که بچه رنگ آرامش رو ندیده زجر کش شد.
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    4 0
    بچه ی مردمه فکر کرده کیسه بکسش بوده زنیکه
  • ناشناس IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    4 0
    میترسم عاقبت این پرونده اینطور رقم بخورد. پدر عسل یا شکایت نکند یا رضایت بدهد و این زن حنایتکار از حنگ قانون بگریزد.
  • فاطمه IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    10 0
    ای خدا..... ای به جد و آبادت لعنت زنه نجس قوه قضائیه باید این لجن رو خوار و رسوا کنه و به بدترین شکل بکشه و اون پدره هرزه ی پفیوزش رو
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    6 0
    عوضی را اعدام کنید
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    9 0
    مرگباد به پدر بی غیرت این بچه که بهش تذکردادند ومتوجه نبوده یا خودشو به خریت زده .باید همین بلا رو جلوی چشمش این زن پلیدسر بچه های خودش بیاری تا با زجر بمیره آشغال کثافت .بچه معصوم به چه کسی می گفته مادر
  • سید IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    9 0
    این ها که برای قتل رومیناهرچند درجای خودمحکوم است سروصداهای زیادی کردندنه اینکه دلشان به خاطران دختر سوخته بلکه ازغیرت وحریم خانواده وامثالهم بیزارند وخواهان آزادی های بی بند وبار ومدل زندگی به سبک غربی راخواستارند .درمورداین زن بی رحم نظری نمی دهند.
  • Mahsa IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    8 0
    زنیکه اشغال کثافت چه دلی داشته سنگدل اگه عقده داشتی میرفتی سراصل کاری خالی میکردی نه بچه ای که هنوزاززندگی هیچی نمیدونه توزن نیستی یه یابو هستی خاک برسرت زن جهنمی
  • IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    7 0
    عسل جان روزت مبارک
  • علی اکبر سماواتی IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    6 0
    سگ بیشتر ازاین زن لعنتی وفا دارد عسل کوچولو قصه پردرد تورا خواندم دلم پر از غم و غصه شد تومعصوم وبیگناه هستی وای ازپدری که ازفرزندش اینقدر غافل باشه این زن لعنتی را باید با زجر تمام بکشند طناب حیف است بندازن گردنش 89
    • IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
      10 0
      این زن نیست این هیولاست باید اعدام شود
  • الهام IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    8 0
    خاک بر سر پدر بی غیرت و زن ذلیلش پست بوده وحشی گرفته تا زن عقده داشته نامادری
  • GB ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    5 0
    زنیکه روانی
  • شهروند IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    0 0
    باید قانونی تصویب بشه که افرادی که جدا میشوند و فرزندی دارن در صورتی ازدواج کنن که طرف مقابلشون تستهای اعصاب و روان بدهن و با تایید دداگاه ازدواج کنند و بچه هارو دراختیارشون بزارن وقتی آمار طلاق اینقد بالاست باید قوانین جدید اتخاذ بشه تا حق کودکان سرزمینمان پایمال نشه
  • لیلا IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    1 0
    اگر من فامیل عسل بودم با یک شلیک تو سر نامادری کثیف بدرک واصلش میکردم تا درس عبرتی بشود برای سایرین
  • IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    1 1
    شوهر احمقش از ترس زنش رضایت میده
  • IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    9 0
    من که تحمل نداشتم این متن را کامل بخونم. غرض ورزان بی صفت کجا هستند که به اسم کودکان قانون حمایت از این زنان پست و از داعش بدتر را نعره می کشیدند و برای اون داستان مرگ دخترک شمالی تمام مرد ها را مجرم کردند و الان خفه شده اند؟
  • IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    5 0
    لغت کم میاره برای بیان عمق این فاجعه و پستی این جانور ماده! برای عسل خوشحالم که راحت شد و امیدوارم اه این بچه مظلوم طوری روزگارش را سیاه کند که در روزگاری که توسط پدر نامرد عسل بخشیده شد و از اعدام نجات پیدا کرد هر روز ارزوی مرگ کند
  • IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    8 0
    در بهزیستی رو گل بگیرید
    • رضا IR ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
      0 0
      واقعا حقش قصاص هست حتی اگه رشضایت بدن خدالعنتش کنه این زن پلید را
  • حامد IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    5 0
    حقیقتاً این ماجرا قلب همه مارا بدرد آورد. اما هرگز مثل قصه رومینا رسانه ای نشد چون امسال بی بی سی و سعودی اینترنشنال رسانه نیستن آژانس جنگ نرم دشمنان ایرانند. از قوه قضائیه خواهشمندیم حکم اعدام این موجود پست را که هم دل ملت را بدرد آورد و هم تصویر مخوفی از بانوان سرزمینم نشان داده را در اسرع وقت اجرا نماید که صد البته سنگسار برایش بهتر است.
  • IR ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    0 0
    من نمی دونم چرا این روزا هر کس آدم می کشه میگه من مشکل اعصاب دارم و قرص مصرف می کنم.اینقدر این جنایت دردناک هست که قلب هر انسانی رو به درد میاره
  • IR ۰۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
    0 0
    خداوند اون زن بی شرف را لعنت کند ئذ دنیا و اخرت
  • IR ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
    0 0
    این زنیکه حیوون صفت رو بایدبا اسید زجر کشش کرد ...من به شخصه حاضرم این کار رو بکنم ... طفل معصوم چه گناهی کرده بود ...
  • مانی IR ۰۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
    3 0
    ان شاله خدا لعنتت کنه پست فطرت بی پدر حرام زاده ی وحشی از حیوون هم پست تری فقط اعدام

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس