کد خبر 1086535
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶

تور مشهد از پر طرفدار ترین تور های ایران است که البتّه به دلیل شرایط موجود (ویروس کووید 19) کمی از تب و تاب آن کاسته شده است. هر چند رزرو هتل نقش موثّری در قیمت تور مشهد با قطار دارد، زیرا با رزرو یک هتل مشهد مانند هتل قصر طلایی یا هتل مجلّل درویشی مسلماً قیمت تور شما افزایش می یابد.

قیمت تور مشهد با قطار که نوع آن لوکس باشد یا معمولی تفاوت دارد. به این گونه که تور مشهد با قطار فدک مسلماً گران تر از دیگر قطار ها است. البته از خدمات لوکسی که در این قطار ها ارائه می شود نمی توان چشم پوشی کرد. به عنوان مثال در قطار های فدک از شما به خوبی پذیرایی می شود که این پذیرایی شامل میان وعده های مفصل است.

زمانی که تور مشهد با قطار فدک را انجام دهید، نگرانی از بابت تهیه غذا نخواهید داشت زیرا در رستوران قطار انواع غذاهای بین المللی و ایرانی سرو می شود که کیفیت بالایی دارند. لازم به ذکر است در قطار های فدک (طلایی، نقره ای، اکونومی) نهار و شام به صورت رایگان سرو می شود، ولی تفاوت هایی با هم دارند که در ادامه به آن ها اشاره می شود.

تور مشهد با قطار

تفاوت تور مشهد با قطار فدک طلایی و اکونومی چیست؟

تور مشهد با انتخاب قطار فدک طلایی یا همان بیزنس، انتخابی بسیار مجلل است تا رفاهی همانند هواپیما را تجربه کنید. زیرا در این کلاس قطاری، برای شما فرش قرمز پهن می شود و یک میهماندار خانم از شما پذیرایی به عمل می آورد که در قطار اکونومی این امکان وجود ندارد.

رستوران قطار طلایی فدک در زمان نهار و شام، تمام غذاهایش را در ظرف های چینی سرو می کند که این امر در قطار های اکونومی فدک در ظرف یک بار مصرف ارائه می شود. از دیگر تفاوت های تور مشهد با قطار طلایی و اکونومی، پیش غذا و دسر است که در قطار اکونومی این موارد اعمال نمی شود.

چه گزینه ای برای انتخاب تور مشهد با قطار مناسب دارم؟

در پاسخ به سوال مطرح شده باید بگوییم انتخاب های متفاوتی در پیش روی شما قرار دارد که قطار فدک یکی از آن ها است. برای انتخابی ارزان تر می توانید قطار های سیمرغ، بن ریل، غزال و ... را برگزینید. در قطار هایی که ذکر شد شما فقط یک میان وعده رایگان دریافت خواهید کرد و برای صرف نهار و شام باید هزینه ای جداگانه پرداخت نمایید.

پذیرایی در قطار 5 ستاره فدک

تور مشهد با قطار انتخابی مطمئن برای خانواده ها است که می توانند دور هم بنشینند و به گپ و گفت مشغول شوند. مسلماً قطارهای 6 تخته برای خانواده هایی که جمعیت بیشتری دارند بهترین گزینه است تا در کنار هم باشند. طبق بررسی های به عمل آمده، خطوط ریلی دارای کمترین تعداد تلفات از نظر حوادث است که همین امر سبب محبوبیت تور مشهد زمینی شده است.

تور مشهد زمینی با رزرو هتل انجام می شود؟

باید بگوییم بله، این امکان وجود دارد که شما تور مشهد زمینی را همراه با رزرو هتل انجام دهید تا سفری ارزان تر داشته باشید. یکی از این روش ها خرید بلیط اتوبوس مشهد است که ارزان ترین وسیله حمل و نقل بین شهری محسوب می شود. از این رو می توانید با مراجعه به سایت پرشین هتل خرید بلیط اتوبوس و هتل مشهد را انجام دهید و چمدان خود را برای سفر به شهر مقدس مشهد ببندید.

برخی از گردشگران هم ترجیح می دهند با خودروی شخصی خود عازم مشهد شوند که تنها گزینه برای این عزیزان رزرو هتل در این شهر است. البته باید این عزیزان هتلی را انتخاب نمایند که دارای پارکینگ باشد تا در زمان مراجعه به مشکلی برخورد نکنند. از این رو پیشنهاد های بسیاری در هلدینگ پرشین هتل وجود دارد تا شما با توجه به بودجه خود آن ها را انتخاب نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 021,43000020 و 09198906504 تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان مجرب پرشین هتل شما را راهنمایی کنند. بعد از رزرو تور مشهد یا انتخاب هتل، واچر یا همان سند اقامت به صورت آنی برای شما ارسال می شود تا از خرید خود اطمینان حاصل کنید.

پذیرایی مختصر در قطار اکونومی فدک

**این محتوا تبلیغاتی است**

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس