کد خبر 1086402
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶
فردی که در پوشش اقدامات عام‌المنفعه با مراکز ضد ایرانی همکاری داشت، بازداشت شد

فردی که در پوشش فعالیت‌های عام‌المنفعه با همکاری مراکز ضد ایرانی خارج کشور اقدامات گسترده‌ای را علیه کشور انجام داده است، بازداشت شد.

به گزارش مشرق، فردی به نام  ش. م  در سال‌های اخیر با تشکیل موسسه‌ای خیریه و در پوشش اقدامات عام‌المنفعه اقدام به شبکه‌سازی برای نفوذ در سطوح مختلف افکارعمومی کرده است. وی و عوامل مرتبط با او با سوء استفاده از عناوین مقدس در سایه اجرای برنامه های شبه فرهنگی- اجتماعی به ترویج فرهنگ التقاطی پرداخته است.

این فرد همراه با عوامل خود،‌ در طول سال‌های فعالیت موسسه مذکور علاوه بر همراهی با مراکز ضد ایرانی به طرح ادعاهایی مانند مبارزه با تبعیض و همچنین مباحث حقوق‌بشری و مبارزه با فقر و معضلات اجتماعی پرداخته و با هدف تحت فشار قرار دادن کشور و ملت ایران  اقدامات گسترده ای را علیه جامعه ی ایرانی رقم زده است.  همچنین عناصر اصلی این موسسه علاوه بر توهین به مقدسات و ترویج تفکرات انحرافی ضد دینی  با رسانه های معاند، بیگانه همکاری داشته و به  ترویج ابتذال درون گروهی پرداخته‌اند.

گفتنی است که فعالیت های این افراد هیچ ارتباطی با برنامه های جاری و خیرخواهانه موسسه مذکور  نداشته است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
    9 28
    خخخخخ بعد از نفوذ دشمن و پیدا شدن جاسوس در بین کارگران نیشکر هفت تپه، فعالان محیط زیست، حالا رسیدیم به مرحله باحالتری از پیدا کردن جاسوس توی سازمان خیریه؟!!!!!!! خودتی
    • GB ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
      18 3
      بنده خدا چقد ساده ای تو! چند هفته پیش حکم اعدام جاسوسی صادر شد که خودشو مدافع حرم جا زده بود با یه خروار ریش! موسسه خیریه که جای خود دارد! اگر مسئولین امنیتی ما هم مثل شماها فکر میکردن که الان کشور هزار تکه شده بود.
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
    11 5
    براندازان از هرپوششى براى اهداف خود سودميبرند ازجمله خيريه مذهبى فرهنكى هنرى ورزشى و٠٠٠وتعداد انها فراوان ميتواند باشد اين كشف نوبرانه است
  • IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
    9 4
    ش . م نوشته اید که آبرویش نرود و شناخته نشود و بتواند تعداد بیشتری را گمراه کند؟
  • مشدی IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
    4 2
    اسم موسسه بگید.... کمک نکنیم
    • چلارسی IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
      4 2
      جمعیت خیریه امام علی(ع) و اون شخص خائن هم شارمین میمندی نژاد
  • IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
    3 17
    همه خبر دارند مشرق تسویه حساب های سیاسی اصولگراها شروع شده موسسه خیریه امام علی رو پلمپ و تمامی مدیرانشو بازداشت کردن
  • سعید IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
    6 6
    کسانی که جمعیت خیریه دانشجویی امام علی رو نمیشناسن ، اظهار نظر نکنن و لطفا بسته بودن ذهن خودشون رو به رخ دیگران نکشونند. آیا رسم بوده که فردای دستگیری کسی بعضی سایتهای معتبر بزنن تو خط کیفرخواست و فشار غیرمستقیم؟ جمعیتی که 20 ساله شفاف به صورت ارتباط مستقیم ( نه شبکه ای !) به سراغ بدترین معضلات شهری و شهرستانی رفته از اعتیاد و کودک کار و بی شناسنامه و بی تحصیل تا قربانی های نوجوان جرایم مختلف و بچه ها فقط از جیب خودشون و خیریه خرج کردن و حتی کنک خوردن ولی برای محله ای مثل خاک سفید یا هرندی که حتی نیروی انتظامی و بسیج حوصله پرداختن بهشون رو ندارن مایه گذاشتن واقعا چرا؟
    • GB ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
      10 4
      موسسه خیریه راه بنداز چندین سال کار خیریه و تبلیغاتی بکن سفید سازی انجام بده و اعتماد ها رو به خودت جلب کن حالا شروع کن به فعالیت سیاسی, تبلیغاتی و جاسوسی علیه کشور الان هزینه برخورد باهات خییلی رفته بالا فکر زیرکانه ای هست... ولی یه جای کارو اشتباه کردی! مامورین اطلاعاتی ایران اینستا و توییتر ندارن! تحت تاثیر و فشار قرار نمی گیرن خیلی حواسشون جمعه و این بازیها رو از برن
    • امید IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
      0 1
      واقعا باید به حال شما تاسف خورد! انقدر کوته فکر و ناتوانید که تمام مسائل را از دvیچه سیاست و آنهم در ضعیف ترین شکل آن می بینید! همه چیز در جهان کنونی بر علیه شماست و شما و دوستانتان در نهادهای مهم مشغول کشف آن ها هستید!
  • مهدی IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
    2 3
    دنیای وارونه، چی درسته چی غلط؟!
    • رضا IR ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
      1 1
      دقيقاً ! اصلاً ببين مرزى برامون گذاشتند ؟! اين كه ملت حاضر نيستند اين روايت ها رو بپذيرند بخاطر دروغ هاى گذشته است، از بس حضرات انگ زدند و مخالفين و منتقدين خود را وابسته، به امريكا و اسرائيل و … و … معرفى كردند !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس