کد خبر 1086097
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰
ترامپ برخی مقامات چینی را تحریم کرد

این شهر در سال 1921 شاهد قتل عام بیش از 300 آفریقایی - آمریکایی بود. کشتار این سیاهپوستان توسط جمعیتی از سفیدپوستان مشاجره برانگیز شد.

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی مطالعات آمریکا نوشت: شبکه تلویزیونی فرانس بیست و چهار : دونالد ترامپ نخستین گردهمایی انتخاباتی خود را برای روز شنبه در اوکلاهما برنامه ریزی کرده است. انتخاب شهر تالسا محل برگزاری این گردهمایی بی دلیل نیست.

این شهر در سال 1921 شاهد قتل عام بیش از 300 آفریقایی - آمریکایی بود. کشتار این سیاهپوستان توسط جمعیتی از سفیدپوستان مشاجره برانگیز شد.


این در حالی است که محبوبیت دونالد ترامپ به علت اداره بد بحران کووید-19 و پاسخ وی به ماجرای مرگ جورج فلوید به کاهش یافته است.


طرفداران ترامپ از چهارگوشه آمریکا برای شرکت در این گردهمایی انتخاباتی راهی اوکلاهما شده اند. برخی از این افراد از چند روز پیش در تالسا چادر زده اند. طرفداران ترامپ خواهان دیدار شخصی با رئیس جمهوری آمریکا هستند. برای آن ها این مسئله که اوکلاهما شاهد گسترش شدید ویروس کرونا است، اهمیتی ندارد و آن ها حاضرند عصر شنبه در سالن سرپوشیده برگزاری گردهمایی انتخاباتی دونالد ترامپ با جمعیتی 20 هزار نفری حضور یابند. این اولین گردهمایی انتخاباتی ترامپ، پس از ماه ها لغو گردهمایی ها به دلیل بیماری همه گیر قلمداد می شود.


گردهمایی روز شنبه قرار بود روز جمعه مصادف با یادبود پایان برده داری در آمریکا برگزار شود، اما زمان برگزاری آن به تعویق افتاد.


از نظر مخالفان ترامپ، انتخاب این شهر برای برگزاری گردهمایی انتخاباتی ترامپ، اقدامی تحریک آمیز است. در سال 1921 در منطقه گرینوود در این شهر بیش از 300 آفریقایی - آمریکایی توسط جمعیتی از سفیدپوستان قتل عام شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهرناز IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    1 0
    طرفداران ترامپ در اوکلاهما " محل انتخابات ترامپ " همان جنوبی های برده دار هستند " درست گفتند " پدر ترامپ با فردی از قرقه کوکلاس کلان ها " که سیاهپوستان را به دار می کشیدند " عکس یادگاری گرفته است. فیلم خانه پوشالی رئیس جمهوری را به نمایش می گذارد " مانند ترامپ فاسد اخلاقی "دروغگو "ریاکار حتی برای رسیدن به قدرت افرادسرراه خودرا می کشد" جالب این قسمت قضیه است " این فیلم قبل از امدن ترامپ برسر کار ساخته شده بود.
  • IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    0 0
    اخبار خود آمریکا میگفت استادیومی که محل برگزاری این کمپین بوده هفده هزار نفر یا نوزده هزار نفر ،دقیق یادم نیست ، گنجایش داره ولی بسیاری از صندلی ها خالی هستند!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس