تفاوتی میان اروپا و آمریکا نیست/اروپایی‌ها از ایران عذرخواهی کنند

دستیار رئیس مجلس در امور بین‌الملل نوشت: تفاوتی بین رفتار اروپای مذاکره کننده در ۱+۵ و آمریکا وجود ندارد و برخی کشورهای اروپایی، کارگزار اصلی آمریکا به شمار می‌روند.

به گزارش مشرق، حسین امیرعبداللهیان دستیار رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین‌الملل در صفحه اینستاگرام خود نوشت: سه کشور اروپایی (انگلیس، فرانسه و آلمان) باید از مردم ایران عذرخواهی کنند که در مقابل تحریم‌های یک‌جانبه آمریکا و خروج این کشور از برجام هیچ نقش موثر بازدارنده‌ای ایفا نکردند و به حرف‌های بی عمل و بی خاصیت بسنده کرده و ماهیت اصلی اروپای ضعیف را در دنیای معاصر به نمایش گذاشتند.

اقدام ضد ایرانی سه کشور اروپایی در آژانس بین المللی انرژی اتمی بار دیگر نشان داد که در نهایت، تفاوتی بین رفتار اروپای مذاکره کننده در ۵+۱ و آمریکا وجود ندارد و برخی کشورهای اروپایی، کارگزار اصلی آمریکا به شمار می روند.

تهران انتظار دارد که شاهد رفتار سازنده اروپا باشد و شاهد رفتار تحقیر آمیز آمریکا علیه سه کشور اروپایی نباشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    1 0
    باشه به این کشورهای صهیونیستی میگیم
  • عبدالله مومن IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    1 0
    با شیاطین باید با قدرت برخورد کرد تا آدم شوند
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    1 0
    حتما!!!! بشین تا عذرخواهی رسمی رو کتبی بیارن برات!!!!!
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    0 0
    چشم همین الان
  • کوروش IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    3 0
    از یه جهتی البته خوبه! چون همه عزیزان با تمام وجود بفهمند "ضد ایرانی" نه ضد اسلام و...فعلا که عربستان رفیق فابریکشونه؛خاصیت این باور چیه؟!خاصیتش فعال کردن قوه وجودی هر ایرانی واقعی خواهد بود،یک تنه مقابل ظالمان و اهریمنان؛این همه مثال که خداوند با رخداد وقایع نشون همه داد،چون وسط فضای ملی یکسری نیان راه دیگری برای خدا در خیال و بر ضد خدا ناخواسته در واقعیت ترسیم کنند،آیا بر کسی پوشیده است ایستادگی ایران در مقابل نظام شیطان بزرگ؟! #باید قوی بشیم و رخداد اصلی رو خودخدا باید رقم بزنه،چون مقایسه قدرت دنیایی و تعداد دشمنان ،جز با کمک خاص خدا قابل اجرا نیست.پاینده ایران خداحافظ همگان.
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    1 0
    اما احمق های غرب گرا نه می فهمند و نه خواهند فهمید. شاید هم خودشان را به نفهمی می زنند.
  • IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    2 0
    باوشه! به نظر من بهتره اصلاحاتچیا به خاطر این گندی که زدن از مردم ایران عذر خواهی کنن و برن کنار تا یه آدم حسابی بیاد کار کنه.
  • IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    0 0
    باوشه! به نظر من بهتره اصلاحاتچیا به خاطر این گندی که زدن از مردم ایران عذر خواهی کنن و برن کنار تا یه آدم حسابی بیاد کار کنه.
    • ش. AE ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
      1 0
      گل گفتی
  • IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    0 0
    اینها چنان گردنشان اونور گیره که جرات و قدرتی جز حرف زدن ندارند . اگر هم فرانسه اونجا کمی هارت و پورتی میکنه بخاطر مارشال دوگل هست که با رهبری او و فعالیت چریکها و همراهی آمریکا موفق شدند پاریس را پس بگیرند و بخاطر آن بخودشان میبالند . و الا اینها بهم دیگه نون قرض میدن . کافیست آمریِکا جلوی صادرات آلمان با هر کدامشان به آمریکا را بگیره .چی میشه . چطوره که آمریکا با تقریبی پنج درصد جمعیت اینهمه با دیگر کشورها مراودات سنگین داره و اکثرا بهترین ها مال اونهاست از صنایع تا مواذ غذائی . فکر کردین چه جوریه که اینجوریه . رقم مبادلات چین و آمریکا . یا ژاپن یا کره یا اروپا
  • IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    0 0
    من از شعار زدگی مسئولان کشور حالم بهم میخوره .آخه مرد حسابی در این نظام بین الملل فعلی ، با یک تیم مواجهیم که کارشونو به صورت تیمی انجام میدند.چرا میگی کارگزار ؟ این کار تیمی هست. ثروتهای دنیا رو بین خودشون توزیع می کنند و در آمد تک تک شون بالای یک تریلیون دلار در سال هست.انگلیس و فرانسه با جمعیتی کمتر از ایران ، بالای یک و نیم تریلیون دلار درآمد سالانه دارند اونوقت تو مسئول ایرانی شعار بده .به جای شعار دادن چرا موقع عقد برجام چند تا مترجم خوب با خودتون نبردید که کلمه lift the sanctions رو به اشتباه لغو تحریمها ترجمه کردید ؟ مارو درگیر هزار جور مشکلات کردید که تا دهه ها باهاشون درگیر خواهیم بود ...حالا هی شعار بده .
  • IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    0 0
    خوش خیال .. این قرداد مزخرف را تحوبل مردم نمیدادید
  • اروپایی AU ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    0 0
    بشین سر جات حرفای گنده‌تر از دهنت نزن. مگه شماها نبودید از خوشحالی دیدن روی مبارک ما در پوست خود نمی‌گنجیدید؟ یادتونه داشتید تو بغل ما می‌رقصیدید؟ چی شد دم در آوردید؟ جیک جیک مستونتون بود فکر زمستونتون نبود؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس