کد خبر 1085635
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
کریم باقری

کسی این حق را ندارد که به من بگوید صحبت بکنم یا نه! این حرف‌ها را کسانی که من را می‌شناسند نباید مطرح کنند. من تا به حال از هیچ‌کسی توصیه نگرفتم و اصلا طرح این موضوع در این خصوص از من چندان جالب نیست.

به گزارش مشرق، این روزها کریم باقری، مربی محبوب و دوست‌داشتنی پرسپولیسی‌ها که به‌عقیده خیلی‌ها ازجمله عوامل مهم موفقیت سرخ‌ها محسوب می‌شود در سکوتی عجیب و طولانی قرار گرفته است و حاضر نیست با رسانه‌ها گفت‌وگو کند.

بیشتر بخوانید:

باقری تیم ملی را انتخاب می‌کند یا پرسپولیس را؟

برخی‌ها این سکوت آقا کریم را به همکاری‌اش با تیم‌ملی ربط می‌دهند و بر این باورند که این خواسته فدراسیون بوده که دستیار اسکوچیچ با رسانه‌ها صحبت نکند و این اتفاق هم برای جلوگیری از حاشیه‌هایی بوده که ممکن است در مسیر شروع لیگ ایجاد شود.

دیروز برای آگاهی از صحت‌وسقم این خبر با مربی سرخ‌ها تماس گرفتیم، اما کریم باقری همچنان اصرار داشت که درمورد این موضوع و موارد دیگر صحبت نکند، اما بعد از اصرار خیلی کوتاه گفت: «کسی این حق را ندارد که به من بگوید صحبت بکنم یا نه! این حرف‌ها را کسانی که من را می‌شناسند نباید مطرح کنند. من تا به حال از هیچ‌کسی توصیه نگرفته‌ام و اصلا طرح این موضوع و سوال در این خصوص از من چندان جالب نیست.»

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سوسان IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    8 21
    کریم هم کریم تیراختور کریم یهودپولیس شده همکار مافیا
  • سیامک IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    7 20
    کریم با هوش است میداند با کمرنگتر شدن نقش وزیر در فدراسیون، رزوهای خوش پرسپولیس به پایان رسیده است پس تیم ملی را انتخاب مبکند
    • IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
      0 0
      این تیم نژادی پولیس هیچ وقت کم رنگ نمی شود وزیر دستش کوتاه شود شورای شهر است ووو حالا نژادی پولیس صاحب میدان و خیابان در تهران است. اگر پرچم تیم نژادی پوابس از دست یک نژاد پرست بیفتد نژاد پرست دیگر ان را برداشته و می رود.
    • سعید IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
      4 1
      اونی که تو و همفکرات بهش میگید باهوشی و زرنگی , ما پرسپولیسی ها بهش میگیم نون به نرخ روز خوری و بی شرفی. اینی که گفتی تنها هنر شماس.
  • IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    0 0
    لنگ اخرای کارشه.بابا سلطانیفر داره میره مجلس و قوه قضائیه دارن پیگیر فساد فوتبال میشن
  • یحیی ریییسی IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    0 0
    چرا مرد اخلاق فوتبال را ناراحت میکنید!؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس