کد خبر 1085526
تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۲
بیل گیتس

مخالفان واکسن و تئوریسین‌های توطئه با داغ کردن هشتگ «بیل گیتس را رسوا سازید» قسم خوردند که از واکسن کووید-۱۹ بیل گیتس میلیاردر و بنیانگذار مایکروسافت استفاده نخواهند کرد.

سرویس جهان مشرق - بیل گیتس همچنان هدف اصلی تئوریسین‌های توطئه در گوشه و کنار دنیاست و هشتگ «بیل گیتس را رسوا سازید» هفته گذشته در توییتر داغ شد. همه‌گیری ویروس کرونا بر طرح تئوری‌های توطئه آنلاین درباره بنیانگذار میلیاردر مایکروسافت افزوده است و برخی ادعاها مبنی بر اینکه گیتس قبل از شیوع ویروس از وجود آن خبر داشته یا اینکه وی حتی مسئول گسترش ویروس است، توسط برخی تئوریسین‌ها مطرح شده است.

حضور پررنگ بیل گیتس در رسانه‌ها در جریان همه‌گیری کووید-۱۹ موجب حساس شدن بسیاری از افراد و فعالان شده و در نهایت تئوریسین‌های توطئه در اقدامی از پیش هماهنگ‌شده هشتگ «بیل گیتس را رسوا سازید» در توییتر داغ کردند.

نویسنده‌ای به نام پیتر وگ در این باره در توییتر خود نوشت:

«مردم در نهایت دارند بیدار می‌شوند. من هیچوقت از این آدم خوشم نمی‌آمد و اگر به حرف‌هایش گوش دهید و مصاحبه‌هایش را تماشا کنید، متوجه خواهید شد که او خیر و صلاح ما را نمی‌خواهد.»

این تنها یکی از توئیت‌های بیشماری است که با هشتگ «بیل گیتس را رسوا سازید» منتشر شد. این هشتگ با هماهنگی قبلی نویسنده‌ای به نام دریک بروز که ماه پیش برنامه‌ریزی آن را انجام داد با هدف رسواسازی این میلیاردر داغ شده است.

توئیت‌های دیگر این هشتگ شامل ویدئویی بودند که در آن از بیل گیتس به شدت انتقاد شده بود که چرا با اینکه یک مقام رسمی نیست و توسط مردم انتخاب نشده است، به صراحت از کووید-۱۹ سخن گفته و از تمدید تدابیر قرنطینه عمومی در سرتاسر دنیا حمایت کرده است. همچنین، بواسطه فعالیت‌های گیتس در خصوص ارسال واکسن به کشورهای فقیر از طریق بنیاد خیریه‌اش، اتهاماتی مبنی بر «کنترل جمعیت» علیه وی مطرح گردیدند.

برخی دیگر، از جمله میشل مالکین نویسنده محافظه‌کار، قسم خوردند از واکسنی که گیتس در تهیه آن دخالت داشته است استفاده نخواهند کرد.

بر اساس این گزارش برخی از کاربران رسانه‌های اجتماعی با این حال تئوری‌های توطئه را جدی نگرفتند و در عوض از این هشتگ جهت تمسخر گیتس استفاده کردند.

با این حال، اگرچه تئوری‌های توطئه درباره گیتس بیشتر بر پایه حدس و گمان هستند تا شواهد و قرائن انکارناپذیر، اما میان مردم طرفدار پیدا کرده‌اند. شرکت تحلیل رسانه‌ای زیگنال لبز گزارش داده که تئوری توطئه مبنی بر اینکه گیتس به دنبال تعبیه ریزتراشه‌های ردیاب در بدن مردم به بهانه توقف گسترش کووید-۱۹ است، بیش از یک میلیون بار تا قبل از ماه مه مورد اشاره قرار گرفته است.

نظرسنجی مشترک یاهونیوز/یوگو نشان می‌دهد که ۲۰ درصد شرکت‌کنندگان در نظرسنجی معتقدند گیتس می‌خواهد اطلاعات شخصی مردم را با استفاده از ریزتراشه‌ها رصد کند. این رقم در میان شرکت‌کنندگان طرفدار حزب جمهوری‌خواه آمریکا ۴۰ درصد است.

از سویی دیگر بیل گیتس در واکسن به مطرح شدن این اتهامات، هرگونه قصد خود جهت تعبیه ریزتراشه در بدن شهروندان را تکذیب کرد و نتایج نظرسنجی را «نگران‌کننده» خواند، هرچند وی اذعان کرد ایجاد یک «سیستم داده» جمعی جهت رصد اطلاعات مردم ایده خوبی برای جلوگیری از موارد آتی همه‌گیری بیماری است.

لازم به ذکر است همه‌گیری ویروس کرونا به حدس و گمان‌هایی درباره نیات واقعی بنیانگذار مایکروسافت در خصوص حمایتش از تمدید تدابیر قرنطینه عمومی، کمک‌های سخاوتمندانه‌اش به سازمان بهداشت جهانی، و نظرات قبلی‌اش درباره واکسن دامن زده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 31
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    75 26
    هر کی هست در خدمت سیاستهای دولت ظالم امریکا کار میکنه
    • حیدر صالح IR ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
      15 6
      به آمریکای ها هیچ اعتباری نیست
    • CN ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
      12 3
      سه سال پیش تو کنفرانس مونیخ گفت یه بیماری در جهان میاد که سی میلیون نفر رو درگیر می کنه! اینکه از کجا میدونست خیلی عجیبه!!!!!!
    • IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
      5 0
      بدقیافه شده... دقت کردین؟ قبلا اینطوری نبود... چشماش شده مثل فرتوت الیزابت کثیف.
  • IR ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    59 22
    حتما یه مشکلی داره، اگر مجانی هم دادن بهتون استفاده نکنید! گندش چند ماه یا سال دیگه در میاد. هرچیزی که از آمریکا و گیتس و سوروس و امثالهم برسد یه مرضی توش هست شک نکنید!!!
  • BE ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    45 12
    این مرتیکه یک شارلاتان آدم کش است که قصد دارد نسل کشی تاریخ را به اسم خود ثبت کند ...و چیس شناسایی را تزریق کنند و یک سیستم یک پارچه برای اربابش درست کند ....تئوری توطئه هم یک واژه است که AاC در سالهای ۱۹۶۰ به جریان انداخته !!!
  • IR ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    26 75
    بنظر من گیتس کمک زیادی به بشریت و علم و پیشرفت کرده و تلاشش برای پیدا کردن واکسن ستودنی است و این وظیفه نهادهای بهداشتی است که اثر مخرب بودن آنرا ارزیابی کنند
    • RO ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
      16 3
      مشخصه نظر شما کاملا بدون تحقیق است یه سرچی تو نت بکن ببین واکسن مجموعه ظاهراخیریه بیل گیتس و زنش چه فجایعی بر سر کودکان مظلوم هندی و آفریقایی آورده
    • الاغ IR ۰۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
      6 3
      الاغ
    • IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
      14 6
      22:17 لطف کن برو تو سی ان ان و هاآرتص نظر بده، این جا جاش نیست. بیل گیتس و همهٔ سرمایه‌داری آمریکایی ابزارهای امپریالیزم و صهیونیزم هستند و هرکی اینو ندونه یا خیلی احمقه یا خودشو زده اون راه!!!
  • IR ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    23 12
    قبلا راجع به جمعیت مگر حرف نزده بود!؟
  • حسین IR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    42 13
    خدا کنه مسئولین خودمون برای استفاده از واکسن این جنایتکار ها هل نشوند.
    • IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
      16 2
      اسهال طلبا تو صف خریدش صف کشیدن زیبا کلاغم جلوی صفه که واکسن بزنه .
  • IR ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    9 3
    میلیاردی های شیطانی گلوبالیسم بیلدربرگ همه با هم متحد اند مثل بیل گیتس بلومبرگ سورس و جف بزوس و...
  • IR ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    10 4
    این یک صهیونیست مرموز سرمایه دار هست و دشمن بشریت...
  • CA ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    11 4
    پروژه ای 10 ساله برای سال 2030؛ترکیب واکسنهای نانویی و شبکه های پر سرعت و فراگیر5G برای کنترل بی حد و مرز مردم، اعمال نفوذ بر تصمیم گیریها و رفتارهای جوامع انسانی.
  • IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    6 4
    اگر ثابت شود این فرد جنایتکار و در ردیف هیتلر خواهد بود و نهایتا هر چه قدر هم نابغه باشد حق ندارد به زندگی انسان ها خیانت کند و جرم وی عوارض جبران ناپذیرو خطرناکی دارد و این نبوغ نیست کشتار دسته جمعی ناشی از بیماری سنگدلی است!
  • IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    5 3
    دقیقا میخان مدل یکپارچه اینتر نت را اجرا کنن ابندفعه بصورت ریز تراشه . تازه ریز تراشه بدستور اونها بدتر از ویروس تو بدن آدمها عمل میکنه
  • IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    10 3
    بعضی آدمها دنیا را یک جور دیگر میبینند. بیل گیتس هم یکی از آنهاست. "کنترل جمعیت" یکی از برنامه هایش است. جان انسانها برای آنها فقط تعداد است که باید کم شود.
  • اشکان IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    5 3
    سازمان جهانی بهداشت سازمان شیطانی است . خود بیل گیتش یک سال قبل از شیوع کرونا گفته بوده (در تد تاک) جمعیت کره زمین داره به ده میلیارد میرسه اگه خوب واکسینه کنیم میاریمش زیر شش میلیارد!!!!! از مشرق هم خواهش میکنم برید تحقیق کنید اینها با واکسن هاشون چه بلایی سر مردم هند و آفریقا آوردن . مرسی
  • مهرناز IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    2 2
    قبلا صحبت بود" انتشار کوید19 کاربیل گیتس است " تشکیلاتی که بافروش واکسن ان میلیاردها دلار به جیب بزنند " گویا مردم غرب این موجود را بهتر می شناسند " که بیان می کنند " واکسن او شامل ریز تراشه هائی است " که اطلاعات فیزیکی فرد را به او می دهد. جلل الخاق به روش های جدید جاسوسی غربی ها.
  • IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    3 4
    هر کس وبروس دستکاری میکنه پخش میکنه و پشت سر هم مخفی کاری میکنه لابد یک تجارتی داره میکنه قبلا هم می کرده این فرضیه که سال هاست ورد زبان هاست ولی دنیاست دیگه هر از گاهی شیطان در لباس خمرهای سرخ یا هیتلر یا صهیونبسم یا داعش یا صرب ها یا نژاد پرستان یا وهابی ها یا پان ترکی یا هر شکل متصور دیگه ایی درآمده و میلیون ها انسان رو قربانی کرده و کاملا هم در تاریخ موارد کم نیست نسل جدید هم در قرن بیست یکم به صورت علمی شاید دست به این شیطان صفتی بزند تعجبی ندارد دنیا پست است دیگر!
  • BE ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    8 3
    در نزدیکی شهر روستایی البرتون ، جورجیا شش تخته سنگ گرانیت کتیبه ای قرار دارد که حاوی ۱۰ راهنما به زبان های انگلیسی ، اسپانیایی ، سواحیلی ، هندی ، عبری ، عربی ، چینی و روسی نوشته شده است: بشریت زیر ۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ را در تعادل همیشگی با طبیعت حفظ کنید.!!! تولید مثل را عالمانه کنید!! بشریت را با یک زبان جدید زنده متحد کنید. بعلاوه هفت خط دیگه -- جالب همین خط اول است که روش دارند کار میکنند !! دومی میگه تو بطری بچه تولید کنید! خدا ما را از شر شیطان برهاند
  • جگوار US ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    13 6
    امیدوارم مشرق واقیعت های جهان رو با انتشار اینگونه مطالب به مردم عزیز ایران نشون بده و آگاه‌ترشون کنه. بیل گیتس و همسرش از شیطان پرستای بزرگ دنیا هستن. بیشتر از این مطالب منتشر کنید. چون این مطالب اصلا زرد نیستن و خبرهای واقعی اینا هست
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    9 5
    من یک برنامه نویسم گندی که امثال بیل گیتس در کامپیوتر زدن به قدر عمیق بود که خدا میدونه. بگذریم از اینکه ویندوز 98 در روز رونمایی ازش بلو اسکرین داد و از اینکه کلن ویندوز موبایل از رده خارج شد و یا مثلا tfs کلن منسوخ شد و یا خیلی محصولات دیگه که کلن منسوخ شدن. یکی از نمادهای دستاورد های افراد باهوش اینه که ابتکارات اونها تا سالها استفاده میشه اما برای افراد کم هوش و حاجی بازاری فقط مدتی میاد تا از بازار پول به جیب بزنن و بعد مدتی منسوخ میشه. مثال مشخصش اینه یکی مهندس میاد ماشین میسازه به فکر گشتاور و طول عمر ماشین هست یکی میاد دسترنج اون مهندس رو بر میداره نورافشانی میکنه میشه حاجی بازاری مثل بیل گیتس
  • BE ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    18 2
    در حال حاضر گیت به دلیل جنایات علیه بشریت و اقدامات شرورانه در سراسر جهان توسط رابرت اف کندی جونیور تحت پیگرد قانونی قرار دارد. وی بیش از ۴۵۰,۰۰۰ کودک را در هند فلج کرده . به دلیل همین جنایات ، وی از هند خارج شده است و از این رو روسیه و چین نیز به دلیل این جنایات پزشکی محروم شده اند. نتایج واکسیناسیون های وی در سراسر جهان نشان داده است که به مغز آسیب رسانده است ، باعث ناتوانی و بیماری های فلج کننده شده است ، و به طور کلی کشورها دنیا از حسن نیت او و WHO وحشت زده ...
    • US ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
      16 2
      کاملا موافقم. لوگوی خود سازمان جهانی بهداشت نماد شیطانه. خانم مینو محرز هم که نماینده این سازمانه باید ارتباطشو قطع کنه
  • BE ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    7 2
    بیل گیت که در زمینه کشف ویروس و واکسن برای درمان این ویروس ها سرمایه گذاری می کند ، سالانه 600 میلیون دلار به WHO پرداخت می کند. مردم تصور می كنند كه او سالانه 600 میلیون دلار به WHO پرداخت می كند و انتظار ندارد چیزی در عوض دریافت كند. WHO یک اهرم است که به دولت های سراسر جهان می گوید كه شهروندان خود را مجبور كنند از واكسیناسیون برای درمان ویروس های جدید كه به طور ناگهانی هر از گاهی ظهور می كنند ، استفاده كنند. مثلاً مانند کرونا. ویروسی که بیل گیت در سخنرانی خود در سخنرانی Ted Talk در سال 2015 پیش بینی کرد !! یک اتفاق تصادفی عجیب!!
    • ناشناس IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
      1 1
      اصلا پیشگویی اش عجیب نیست. سال ۲۰۱۵ ویروس کرونا را ساختند...
  • نصراله IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    1 1
    این برنامه ها از پیش تهیه شده است .برای منافه یک عده خاص
  • علززاده IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    1 2
    یا با کرونا میمیرم یا از واکسن داخلی و ایرانی استفاده میکنم .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس