کد خبر 1095627
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰

به گزارش مشرق، محمد رستم پور، فعال رسانه ای در کانال شخصی خود در تلگرام نوشت: در میان اخبار تلخ از انتشار ویروس کرونا در سراسر جهان، مرتباً اخباری از هزینه و تلاش بنیاد بیل گیتس، مؤسس مایکروسافت و کارآفرین که اقدامات خیریه پرشماری در کشورهای مختلف دنبال می‌کند، شنیده می‌شود. اما سابقه اقدامات و پروژه‌های درمانی بنیاد بیل گیتس، سؤالات زیادی در مورد انگیزه و اهداف او پیش می‌آورد.

بیش از بیست سال است که بنیاد بیل گیتس و همسرش ملیندا، میلیون‌ها کودک را در مناطق حاشیه‌ای و دورافتاده کشورهای فقیر آفریقا و آسیا واکسنیاسیون می‌کند. اکثر این برنامه‌ها تاکنون نتایج وخیمی دربرداشته و برای مثال در هند، باعث بروز فلج اطفال و در کنیا باعث عقیم شدن زنان جوان و حتی فوت بسیاری از کودکان شده است. بسیاری از این برنامه‌ها با حمایت سازمان بهداشت جهانی و «یونیسف» آژانس سازمان ملل برای حمایت از کودکان صورت گرفته است.

اکثر این برنامه‌ها بدون اطلاع و رضایت دولت‌ها، والدین این کودکان و خود افرادی که مورد واکسیناسیون قرار گرفته‌اند، انجام شده. در نتیجه برخی از کشورها از جمله هند، کنیا و فیلیپین از این بنیاد شکایت کرده‌اند. بیل گیتس، تصوری عجیب از خود دارد و گمان می‌کند در مقام مسیح و از طریق واکسیناسیون و البته از طریق کاهش جمعیت باید جهان را نجات دهد. او در سخنرانی تد در کالیفرنیا تصریح کرد از طریق یک برنامه واکسیناسیون روی کودکان، می‌توان 10 تا 15 درصد جمعیت جهان را کاهش داد. این کار و این گفته گیتس نشان می‌دهد برنامه او بیشتر به یک برنامه اصلاح نژاد شباهت دارد.

رابرت اف کندی، فعال حقوق کودکان و وکیل بین‌المللی با ارسال طوماری به کاخ سفید، خواستار تحقیق روی برنامه‌های بیل گیتس در کشورهای مختلف شده و اقدامات او را «سوءاستفاده پزشکی و جنایت علیه بشریت» نامیده است. اگرچه این طومار تنها 100 هزار امضاء لازم دارد تا کاخ سفید بدان پاسخ دهد، تا لحظه انتشار این مقاله، 265 هزار امضاء جلب کرده است. در بخشی از این دادخواست یا طومار آمده است: «گیتس، یونیسف و سازمان بهداشت جهانی با استفاده از آنتی‌ژن HCG مخفی در واکسن‌های کزار به شکل عمدی کودکان کنیایی را عقیم کرده‌اند».

مهم‌تر از همه این موضوعات این است که اکنون بیل گیتس و متحدانش، از جمله یونیسف، سازمان بهداشت جهانی، صنایع دارویی، دکتر آنتونی فاوسی، پیشنهاد می‌دهند تمام 7 میلیارد نفر جمعیت کره زمین واکسن آزمایش نشده کرونا را دریافت کنند. غیر از وام چند میلیارد دلاری که مجریان این پروژه دریافت خواهند کرد، مشخص نیست واقعاً این واکسن چه ترکیباتی را دربرمی‌گیرد. آنها قصد دارند تزریق این واکسن را از کشورهای توسعه‌یافته آغاز کنند و سپس آن را در کشورهای در حال توسعه ادامه دهند. این در حالی است که برخی از دانشمندان و محققان گفته‌اند برای مبارزه با کرونا، ضرورتاً تولید یک واکسن لازم نیست.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 21
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 6
  • امیر IR ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
    48 8
    خوبه ما رهبری داریم ک حواسش به همه چیز هست و قطعا این موضوعات را در نظر دارن انشالله خودمون بتونیم به واکسن برسیم
  • IR ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
    11 12
    بیل گیتس باید سیاست های جمهوری اسلامی رو درباره کاهش جمعیت و عقیم سازی مردان دنبال کنه، بهتر جواب میده
  • محموداعرابی IR ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
    16 2
    ایشون مجری سیاستهای گروه صهیونی بیلدربرگ هستن مایکروسافت رو با سرقت تکنولوژی از رقباشون به اینجا رسوندن درنگاه کلی این موجود برده داری نوین رو به کمک تکنولوژی دارن اداره میکنن ومتاسفانه افرادبسیارزیادی حسرت جایگاه پوچ ایشون رو میخورن کمکهای خیرخواهانه (عقیم سازی مردم افریقا) جمع آوری تمام گونه های بذرگیاهان از سرتاسرجهان وتشکیل یک بانک بزرگ بذر دریک آزمایشگاه بزرگ برای دستکاری وتغییر ژن و ایجاد چرخه غذایی جدید برای بشر و ایجاد بحران وکنترل دولتها ازطریق تنگناهای اساسی غذایی اینها گوشه ای از خدمات این موجود کثیف در روی زمینه
  • IR ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
    12 4
    بیل گیتس یک شیطان پرست کثیف است هرچه میکند اوامر شیطان رجیم است
  • IR ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
    24 4
    خدایا، ما نه زورمون و نه دستمون به این بیل گیتس نمیرسه، خودت علاجش کن.
  • IR ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
    18 4
    لعنت به این غربی های از خدا بی خبر
  • IR ۰۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
    14 2
    مرگ بر بیل
  • DE ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
    19 2
    خب پس الان وقتشه که روزنامه های شرق و اعتماد و باقی بنفش ها با لفاظی به تبلیغ این بنیاد و این شیوه واکسیناسیون برای کشورمون بپردازن!!
  • IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
    10 9
    قبلا هم گفته رشد جمعیت انسان ها بزرگ ترین مشغله ی ذهنی او هست چون غذای کافی نیست.
    • IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
      9 2
      یه Thanos هست برا خودش... توی فیلم Avengers که میلیاردی فروش داشته، شخصی به نام Thanos همین کار رو با مردم زمین میکنه و مدعیه که منابع کم هست، پس بایستی نصف کره‌ی زمین نابود بشه... البته افرادی اومدند و زمین رو نجات دادند! با فداکاری... این دعواها متاسفانه فیلم نیست، حقیقته... واقعا با یه مشته حرام لقمه‌ی کثیف الذهن درگیریم... واقعا امام زمان بایستی بیاد تا بیشتر مردم رو کشتار نکردند! اونم با روشی کاملا آرام و بدون درد...
  • پ IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
    5 4
    متاسفانه اکثر ایرانی ها از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند و این باعث میشه این نمونه خبرها تو این شبکه ها جایی داشته باشند!!
  • IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
    7 3
    خدا لعنتش کنه من دوتا پسر دارم و تموم واکسنها رو هم بهشون زدم خدا رحم کنه
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
    4 2
    بیل گیتس و ملیندا گیتس و خیلی های دیگر در سازمانهای مثلا بهداشتی و حقوق بشر و .... مردم برایشان فقط عدد است که باید کم شوند . به هیچ اخلاقی پایبند نیستند. قصدشان کمک نیست. قصدشان کم کردن جمعیت "به هر قیمتی" است. جنگ ، بیماری های واگیردار ، مقطوع النسل کردن بوسیله واکسن یا هر چیز دیگر.
  • Reza IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    10 5
    چقدر آدم هایه احمق زیاد هستن یکی میاد یه مقاله چرت و پرتی می‌نویسه چند نفر دیگه هم میان این زیر مینویسن که خدا لعنتش کنه، ماکه دستمون بهش نمی‌رسه و... شما اگه میخوای منطزر امام زمان باشی خودت یه حرکتی بزن واینستا یکی دیگه بیاد.
  • زهرا IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    5 4
    خاک بر سرش من رو بگو فکر میکردم آدم خیرخواه و خوبی هست حالا نظرم عوض شد نسبت به این بیل گیتس لعنتی
  • نها IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    6 0
    بیل گیتس هم همون سگ زرد برادر شغاله یعنی همه یونسیف سازمان بهداشت جهانی و...... زیر سلطه اسرائیل هستن
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    3 1
    سلام یعنی نانوچیپ درون واکسن بیل گیتس واقعیت دارد؟
  • جلال IR ۰۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
    4 3
    متاسفانه خبرگزاری فارس و تعداد زیادی از سایتهای اصول گرایان در پاندمی کرونا عینا در پازل سازمان صهیونیستی بهداشت جهانی حرکت می کنند و مانند بی بی سی و دیگر رسانه های غربی نجات انسانها را منوط به واکسنی می دانند که علنا گفته شده سازندگان آن به دنبال کاهش جمعیت جهان هستند باز خدارا شکر که مشرق حداقل این خبر را گذاشته خواهشاً شما دیگه مثل آنها خائن نباشید
  • ناشناس IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
    2 0
    زنده باد مشرق برای این مطلب متشکرم
  • امیر IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    6 5
    بیل گیتس کارآفرین، که به پیشرفت علم خیلی کمک کرده بعد از مرگش بسیاری از ثروتش رو برای کارهای خیر بخشیده از الان، برای ریشه کنی مالاریا کمکهای فراوانی کرده ، برای ساخت دستگاههای تسویه آب سالم برای فقرا و کشورهای فقیر کارهای بزرگی کرده برای تولید سوخت از مدفوع و برای محیط زیست .الان هم برای کرونا کلی هزینه کرده تا فقط قیمتش رو بیار پایین برای هند و آفریقا
  • امیر GB ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    4 3
    غرب بشه منجی بشریت؟؟؟؟ پس بهتر حرفهای بیل گیتس رو تحریف کنید و به هر چه خیر هست بتازید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس