کد خبر 1085237
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷
تکلیف جاماندگان سهام عدالت چه می‌شود؟

پورابراهیمی گفت: حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر هستند که باید به آن‌ها سهام عدالت تخصیص می‌یافت، اما با وجود آنکه این اشخاص فرم سهام عدالت را پر کرده‌اند، ولی نام آن‌ها در سامانه ثبت نشده است.

به گزارش مشرق، محمدرضا پورابراهیمی، کاندیدای ریاست کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به واکنش وزیر اقتصاد و دیگر دولتی‌ها به طرح مجلس برای جاماندگان سهام عدالت اظهار کرد: آقای وزیر اقتصاد ادعا می‌کند که دولت سهام جدیدی برای تخصیص به جاماندگان سهام عدالت ندارد که اتفاقا به میزان زیادی هم دارد.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت سال ۸۴ تا ۸۵ موظف بوده که حدود ۵۰ تا ۶۰ شرکت را واگذار کند در حالی که تعهد خود را انجام نداده است.

بیشتر بخوانید:

فروشندگان سهام عدالت چقدر ضرر کردند؟

چگونه نیمی از سهام عدالت مردم بلعیده شد؟

حداقل ارزش ۳۰ درصد سهام عدالت چقدر است؟

ماجرای ۳۳۰ هزار میلیارد تومانی که دولت از مردم پس گرفت

کاندیدای ریاست کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: شرکت‌های مشمول، برای ۶ میلیون نفر اول این سهام به صورت صد درصدی و برای مابقی دارندگان به میزان ۵۰ درصد این سهام را آزاد کرده‌اند، بنابراین با احتساب این امر ۴۲ درصد سهام عدالت هنوز آزاد نشده است.

او ادامه داد: ممکن است دولت یا آقای وزیر اقتصاد بگویند که امکان آزادسازی سهام عدالت را ندارند، اما قانون مصوب مجلس چنین اختیاری را به دولت نمی‌دهد.

پورابراهیمی گفت: حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر هستند که باید به آن‌ها سهام عدالت تخصیص می‌یافت، اما با وجود آنکه این اشخاص فرم سهام عدالت را پر کرده‌اند، ولی نام آن‌ها در سامانه ثبت نشده است.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از دهک‌های پایین، اشخاص تحت حمایت بهزیستی، کمیته امداد و همچنین فرزندان برخی اقشار جامعه که متولد سال ۸۴ به بعد هستند از این سهام برخوردار نشده‌اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پ IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    0 0
    17 روز شد بانک ملت کی میخواد بده ی جوری هم سامانه فروش سهام درست کرد ادم 2در میکنه
  • آوینا IR ۰۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    1 0
    خانواده من تحت پوشش کمیته امداد است سال 84برای همه اعضایی خانواده غیر از من سهام عدالت صادر شد در حالی که من متولد 65هستم بامراجعه به کمیته امداد به پدرم گفتن جامانده است به زودی کارت برایم صادر میشود حالا تکلیف امثال من چه میشود
  • IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    0 0
    فوقش میشه عین اونائی که گرفتن .... اول نصفشو برداستن و بقیه اش را حواله دادند به بورسی که معلوم نیست. چی سرش میاد ... اقا نصف اول برگردانید بعد برید یراغ جا مانده ها... چیزی نمیشه هی به ما همfبدین
  • علی بارزی IR ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
    1 0
    سلام خسته نباشین ببخشین من سهام عدالت ثبت نام نکردم میشه راهنمایی بکنین که باید چیکار بکنم خیلی ممنون منتظر جوابتون هستم مرسی .
  • عباس معظمی IR ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
    0 1
    من یک کارگر ساده دارای سه فرزند و مستاجر که هیچ درآمدی ندارم وجامانده از سهام عدالت که ازمسعولین محترم تقاظای کمک دارم
  • محمدحسن گرارند IR ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    0 0
    سلام یک کارگر ساده داری سه فرزند هستم مستجر هم هستم هیچ سهام عدالت هم ندارم تکلیف چی میشه به من هم تعلق می‌گیرد ایمیل نمیدونم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس