کد خبر 1084150
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶
خدمت سربازی نمایه

ستاد کل نیروهای مسلح در اطلاعیه‌ای تأکید کرد: مشمولین وظیفه تا یک هفته پس از تاریخ آزمون سراسری کنکور مهلت اعزام به خدمت دارند.

به گزارش مشرق، ستاد کل نیروهای مسلح در ارتباط با مشمولان وظیفه سال ۱۳۹۹ اطلاعیه‌ای صادر کرد.

بیشتر بخوانید:

چگونه می‌توان کارت پایان خدمت گرفت؟

بر اساس این گزارش، ستاد کل نیروهای مسلح با توجه به تعویق تاریخ برگزاری کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ و ایجاد مشکل برای تعدادی از دانش‌آموزان دیپلم مشمول که از خردادماه ۱۳۹۸ تا تاریخ این اطلاعیه دیپلم خود را اخذ نموده‌اند و مهلت یک‌ساله آنان به پایان رسیده در راستای کمک به این مشمولان مهلت اعزام به خدمت آنان را تمدید و شرکت در کنکور سراسری را برای آنان مجاز دانست.

در این اطلاعیه آمده است:

کلیه مشمولین وظیفه که در سال ۱۳۹۸ موفق به اخذ دیپلم شدند و مهلت معرفی آنان برای خدمت وظیفه عمومی به اتمام رسیده است می‌توانند در کنکور سراسری شرکت و مهلت اعزام به خدمت آنان تا یک هفته بعد از تاریخ انجام آزمون تمدید شد.

این افراد حداکثر یک هفته بعد از شرکت در آزمون سراسری می‌بایست خود را برای اعزام به خدمت به پلیس+۱۰ معرفی و نسبت به تشکیل پرونده اعزام اقدام نمایند.

بدیهی است در صورت قبولی مشمولین فوق در کنکور سراسری و اعلام نتایج نهایی توسط سازمان سنجش آموزش کشور مطابق قانون خدمت وظیفه عمومی افراد قبل از شروع ترم تحصیلی از خدمت سربازی ترخیص خواهند شد.

این مشمولین وظیفه دقت نمایند در صورتی که حداکثر یک هفته بعد از کنکور سراسری نسبت به تشکیل پرونده اعزام در دفاتر پلیس+۱۰ اقدام ننمایند در صورت قبولی در کنکور هم مجاز به بهره‌مندی از معافیت تحصیلی و ثبت نام در دانشگاه نمی‌باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس