کد خبر 1084108
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶
لیگ امارات

با توجه به پرسشنامه‌ای که برای باشگاه‌های اماراتی درخصوص ازسرگیری لیگ خلیج‌فارس فرستاده‌شده ۱۲ باشگاه از ۱۴ باشگاه این کشور علاقه‌ای برای ادامه لیگ ندارند.

به گزارش مشرق، ۱۲ باشگاه از ۱۴ باشگاه شرکت‌کننده در لیگ امارات موافقت کردند که این رقابت‌ها را لغو کنند و هفته‌های باقی‌مانده این فصل را ادامه ندهند.

روزنامه امارات، العطیه، در وب‌سایت خود گزارش داد که این موضوع در پاسخ به "پرسشنامه" لیگ حرفه‌ای است، که پنجشنبه گذشته برای باشگاه‌ها ارسال‌شده است.

بیشتر بخوانید:

لیگ امارات با موافقت فیفا لغو می‌شود

گزارش‌ها حاکی از آن دارد که امتناع باشگاه‌ها بر اساس بخشنامه اخیر فدراسیون بین‌المللی برای بازی (فیفا) انجام می‌شود که باشگاه‌ها طبق این قانون می‌توانند با بازیکنان مدنظر خود قرارداد امضا کنند اما این بازیکنان در ابتدای فصل بعدی (۲۰۲۰-۲۰۲۱) می‌توانند برای تیم‌های خود بازی کنند.

این روزنامه خاطرنشان کرد: این در حالی است که این انجمن با توجه به نتایج "پرسشنامه" تصمیم نهایی را نخواهد گرفت زیرا مشاوره و هماهنگی با کمیته مبارزه با شیوع ویروس "کرونا" همچنان ادامه دارد. البته قبل از اعلام تصمیم نهایی که انتظار می‌رود در روزهای آینده باشد، پیش‌بینی می‌شود با توجه به شاخص‌های گوناگون احتمالاً این رقابت‌ها برگزار نمی‌شود.

در رابطه با انتخاب عنوان قهرمانی این روزنامه نوشته است که انجمن تصمیم خود را در جلسه بعدی هیئت‌مدیره اتخاذ خواهد کرد، ضمن اینکه این حق را هم دارد که نمایندگان لیگ امارات را در لیگ قهرمانان آسیا (نسخه ۲۰۲۱) معرفی کند، چه با استناد به ترتیب آخرین جدول رده‌بندی یا طبق رأی مجمع عمومی فدراسیون.

درصورتی‌که مسئولان ذی‌ربط تصمیم به ازسرگیری لیگ داشته باشند انتظار می‌رود این مسابقات در اواسط ماه آگوست به اتمام برسد، و به‌این‌ترتیب باشگاه‌ها در اوایل ماه ژوئیه تمرینات خود را آغاز خواهند کرد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس