کد خبر 1083891
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶
شکایت لالیگا از «جیمی‌جامپ» بازی بارسلونا - مایورکا

فردی که در بازی اخیر تیم‌های فوتبال بارسلونا و مایورکا وارد زمین بازی شد به ارتکاب عملی مجرمانه متهم شده و مجازات سختی در انتظار اوست.

به گزارش مشرق، در حالی که بازی‌های فوتبال قاره اروپا به دلیل شیوع کرونا پشت درهای بسته و بدون تماشاگر برگزار می‌شوند، تماشای ورود یک «جیمی جامپ» به زمین بازی غیرمحتمل‌ترین چیزی است که می‌شد تصور کرد. این اتفاق اما در دقیقه 54 بازی بامداد روز گذشته (یکشنبه) تیم‌های فوتبال بارسلونا و مایورکا در لالیگا رخ داد.

بیشتر بخوانید:

جشنواره گل بارسلونا در شروع مجدد لالیگا

در این بازی که در استادیوم شهر سون مویکس شهر مایورکا برگزار شد، یک مرد فرانسوی ساکن مایورکا، با عبور از فنس‌های اطراف استادیوم توانست خودش را به زمین بازی برساند و به امید گرفتن عکس سلفی به لیونل مسی وارد زمین بازی شد، هر چند قبل از رسیدن به کاپیتان آرژانتینی بارسلونا توسط مأموران امنیتی ورزشگاه دستگیر شد. در شرایطی که به خاطر بیماری کرونا معیارهای سفت‌وسختی برای رعایت مسائل بهداشتی در نظر گرفته شده است، حرکت این مرد از سوی سازمان لیگ اسپانیا به عنوان یک «عمل مجرمانه» توصیف شده و این سازمان وعده داده که به طور جدی به این موضوع رسیدگی و از او شکایت خواهد کرد.

در همین حال جیمی جامپ فرانسوی از حرکت خود ابراز خرسندی کرد؛ هر چند از اینکه به او اجازه داده نشد با مسی عکس بگیرد، ناراحت بود.

او در گفت‌وگو با شبکه رادیویی کادنا کوپه اسپانیا گفت: تجربه فوق‌العاده‌ای بود. من از یک فنس دو متری پریدم. رؤیایم این بود که با مسی عکس بگیرم. به سمتش رفتم و چند تا عکس هم گرفتم اما پلیس مرا مجبور کرد که آنها را پاک کنم.

در بیانیه سازمان لیگ اسپانیا، جیمی جامپ بازی بارسلونا - مایورکا به ارتکاب عملی مجرمانه که سلامت بازیکنان را به خطر انداخته متهم کرده است و به همین شدیداً در پی مجازات اوست.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس