کد خبر 1083466
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵
‌قرنطینه روستاهای استان هرمزگان کلید خورد / ممنوعیت سفر به روستاها تا ۲ هفته آینده

پس از آنکه شیوع گسترده ویروس کرونا به روستاهای استان نیز رسید و افراد زیادی در روستاها به این بیماری مبتلا شدند استاندار هرمزگان از اجرای طرح قرنطینه دو هفته‌ای روستاها در استان خبر داد.

به گزارش مشرق، کرونا رفته رفته و آهسته آهسته خود را به نقاط مختلف هرمزگان رساند و لحظه به لحظه افراد بیشتری را مبتلا کرد.

در حال حاضر کمتر نقطه‌ای در استان وجود دارد که طعم تلخ این ویروس منحوس را نچشیده باشد، روستاهای استان که در ماه‌های گذشته وضعیت سبزی را تجربه می‌کردند این روزها درگیر بیماری شده‌اند و افراد زیادی در روستاهای مختلف به کرونا مبتلا شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

جدیدترین علائم ابتلا به «کرونا»

حال اما ستاد استان مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان تصمیم گرفته روستاهای استان را به مدت 2 هفته قرنطینه و از رفتن افراد از شهرها به روستاها جلوگیری کند.

استاندار هرمزگان در این زمینه گفته است: با توجه به افزایش بسیار زیاد میزان مبتلایان به بیماری کرونا در روستاهای استان هرمزگان که ناشی از سفرهای غیرضروری افراد از شهرها به روستاهاست، با تصمیم ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، روستاهای استان هرمزگان از امروز به مدت دو هفته قرنطینه و ممنوعیت تردد و مسافرت از شهرها به روستاها اعمال می‌شود.

فریدون همتی تصریح کرد: در این مدت دهیاران وظیفه دارند با همکاری سایر دستگاه‌های مسئول، از ورود افراد عادی و غیرضروری به روستاها جلوگیری کرده و تنها نیروهای شاغل در طرح ها و پروژه‌های مختلف می‌توانند با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، وارد روستاها شوند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    5 1
    کیش هزینه ی زیادی کردن تونست کنترل کند چون جای آقازاده ی کثیف هست
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    6 0
    مردم هرمزگان همیشه در حال رفت و آمد به روستا هستن حتی از محل کارشون جیم‌میشن مردم روستا
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    2 0
    استان هایی مثل خوزستان و هرمزگان با بحران کمبود آب مواجه هستن. از یه طرف خودشون پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی رو رعایت نمیکنن. از طرفی هم به خاطر آب شرایط بد تشدید میشه.
  • ناشناس IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    0 0
    کل هرمزگان باید دو هفته قرنطینه بشه وگرنه ویروس بدجور داره پخش میشه ، الان خیلی ها میرن شهرهای خوش آب و هوا اطراف و این یعنی پخش شدن ویروس
  • بی نفس IR ۰۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    0 0
    اوضاع کرونا در هرمزگان خیلی خیلی خرابه آمار خیلی خیلی بیشتر از چیزی هست که اعلام میکنن واقعا مردم بدبخت هرمزگان مخصوصا روستاها دارن قتل عام میشن و هیچ مسولی چه استانی چه کشوری براش مهم نیست .خدا ازتون نگذره که مردمو نا حق به کشتن میدین خدا ازتون نگذره با اوضاع وحشتناکی که درست کردین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس