کد خبر 1083357
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳
طبیب

برنامه تلویزیونی «طبیب» این هفته نیز میزبان پزشکان و متخصصانی است که هریک علائم، هشدارها و راه‌های پیشگیری و درمان یک بیماری خاص را بررسی می‌کنند.

به گزارش مشرق، برنامه طبیب امروز شنبه ۲۴ خردادماه میزبان پزشک متخصص گوارش و کبد خواهد بود و روشهای پیشگیری و درمان کند چرب را برای مخاطبین بازگو خواهد کرد و همچنین مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشو به طبیب آمده و کمکهای اولیه به‌ آسیب دیدگان تصادفات رانندگی را تشریح خواهد کرد.

«طبیب» که هر روز پذیرای یک پزشک و تخصص ویژه است و یک موضوع پزشکی خاص را بررسی می‌کند فردا یکشنبه ۲۵ خرداد ماه با حضور دکترای فوق تخصص غدد کودکان موضوع چاقی کودکان را بررسی خواهد کرد و پزشکی دیگر با تخصص روانشناسی موضوع کنترل هیجانات و خشم را به همراه پاسخگویی به سوالات مخطبین پیگیری خواهد کرد.

همچنین در روز دوشنبه ۲۶ خرداد ماه پزشک متخصص بیماریهای عفونی آخرین یافته ها و تحولات ویروس کرونا و همچنین دکترای متخصص فیزیولوژی ورزشی و رییس انجمن ورزش مادران و خانواده کشور با موضوع ورزش های مناسب زنان باردار مهمان آنتن شبکه سه در برنامه «طبیب» خواهند بود.

«طبیب» همچنین در روز سه شنبه ۲۷ خرداد پذیرای دکترای فوق تخصص جراحی چشم با موضوع پیشگیری و درمان بیماریهای چشم و حکیم فیزیوتراپیست با موضوع مشکلات اسکلت بدن خواهد بود و به سوالات مخاطبین در این خصوص این دو موضوع پاسخ خواهد داد.

برنامه تلویزیونی «طبیب» در روز چهارشنبه ۲۸ خرداد ماه میزبان متخصص طب ایرانی با موضوع طب ائمه معصومین (ع) و طب الصادق خواهد بود و به سوالات مربوط به این موضوع پاسخ خواهد داد و موضوع پیشگیری از بیماریهای قلبی با ورزش کردن را با پزشک فوق تخصص جراحی‌ قلب و عروق بررسی خواهد کرد.

بخش معرفی دمنوش‌ها و غذاهای ارزان و پر خاصیت، آیتم ورزش در خانه، گزارش از سخنگوی وزارت بهداشت در ارتباط با مسایل روز پزشکی و نگاهی آماری به وضعیت کرونا در کشور از دیگر بخش های هر قسمت «طبیب» است.

این برنامه گفتگو محور با هدف اطلاع‌رسانی و پیشگیری در حوزه سلامت  و درمان هر روز میزبان متخصصان رشته‌های مختلف پزشکی  می باشد که به تهیه کنندگی علی زاهدی تولید شده و اجرای آن برعهده پیمان طالبی است.

«طبیب» هر روز از شنبه تا چهارشنبه در ساعت ۱۱:۳۰ صبح به مدت ۶۰ دقیقه بصورت زنده از آنتن شبکه سه پخش می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس