کد خبر 1083118
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
ناکامی ادامه دار مهاجمان پرسپولیس در سال ۹۹

مهاجمان پرسپولیس در دو بازی دوستانه اخیر موفق به گلزنی نشده‌اند.

به گزارش مشرق، اگرچه بازی های تدارکاتی برای سنجش میزان آمادگی بازیکنان است و نتایج در آن کمترین میزان اهمیت را دارد اما با این حال ناکامی مهاجمان پرسپولیس در به ثمر رساندن گل مقابل سایپا و گل گهر باعث نگرانی طرفداران این تیم شده است.

در این دو بازی علی علیپور، وحید امیری، آریا برزگر و مهدی عبدی در خط حمله پرسپولیس نقش آفرینی کردند اما هیچ یک موفق به گلزنی نشدند. در این بین عبدی چند فرصت خوب گلزنی را هم از دست داد.

بیشتر بخوانید:

دوری ۳ هفته‌ای دروازه‌بان پرسپولیس از میادین

در نیمه اول سال ۹۸ خط حمله پرسپولیس عملکرد ضعیفی داشت که این موضوع باعث انتقادات زیادی شد اما در نیمه دوم سال علی علیپور موفق با زدن گل های متوالی، روند را تغییر دهد و به مدعی جدی آقای گلی تبدیل شود. او اولین گل خود را در برابر شاهین به ثمر رساند و در همان بازی موفق به هت‌تریک هم شد و حالا باید دید در آغاز دوباره مسابقات وی چه عملکردی خواهد داشت.

باتوجه به این که علیپور انگیزه زیادی برای کسب مشتری در بازار اروپا دارد، بدون تردید درخشش در ۹ بازی پایانی لیگ می‌تواند نقش پررنگی در آینده‌اش داشته باشد یا مدیران پرسپولیس را ترغیب به هزینه بیشتر برای حفظ وی کند و البته مهاجمان جوان که باید ثابت کنند توانایی حضور در نقش آلترناتیو مهاجم اول تیم را دارند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس