کد خبر 1083062
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۰
محمدخانی: در فیفا ما را مسخره می‌کنند

ناصر محمدخانی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به انتقاد از شرایط حاکم بر فوتبال ایران پرداخت و گفت که در فیفا یک میز برای رسیدگی به شکایت‌های علیه کشورمان تشکیل داده‌اند.

به گزارش مشرق، ناصر محمدخانی درباره حرف و حدیث‌های قرارداد فدراسیون فوتبال با مارک ویلموتس و اینکه این مربی برای دریافت کل مبلغ قرادادش شکایت کرده است، اظهار داشت: وقتی با یک مربی که برای تیم ملی است، در خارج از کشور قرارداد بسته می‌شود، بهتر از این نمی‌شود. مگر می‌شود یک مربی بدون اینکه اول به ایران بیاید و امکانات و وضعیت ما را از نزدیک نبیند، در کشور ثالث قراداد امضا کند؟ این‌ها (کسانی که با ویلموتس این قرارداد را بسته‌اند) , دل‌شان برای این پول‌ها که باید پرداخت شود نمی‌سوزد,، چون قرار است از بیت‌المال کم شود و از جیب خودشان قرار نیست چیزی کم شود.


وی با اشاره به مبلغ بالای قرارداد مارک ویلموتس خاطر نشان کرد: چرا این‌قدر دروغ گفته شد؟ ابتدا تاج گفت مبلغ قرارداد ویلموتس خیلی کمتر از قرارداد کی‌روش است,، ولی الان شاهد چیز دیگری هستیم. فدراسیون باید جوابگو باشد,، چون با این ارقامی که اعلام می‌شود هنوز باید ۱۰۰ میلیارد دیگر از بیت‌المال به ویلموتس داده شود، آنهم برای یک ماه کار مفید. این اتفاق روی چه حسابی می‌افتد؟

بیشتر بخوانید:

فیلم/ دستمزد ۸۰ میلیاردی ویلموتس؟


پیشکسوت فوتبال ایران درباره اینکه گفته می‌شود قرار است برخی نهادهای نظارتی به این قرارداد ورود کنند و اینکه آیا او نیز به این قرارداد مشکوک است، گفت: من نمی‌توانم درباره زد و بند، تبانی یا اینکه بحث سهم درصدی از قرارداد وجود داشته است، حرف بزنم. چون در اصل ماجرا نبوده‌ام و نمی‌توانم از بیرون چیزی را قضاوت کنم، ولی وقتی با یک مربی در کشور ثالث قرارداد بسته می‌شود، حتماً مشکلی وجود دارد. خانم ویلموتس وکیل است. قطعاً آن‌ها می‌دانستند چطور قرارداد را امضا کنند که کار به اینجا برسد.


محمدخانی در ادامه اشاره کرد: الان در فیفا ما را برای این تعداد پرونده مسخره می‌کنند و احتمالاً یک میز فقط برای کارهای ایران گذاشته‌اند. این خیلی بد است که ما با قرارداد بازیکنان و مربیان خارجی این‌قدر مشکل داریم. این مسئله فقط برای کشور ماست و در جاهای دیگر با این حجم اتفاق نمی‌افتد. در کشورهای دیگر قرارداد به طوری بسته می‌شود که دو طرف ضرر نکنند، ولی در کشور ما، قراردادها طوری است که فقط ما ضرر می‌کنیم.


وی درباره از سرگیری مسابقات لیگ برتر تصریح کرد: لیگ آلمان مدتی است که شروع شده و خدا را شکر مشکلی هم به وجود نیامده است. امیدوارم لیگ ما هم زودتر برگزار شود و تکلیف تیم‌ها مشخص شود,، چون تیم‌ها ۲۱ بازی انجام داده‌اند و فقط ۹ هفته دیگر باقی مانده است، برای همین حیف است که مسابقات تمام نشود. باشگاه‌ها این همه هزینه کرده‌اند و بازیکنان و مربیان می‌خواهند نتیجه تلاش خود را ببینید. علاوه بر این برخی تیم‌ها به دنبال کسب سهمیه آسیا هستند که اگر کسب کنند می‌توانند درآمدزایی هم داشته باشند.


پیشکسوت پرسپولیس درباره وضعیت این تیم و جدایی احتمالی بیرانوند پیش از آغاز بازی‌ها گفت: پرسپولیس روی کاغذ ۸۰ تا ۹۰ درصد قهرمان است و نگرانی از این بابت وجود ندارد. علاوه بر این رادوشویچ وضعیت خوبی دارد و اگر بیرانوند هم نباشد، مشکل خاصی نخواهد بود. او در بازی‌هایی که فیکس بوده، جواب داده است و من فکر می‌کنم می‌تواند از پس این مسئولیت بر بیاید.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    10 0
    خاک دو عالم بر سر فدراسیون ووزیر بی کفایت که نه دزد
  • صابر IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    0 0
    مسخره کردن اصلی وقتیه که به ما میگن سیاست نباید دخالت کنه توی ورزش، بعد به ما ارد میدن که کی بیاد ورزشگاه کی نیاد و همچنین ارد میدن فدراسیون چه اساسنامه ای باید داشته باشه و همچنین پولامونو بخاطر سیاست آمریکا نمیدن. خیلی اتفافی بازیهامونو توی عاشورا و... انداختن و از بستن یک بند سیاه! هم بدلایل واهی محروممون کردن. حتی به یه تصویر ساده هم که یوز روی لباسمون بود رحم نکردن. بعد یعده اینجا برای برآوردن خواسته های اونا تلاش میکنن و با خودیها بحثم میکنن یکم یذره درجایگاهی که هستید مثل آدمهای سربلند رفتار کنید! چه توقعی!! کی بشه این فدراسیون بره راحت شیم.
  • خدای عادل IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    0 0
    ویلموتس دارد گدایی می کند هیچ پولی بهش پرداخت نمی شود که هیچ برود خدا را شکر کند که ازش شکایت نکردم کار خاصی انجام نداده دزدی کرده دستش باید قطع شودگند زده به تمام فوتبال اگر شکایت کنم تایک قرون آخر وبه اضافه خسارت به فدراسیون را ازش می گیرم بیچاره اش می کنم به آدمهای مومن وبا خدا در بیفتی ور می افتادی خانمش وکیل است برای خودش است از این وکیل های ناحق زیاد است راه به جایی نمی برد ویلموتس بوی کباب مجانی وپول مفت به مشامش رسیده در خواب وخیال است در خواب قراردادبسته حتما.... دوزاربده آش به همین خیال باش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس