شکایت رسمی آریا برتر از احمد سعادتمند!

در پی شکایت کارگزار قبلی باشگاه استقلال از مدیرعامل این باشگاه احمد سعادتمند فردا باید در دادگاه حضور پیدا کند.

به گزارش مشرق، ظاهراً قرار نیست ماجراهای مربوط به آریا برتر تمام شود، بعد از مصاحبه هایی که سعادتمند در مورد کارگزار قبلی این باشگاه انجام داد مدیران این شرکت از وی شکایت رسمی انجام داده اند. مدیران شرکت آریا برتر با استناد به این موضوع که سعادتمند با وجود اینکه با این شرکت قرارداد داشته با شرکت فولاد متین قرارداد جدید امضا کرده از وی شکایت کرده اند.

بیشتر بخوانید:

شکایت آریا برتر از کارگزار جدید استقلال

نکته مهم اینکه سعادتمند به تازگی متوجه این شکایت شده است و اگر تا فردا خود را به دادگاه معرفی نکند حکم جلبش صادر می شود که این به هیچ عنوان اتفاق خوبی برای مدیرعامل استقلال محسوب نمی شود. با این شرایط سعادتمند فردا در دادگاه حاضر می شود تا بتواند دفاعیات خود را ارائه و از صدور حکم جلبش جلوگیری کند.

این اتفاق عجیب در شرایطی رخ داده است که سعادتمند تا روز دوشنبه فرصت دارد تا با پرداخت مطالبات بویان و شفر از جریمه سنگین استقلال جلوگیری کند اما این اتفاق می تواند در روند موفقیت در این پرونده خلل ایجاد کند.

در این بین شرکت آریا برتر ظاهرا تصمیم جدی دارد تا مدیرعامل استقلال را در دادگاه محکوم کند و این اتفاق درست در حساس ترین شرایط استقلال رخ داده است، موقعیتی که می تواند استقلال را در فیفا با جریمه جدی روبرو کند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس