کد خبر 1082829
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹
فنونی‌زاده: با فرشید اسماعیلی مشکلات را حل کردیم

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: دلخوری که بین من و یکی از بازیکنان استقلال رخ داده بود، با یک گفت‌وگوی تلفنی حل شد.

به گزارش مشرق، مهدی فنونی‌زاده ضمن اشاره به شرایط برگزاری دیدار استقلال مقابل فولاد در استان خوزستان اظهار داشت: من هم از این ماجرا خبر دارم و به همین خاطر منتقد سازمان لیگ هستم زیرا آنها باید با توجه به شرایط فعلی، انتخاب بهتری برای میزبان برگزاری دیدار داشته باشند.

وی افزود: برگزاری بازی استقلال و فولاد در اهواز نگران کننده است. اهواز وضعیت قرمز دارد و بهتر است که مسئولان سازمان لیگ تصمیم دیگری بگیرند. می‌توانند این دیدار را در استان‌های همجوار برگزار کنند اما برگزاری بازی در اهواز خطرناک است.

بیشتر بخوانید:

آخرین وضعیت اسماعیلی بعد از مصدومیت

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال ادامه داد: زمانی که فرشید اسماعیلی مصدوم شد، نگرانی برای ما استقلالی‌ها در آستانه شروع دوباره لیگ افزایش یافت اما شنیدم که او مراحل درمانی را طی می‌کند و امیدواری‌هایم بیشتر شده است. به نظرم بازگشت فرشید می‌تواند به استقلال کمک کند تا شرایط تیم به لحاظ فنی قبل از شروع دوباره لیگ، بهتر شود.

از فنونی‌زاده پرسیدیم شما در روزهای گذشته معمولا علیه اسماعیلی مصاحبه می‌کردید و چه شد که حالا از او دفاع می‌کنید. پیشکسوت استقلال این طور پاسخ داد: اتفاقاتی رخ داده بود که باعث ناراحتی من شد اما به صورت تلفنی با فرشید صحبت کردم و مشکلات را حل کردیم. من به خاطر مصاحبه تندی که او انجام داده بود، از این بازیکن دلخوری داشتم و در مصاحبه‌هایم این دلخوری را بروز دادم اما بعدا فهمیدم اسماعیلی علیه پیشکسوتان موضعی نگرفته و منظوری از حرف‌هایش نداشته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شرایط چندان خوب نیست و در این شرایط باید کنار هم باشیم. امیدوارم که دلخوری‌ها از بین رفته باشد و همه بار دیگر به حمایت از استقلال بپردازیم تا حاشیه جدیدی ایجاد نشود.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس