کد خبر 1082632
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۵
image-20200611223240-4.jpeg

همان طور که می دانید خرید املاک و اراضی کاری بسیار حساس است و به آگاهی و اطلاعات بالا در زمینه خرید زمین در شمال نیاز دارد.

همان طور که می دانید خرید املاک و اراضی کاری بسیار حساس است و به آگاهی و اطلاعات بالا در زمینه خرید زمین در شمال نیاز دارد. قصد داریم در یک مطلب کوتاه شرایطی را که در ارتباط با خرید زمین در شمال از اهمیت بالایی برخوردار است مورد بحث و بررسی قرار بدهیم.

خرید زمین

نکات مهم درباره خرید زمین در شمال

§ اولین نکته ای که در رابطه با خرید زمین در شمال باید رعایت شود نوع نوشتن قولنامه است این فرایند باید توسط فردی انجام شود که از سواد حقوقی بالایی برخوردار باشد. فراموش نکنید که تنها اکتفا کردن به قولنامه کار صحیحی نیست. در کنار آن باید یک مدرک رسمی از دفتر ثبت اسناد را نیز دریافت کنید.

§ نکته مهم دیگری که در مورد خرید زمین در شمال  وجود دارد این است که به هنگام خرید به مشاورین املاک معتمد و معتبر مراجعه کنید و از اعتماد به افراد ناشناس و دلالان که در زمینه خرید زمین در شمال فعالیت می کنند بپرهیزید.

§ سومین مسئله در مورد خرید زمین در شمال که بسیار مهم است اقدام به خرید زمین از مراکز یا نهاد های حقوقی است. افراد بعد از اقدام خرید زمین در شمال باید همه استعلامات مانند بنیاد مسکن، جهاد کشاورزی , اداره راه و امور مالیاتی و دیگر سازمان های ذیربط را مشاهده کرده و اطمینان حاصل کنید که ملک مورد نظر بدون مشکل است. اگر قصد دارید یک زمین قولنامه ای را خریداری کنید ابتدا بایست تاییدیه ی دهیاری و شورا را رویت نموده و بعد از اطمینان از صحت وکالتنامه رسمی سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

قیمت خرید زمین در شمال

خرید زمین

ممکن است شما نیز این مطلب را شنیده باشید که خرید زمین در شمال یکی از راه های سرمایه گذاری است که سود دهی بالایی دارد. نکته ی قابل ملاحظه در این جا این است اگر قصد خرید زمین با قیمت مناسب را دارید باید از راه قانونی اقدام کنید.

ممکن است شنیده باشید که برخی از زمین ها در شمال کشور با قیمت ارزان به فروش می رسد این زمین ها در برخی مناطق روستایی و شهری منطقه ی شمال کشور وجود دارد. این زمین های ارزان قیمت که در حال حاضر جزو دسته ی زمین های تغییر کاربری داده هستند. این زمین ها در گذشته زمین کشاورزی بوده اند  و در حال حاضر به شکل قانونی یا غیر قانونی تغییر کاربری داده اند. خرید زمین در شمال در این موارد با قیمت پایین بوده افراد به همین دلیل این تصمیم را می گیرند که بتوانند ویلای مورد پسند خود را در آن بسازند. فراموش نکنید قیمت زمین های بدون اشکال سند در شمال بسیار بالا است

از دیگر نکات مهم خرید زمین در شمال مشکل نداشتن سند است، برای جلوگیری از این مشکلات قبل از خرید زمین و عقد قرارداد سند معتبر محضری را مشاهده کنید در صورتی که ملک فاقد سند ثبتی است که بیشتر زمین های شمال این مشکل را دارند سندی را باید ارائه بدهند که از طرف شورا و دهیاری و ارگان های مربوطه مورد تایید باشد. قبل از خرید زمین در شمال در مورد زمین مورد نظر و اشکالات ساختاری احتمالی از مردم محلی پرس و جو کنید.

ویژگی های خرید ویلا شهرکی در نوشهر

ویلا

خرید ویلا لوکس در نوشهر   چه شرایطی دارد؟ همان طور که می دانید ویلاها به دو دسته تقسیم می شوند که به ویلاهای مستقل و شهرکی مشهور هستند. خرید ویلا شهرکی در نوشهر می تواند به عنوان یکی از بزرگترین تصمیمات زندگی شما محسوب شود. قبل از خرید ویلا شهرکی در نوشهر   ابتدا هدف تان را مشخص کنید. اگر دوست دارید یک ویلا در مرکز شهر داشته باشید پس خرید یک ویلای شهرکی در نوشهر کاملا اشتباه است چون شهرک های ویلایی در نوشهر اغلب در حومه ی این شهر احداث شده اند.

یکی از دلایلی که این شهرک ها در حومه ی شهر ساخته شده این است که شهرک های ویلایی معمولا نیاز به زمین هایی با متراژ بالای 100 هکتار دارند و این مقدار زمین معمولا در مرکز شهر یافت نمی شود در صورتی که وجود هم داشته باشد از قیمت بسیار بالایی برخوردار است. اما زمین های حومه ی شهر از قیمت پایین تری برخوردار هستند که جزو مهم ترین مزایایی ویلاهای شهرکی محسوب می شود.

مزایا و ویژگی های خرید ویلا شهرکی در نوشهر

ویلا

در صورت خرید ویلا شهرکی در نوشهر نیازی نیست بسیاری از کارها را که به نظافت و زیبایی شهر مربوط می شود را به تنهایی انجام دهید بلکه این امور توسط مجموعه ای از افراد انجام می شود. در کنار آن هزینه هایی که برای این قبیل امور باید پرداخت شود نیز به میزان قابل ملاحظه ای کاهش می یابد.

با زیاد شدن خانوارها در این شهرک ها رفته رفته امکانات رفاهی مانند رستوران، انواع فروشگاه و سوپر مارکت ها نیز در داخل شهرک ها به وجود آمده است.

از دیگر نکات مثبت ویلا شهرکی در نوشهر امنیت آن است. افرادی که اقدام به خرید ویلا در نوشهر و دیگر شهرهای شمالی می کنند زمان کمی از روزهای سال را در این ویلاها می گذرانند. بنابراین امکان دارد در روزهایی که در ویلا حضور ندارید ویلای شما به خطر بیافتد با خرید ویلای شهرکی در نوشهر این اطمینان خاطر را خواهید داشت که روزهایی که در ویلا حضور ندارید امنیت آن تامین خواهد شد. به این دلیل که شهرک ها برای حفظ امنیت دارای نگهبانان 24 ساعته هستند.

از دیگر مواردی که در رابطه با خرید ویلای شهرکی در نوشهر باید رعایت کنید این است که سعی کنید متناسب با بودجه ی خود شهرکی را انتخاب کنید از جاده ی اصلی و امکانات رفاهی و شهری مانند دسترسی به مراکز خرید، بیمارستان ها، بانک و نظایر آن ها دور نباشد.

نکته ی آخر اینکه افرادی که تمایل دارند ویلا شهرکی در نوشهر بخرند این امکان را دارند که متناسب با بودجه ی خود ویلاهایی در موقعیت های مختلف خریداری کنید. از دیگر مزایای خرید ویلاهای شهرکی این است به علت قیمت مناسب زمین در شهرک ها می توانید زمینی را خریداری کرده و ویلایی را مطابق با سلیقه ی خودتان بسازید.

**این محتوا تبلیغاتی است**

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس