کد خبر 1082227
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۰
چپ پرسپولیس ناگهان خالی شد (گزارش)

باشگاه پرسپولیس به دنبال راهکاری برای پوشش ضعف خود در سمت چپ دفاعی خواهد بود.

به گزارش مشرق، مصدومیت محمد انصاری تمام معادلات پرسپولیس و یحیی گل محمدی را در سمت چپ دفاعی برهم زده است و آنها به دنبال راهکاری برای پوشش این پست خصوصا برای فصل آینده خواهند بود.

پرسپولیس در حال حاضر محمد نادری و محمد انصاری را در سمت چپ دفاعی خود دارد که دومی به دلیل مصدومیت رباط صلیبی خانه نشین شد. با این حال شاید در ادامه فصل و 9 دیدار باقیمانده، مشکلی از این جهت متوجه پرسپولیس نباشد و آنها بتوانند با حضور محمد نادری به کار خود ادامه دهند، اما دغدغه اصلی برای فصل آینده است؛ جایی که محمد نادری نیز باید با توجه به قراردادش با باشگاه بلژیکی به دنبال راهی برای ادامه همکاری با سرخ‌ها باشد.

نادری در نیم فصل هجدهم و به عنوان بازیکن قرضی از تیم کورتریک به جمع پرسپولیس اضافه شد. در آن مقطع عملکرد درخشان این بازیکن باعث شد تا پرسپولیس برای لیگ نوزدهم نیز باب مذاکره برای تمدید قرارداد قرضی این بازیکن را باز کند و در نهایت نادری به همکاری خود با سرخ‌ها ادامه داد و در مقطعی نیز به اردوی تیم ملی دعوت شد.

بیشتر بخوانید:

دو بازیکنی که خیال گل‌محمدی را راحت کردند

با این حال اکنون دردسر پرسپولیس اینجاست که طبق قوانین، بازیکنی برای سومین بار نمی‌تواند قرارداد قرضی با باشگاه منعقد کند و در صورتی که پرسپولیس خواهان ادامه همکاری با نادری باشد باید طی مذاکره با باشگاه کورتریک بلژیک، قرارداد او را به صورت دایمی منعقد کند. موضوعی که می‌تواند فشار مالی زیادی را متوجه باشگاه پرسپولیس کند و باید دید طرف بلژیکی چه مبلغی برای رضایتنامه دایمی این بازیکن خواستار خواهد شد.

از سوی دیگر با مصدومیت محمد انصاری و دوری طولانی مدت این مدافع چپ پا، خلا بزرگی در سمت چپ دفاعی سرخ‌ها شکل خواهد گرفت و در صورتی که نادری هم نتواند به همکاری خود با این تیم ادامه دهد، آنها با چالش بزرگی برای فصل آینده خصوصا مواجه خواهند شد.

باشگاه پرسپولیس هنوز مذاکرات خود را با تیم کورتریک بلژیک برای رایزنی در خصوص در اختیار گرفتن دایمی محمد نادری را صورت نداده است و در این زمینه البته در انتظار پاسخ پزشک معالج محمد انصاری نیز هستند تا بعد از عمل جراحی روی رباط صلیبی این بازیکن، نتیجه و زمان بازگشت دقیق و همچنین کیفیت آن مشخص شود.

در هر صورت باشگاه پرسپولیس در کنار جذب یک گلر به عنوان جانشین بیرانوند که راهی لیگ بلژیک خواهد شد، باید به دنبال این باشد تا شرایط را برای جذب یک  (در صورت در اختیار گرفتن نادری) یا دو مدافع چپ را نیز در دستور کار قرار دهد. در شرایط کنونی تنها محسن ربیع خواه که به عنوان بازیکن تخصصی هافبک دفاعی در این تیم حضور دارد، قابلیت بازی در پست دفاع چپ را نیز دارد و در مقطعی علیرغم انتقاداتی که صورت می‌گرفت از سوی برانکو در این پست به کار گرفته می‌شد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمید ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
    1 0
    حالا اگه این اتفاق برای دوستان استقلالی می افتاد فریاد تیم حکومتی و وزیر فلان و .... بلند میشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس