کد خبر 1081916
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۳
بازداشت مدیر دفتر ولیعهد عربستان

ظاهر نشدن «بدر العساکر» مدیر دفتر ولی‌عهد سعودی در انظار عمومی گمانه‌زنی‌ها درباره بازداشت وی را تقویت کرده است.

به گزارش مشرق، پایگاه قطری العربی الجدید به نقل از برخی منابع از بازداشت مدیر دفتر محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی خبر داد.

در گزارش پایگاه خبری العربی الجدید آمده است: خبرها از مخفی شدن «بدر العساکر» مدیر ویژه دفتر ولیعهد سعودی، شاهزاده محمد بن سلمان حکایت دارد و اطلاعات بدست آمده، از بازداشت او به دست مقامات سعودی خبر می‌دهد؛ به خصوص آنکه حضور دائمی و پیوسته او بیش از یک ماه است که در شبکه‌های اجتماعی قطع شده است.

این در حالی است که فعالان سعودی با انتشار مطالبی از مکان حضور مدیر دفتر محمد بن سلمان، پرس و جو کرده اند؛ از جمله فعال مخالف سعودی، «عمر الزهرانی» در توییتی پرسیده است: استاد بدر العساکر کجاست؟

بیشتر بخوانید

ارتباط پشت پرده عربستان با توییتر برای سرکوب مخالفان

همین مسأله سبب شده است حساب توییتری مدیر دفتر ولیعهد سعودی برای نخستین بار در یک ماه گذشته، ویدئویی از دکتر «مصطفی محمود» متفکر مصری منتشر کند تا بطور غیر مستقیم تلاش کرده باشد این پیام را برساند که بدر العساکر آزاده بوده و بازداشت نیست.

این در حالی است که دو منبع برجسته در میان مخالفان سعودی امروز سه شنبه به پایگاه العربی الجدید گفتند این فرد چندی پیش به همراه شماری از شاهزادگان خاندان حاکم سعودی بدون هیچ گونه توضیحی بازداشت شده و علت بازداشت وی نیز تا الان مشخص نیست.

همچنین یکی از این منابع به پایگاه العربی الجدید گفت: شکی نیست که عساکر بازداشت شده و توییت منتشر شده هم به عنوان پاسخی به مخالفان سعودی منتشر شده است. این مسأله پیشتر نیز در خصوص دکتر سلمان العوده اتفاق افتاده بود؛ بطوری که مقامات سعودی پیام‌هایی را از تلفن همراه او بدون اطلاع وی ارسال می‌کردند؛ در حالی که او در بازداشت به سر می‌برد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس