پرچم نمایه ونزوئلا و ایران

وزیر برنامه‌ریزی ونزوئلا اعلام کرد که این کشور از ایران تجهیزات دارویی و کیت‌های تشخیص کرونا دریافت کرده است.

به گزارش مشرق، ایران محموله‌ای از کمک‌های بشردوستانه به ونزوئلا ارسال کرده تا به این کشور برای مقابله با همه‌گیری ویروس کرونا کمک کند.

«ریکاردو منندز» وزیر برنامه‌ریزی ونزوئلا روز سه‌شنبه اعلام کرد که ایران تجهیزات دارویی حیاتی و کیت‌های تشخیص کرونا به ونزوئلا ارسال کرده تا این کشور بتواند به مقابه به ویروس کرونای جدید بپردازد.

بیشتر بخوانید:

هواپیمای حامل کمک‌های بشردوستانه ایران به ونزوئلا رسید

بر اساس گزارش دانشگاه «جانز هاپکینز» تا کنون ابتلای ۲ هزار و ۳۷۷ نفر در ونزوئلا به ویروس کرونا اعلام شده که از این تعداد ۲۲ نفر جان خود را از دست داده‌اند. این در حالی است که برخی کارشناسان بهداشت و درمان معقدند که تعداد مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا در این کشور آمریکایی لاتین بیشتر است.

کمک‌های بشردوستانه ایران پس از آن صورت می‌گیرد که چند روز پیش نیز ۵ نفتکش حامل سوخت ایران به بنادر ونزوئلا رسید و محموله خود را تحویل داد.

آمریکا این اقدام را نقض قوانین تحریم‌های یکجانبه خود علیه ایران و ونزوئلا می‌داند و گفته در حال بررسی گزینه‌های خود برای پاسخ به آن است.

پس از آن «نیکلاس مادورو» رئیس جمهور ونزوئلا اعلام کرد که قصد دارد شخصا به ایران سفر کرده و از مردم این کشور قدردانی کند. وی تاریخی برای سفر خود مشخص نکرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • NZ ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    0 3
    فعلا بهتر است مادورو به ایران خیلی زود سفر نکند. فعلا داد و ستدها به همین منوال گسترش یابد بهتر است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس