کد خبر 1081750
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲
فوتبال

خسوس اولمو پزشک سابق رئال فاش ساخت که در دوران حضورش در این باشگاه با سرخیو راموس درگیری شدیدی پیدا کرد.

به گزارش مشرق، خسوس اولمو بین سال های 2013 تا 2017 رئیس تیم پزشکی رئال مادرید بود. در آن 4 سال، رئال توانست سه بار فاتح لیگ قهرمانان و یک بار نیز فاتح لالیگا شود؛ با این حال اولمو تابستان 2017 باشگاه را ترک کرد. در آن مقطع اخبار و شایعات زیادی در مورد مخالفت بازیکنان با اولمو به گوش می رسید.

بیشتر بخوانید:

بیل آماده‌تر از رونالدو

اولمو ضمن تایید آن شایعات به "Ideal de Granada" گفت:« سرخیو راموس انسان خاصی بود و بله، ما یک درگیری بزرگ با یکدیگر داشتیم. او مثل من حرف ها را رخ به رخ می زند. راموس کارهایی انجام می داد که از نظر من درست نبودند و من برای او اشتباهاتش را توضیح می دادم. هر دو از عقایدمان دفاع می کردیم و البته این کار را در نهایت احترام بود. ما تضادهای خودمان را داشتیم ولی پس از سه سال می توانم بگویم که الان، ارتباط مان بسیار خوب است.»

اولمو در رئال با مربیانی چون کارلو آنچلوتی، رافا بنیتس و زین الدین زیدان کار کرد. او معتقد است مربیان بیشتر به روش های سنتی اعتقاد دارند و دوست دارند تمام برنامه های پزشکی بازیکنان، تحت نظارت شان باشد:« کار در رئال تجربه خوبی بود. قطعا من و تیمم وظایفی بزرگتر از همیشه روی دوش مان بود. ساعت ها با بازیکنان وقت صرف می کردیم و این می تواند باعث بی اعتمادی هایی هم بشود. مربیان دوست دارند روی تمام برنامه های پزشکی نظارت کامل داشته باشند ولی من با این روش سنتی مخالف بودم. وقتی باشگاه با نظر من مخالفت کرد، راه مان را جدا کردیم. پس از سه سال باید بگویم از هیچکس در رئال کینه ای به دل نگرفته ام.»

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس