کد خبر 1081677
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
گرت بیل

پزشک سابق باشگاه رئال مادرید در اظهارنظری عجیب می‌گوید گرت بیل آماده‌ترین ورزشکاری است که تا بحال دیده و آمادگی جسمانی او حتی از کریستیانو رونالدو هم بالاتر است.

به گزارش مشرق، خسوس اولمو، پزشک سابق باشگاه رئال مادرید با بیان خاطراتی از دوران فعالیتش در این باشگاه ادعای عجیبی مطرح کرده و می‌گوید گرت بیل ستاره ولزی این تیم از نظر آمادگی جسمانی حتی از کریستیانو رونالدو هم آماده‌تر است. اولمو می‌گوید تا کنون هیچ ورزشکاری به آمادگی گرت بیل ندیده.

بیشتر بخوانید:

رونالدو همیشه در سایه مسی

پزشک سابق رئال مادرید با ستایش از آمادگی بدنی بیل می‌گوید او عملا می‌تواند در هر ورزشی که بخواهد موفق باشد. اولمو می‌گوید در دوران فعالیت حرفه‌ایش با ورزشکاران بسیار زیادی روبرو شده و مدتی پزشک مسئول کریستیانو رونالدو  بوده ولی با اینحال معتقد است هیچ ورزشکاری به آمادگی گرت بیل وجود ندارد.

پزشک سابق رئال مادرید در این باره گفت:" می‌توانم بگویم بهترین ورزشکاری که دیده‌ام گرت بیل بوده. او یک ورزشکار طبیعی است و می‌تواند به هر ورزشی که اراده کند برود و موفق شود. او ژنتیکی غیرعادی و توانایی ورزشی خارق‌العاده‌ای دارد. البته به نظرم قابلیت تکنیکی‌اش هم زبانزد است".

خسوس اولمو در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" گرت بیل از هر نظر من را بیشتر از هر کس دیگری تحت تاثیر قرار داده. وقتی صحبت از عملکرد یک ورزشکار می‌شود این به فاکتورهای زیادی بستگی دارد و در شرایط مختلف، تفاوت پیدا می‌کند. هر ورزشکاری محدودیت‌های خودش را دارد. مردم فقط وقتی یک بازیکن مصدوم می‌شود متوجه مصدومیتش هستند ولی بعضی فوتبالیست‌ها مثل بیل هستند که حتی با وجود مشکلات فیزیکی‌شان برای تیم به میدان می‌روند و بازی می‌کنند".

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس