کد خبر 1081725
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۹

به گزارش مشرق، ‏فعال رسانه‌ای در توییتر خود در رابطه با وجود مجسمه یک جنایتکار به‌عنوان نماد در انگلیس نوشت: معترضان به نژادپرستی در بریستول انگلستان، مجسمه ادوارد کلستون تاجر بزرگ «برده» را انداختن و پرت کردن تو رودخونه. او در مجموع ۸۴هزار مرد، زن و کودک را از آفریقا آورد و به عنوان برده فروخت که حین جابه‌جایی ۱۹هزار نفرشان مُردند. این جنایتکار چرا مجسمه داشت؟

دانلود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    1 0
    خب خودتون می گید جنایتکار دیگه! نا سلامتی در مورد فرهنگ! غربی صحبت می کنیم اصلا چیز عجیبی نیست.
  • ایرانی GB ۰۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    8 5
    بنده خودم در کشور انگلیس زندگی میکنم و با توجه به شناختی که از انگلیسی جماعت و از طرز فکرشون دارم میتونم کمی راهنمایی تون بکنم در مورد اینکه چرا این مرتیکه مجسمه داشت : اصولا" انگلیسی جماعت همیشه با ایجاد تفرقه برای خودشون کسب آرامش میکنن یعنی با ایجاد تبعیض و تفرقه , گروه های مختلف مردم رو بجون همدیگه میندازن تا از آب گل آلود ماهی بگیرند !! یعنی با ایجاد حساسیت های قومی , نژادی شاهد درگیری مردم با هم بوده و از این راه واسه خودشون نمدی بدست بیارند ! به عبارتی : تفرقه انداختن و حکومت کردن !! هدف دیگر از نصب این مجسمه کسب افتخار برای خودشون بعنوان یک ملت برده بگیر بوده , یعنی به همه بگن : ما همونیم که برده بگیر بودیم پس ما رو دست کم نگیرین...
  • مهرناز IR ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    8 6
    چه فجایعی را سفید پوستان امریکئی وانگلیسی با جوانان افریقائی " که در سلامت جسمانی کامل بودند " می دزدیدند " سوار برکشتی ها " با چه شکل رقت باری به امریکا می اورند " اگر زنده می ماندند " سالیان دراز از انان سوئ استفاده همه گونه کردند " اجازه سواد به انان نمی دادند " انان را خرید وفروش می کردند " در مزارع پنبه انان را به بیگاری می کشیدند " پس از ازادی برده داری " همین سفید پوستان افراطی " انان را بطرز وحشتناکی می کشتند.
    • IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
      4 3
      اگر برده هایی که سوار کشتی (و در حال حرکت بسمت اروپا یا امریکا بودند) مریض میشدند آنها را از قفس هایشان در زیر عرشه بیرون می کشیدند و بروی عرشه میاوردند و توی اقیانوس پرت می کردند. برده ای را درمان نمی کردند. در آخر سفر در دفتر کشتی می نوشتند مثلا 30 درصد جنس معیوب بود و منهدم شد !! تلویزیون ما چرا اینجور فیلم ها از تاریخ مشعشع این غربی های حقوق بشری را پخش نمی کند؟ چرا فیلم های دادگاههای انگلیس و امریکا را نشان میدهد که برای فریب مردم دنیا ساخته شده اند؟ بنظرم مجلس باید تحقیق کند که چه افرادی با چه گرایشاتی در پخش تلویزیون نفوذ کرده اند.سایتشان که واویلاست. هر ماه یکبار هی ملکه ملکه می کنند و یک رپرتاژ آگهی برای الیزابت ریغونه کار می کنند تا بزکش کنند.
  • IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    6 2
    مجسمه پادشاه بلژیکم اضافه کنید. ده دوازده میلیون نفر تو آفریقا کشت.
    • دیاکو IR ۰۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
      0 0
      " هنر ، نزد ایرانیان است و بس " نیز ، نمونه و مصداقی از نژاد پرستی و خود را برتر از دیگران دانستن است . ☀☀☀

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس