کد خبر 1081700
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۴:۰۰
امیری: عدم حرفه‌ای‌گری لیگ ترکیه را از من گرفت

هافبک پرسپولیس به موضوع جدایی زودهنگامش از ترابوزان اسپور واکنش نشان داد و به توضیح این موضوع پرداخت.

به گزارش مشرق، وحید امیری که در شرایط محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس از این تیم جدا شد تا رویای حضورش در فوتبال اروپا را با قبول پیشنهاد ترابوزان اسپور تجربه کند، در آن مقطع به شدت مورد هجمه هواداران این تیم قرار گرفت. او در ابتدای فصل جاری بار دیگر شانس بازگشت به جمع سرخپوشان را به دست آورده و اکنون به توضیح این اتفاقات پرداخته است. وی در ابتدا با اشاره به حضورش در خرم آبادو قبول سفیر میراث فرهنگی و آموزش و پرورش لرستان، گفت: خودم را مدیون این آب و خاک و مردم می‌دانم و هر کمکی از دستم بربیاید، دریغ نمی‌کنم.

وی ادامه داد: متاسفانه کرونا لطمات زیادی به تمام جهان وارد کرد و کشورمان نیز در همه بخش‌ها و به‌ویژه اقتصادی دچار خسارات زیادی شد و برخی از هم‌وطن‌ها کار خودشان را از دست دادند یا آن موقع درآمدی نداشتند و به‌طور جدی نیازمند کمک بودند که خوشبختانه اقدامات خوبی انجام شد.

بیشتر بخوانید:

صحبت‌ها در مورد پرسپولیس بی انصافی است

امیری در پاسخ به پرسشی که چرا در تیم ترابوزان اسپور ترکیه موفق نبود؟ گفت: سه دیدار اول که مصدوم بودم و در بازی چهارم ۳۰ دقیقه به میدان رفتم و توانستم با عملکرد خوب جای خودم را در تیم ثابت کنم ولی در یکی از بازی‌های خانگی نیمه اول روی دو اشتباه گل خوردیم، شرایط سخت شد که مربی من را تعویض کرد و عدم حرفه‌گری در همان‌جا سبب شد که کل فصل را از دست بدهم! با این حال حضور در تیم ترابوزان اسپور تجربه خوبی بود و درس‌های زیادی از آن گرفتم.

وی در خصوص درخشش در لیگ برتر پس از بازگشت از ترکیه توضیح جالبی داد و گفت: یک دوست به من گفت که حتماً به زیارت حضرت معصومه(س) بروم که این کار را انجام دادم و پس از آن اتفاقات خوبی از لحاظ زندگی شخصی و فوتبالی برایم رخ داد و دوباره احیا شدم. در حال حاضر هم از لحاظ آمادگی بدنی در شرایط خوبی قرار داریم و برای چهارمین قهرمانی لیگ برتر تلاش می‌کنیم.

امیری در بخش پایانی صحبت‌هایش بار دیگر با اشاره به تلاشش برای موفقیت جوانان استانش گفت: خیلی دوست دارم با کمک مسئولان کمپ فوتبالی خوبی در خرم‌آباد ایجاد کنیم و شاهد علیرضا بیرانوندهای زیادی باشیم، چون اینجا استعدادهای خوبی دارد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    3 4
    بی کفایتی خودت رو گردن لیگ ننداز مجید حسینی جز ستاره‌های ترابزون شده
    • IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
      0 0
      اصلا مطلب رو خوندی یا رو تیتر نظر دادی منظورش اینه که عدم حرفه ای گری خودش باعث نیمکت نشینی شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس