کد خبر 1081077
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵

به گزارش مشرق، صفحه اینستاگرامی ریحانه بخشی از صحبت‌های حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که در اسفندماه سال ۱۳۹۷، درباره پدیده ازدواج_سفید ایراد فرموده بودند را منتشر کرد:

"دشمن بشریت تصمیم گرفته خانواده را از بین ببرد. از صد سال پیش تصمیم گرفتند خانواده را از بین ببرند؛ این ازدواج های سخت و دیرهنگام و فرزندآوری کم، این ازدواج به تعبیر زشتشان سفید که سیاه و غلط است و از بین بردن حیا و عفت از برنامه‌های دشمن است. مقابله با این‌ها را وظیفه خود قرار دهید."

بخش ریحانه در این ویدئو به بررسی این پدیده و آثار آن پرداخته است.

دانلود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
    8 0
    و مولاوردی هم در حال تبلیغ همجنس گرایی. اگر این ها دشمنی با ایران نیست. چیست؟
  • IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
    8 1
    اين ازدواج باصطلاح سفيد عين فحشاست و براي قبح زدايي از آن اسمش را عوض كرده‌اند.
    • DE ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
      1 0
      ازدواج سیاه بهتره!
  • NZ ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
    5 0
    این رهنمود را ۱۰۰ بار رهبری دادن اما اراده ای جهت جوابگو کردن مسئولین در قبال برنامه ریزی و اجرا نیست! رهبری چند سال است که نامگذاری سال را به تولید داخلی اختصاص دادن؟ این تاکید ایشان نشان از چیست؟ نتیجه میدانی چیست!؟ در مورد ازدواج هم بی تعارف تا امنیت مالی نباشد تمایل به ازدواج و فرزند آوری بالا نمی رود و اگر ساز و کار و برنامه ریزی عملی در این حوزه انجام نشود بجایی در حال رفتن هستیم که رفتار بخش قابل توجهی از جامعه به ازدواج سفید حتی در صورت داشتن توان مالی بسیار عادی و جذابتر خواهد بود! این خطری است که در حال رشد در جامعه ماست و دشمنان هم روی این مسئله حساب بالایی باز کرده اند و بدبختانه اشتیاق آقایون به دیکته های غربی مثل سند ۲۰۳۰ بجای توجه به رفع موانع اقتصادی, روحی و روانی در جهت فرزند آوری خود کاتالیزوری جهت تسریع این خطر بر ضد جامعه و امنیت ملی ماست. مضاف بر آن مهریه باید طبق شرایط زمان جایگاه مادی نداشته باشد. بطور مثال مجلس باید قانون بگذراند که شوهر از زمان عقد ازدواج هرچه را که بعنوان دارایی یا ملک پس انداز کرده در صورت قانع شدن دادگاه به حکم طلاق بصورت پنجاه درصدی در اختیار همسر خانه دار یا بیکار قرار دهد و اگر همسر شاغل بوده بر حسب درآمد و پس اندازش حکم صادر شود که چند درصد از آن پنجاه درصد پس انداز شوهر به او تعلق می گیرد. این یک حساب منطقی برای تشویق زوجین به ازدواج دائم است.
  • NL ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    6 1
    اینقدر این اصطلاح ا ز د و ا ج س ف ی د را به کار نبرید. این کار زنا است. ازدواج مقدس است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس