کد خبر 1080949
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۴
خودرو نمایه

پیش فروش ۵ محصول سایپا از ساعت ۱۴ امروز بدون اعلام مبلغ پیش پرداخت و موعد تحویل آغاز شد. در عین حال در صفحه فروش این محصولات عنوان فروش فوق العاده به جای پیش فروش درج شده است.

به گزارش مشرق، پیش فروش ۵ محصول سایپا در حالی طبق اعلام این گروه خودروسازی از ساعت ۱۴ امروز آغاز شده که مبلغ پیش پرداخت برای خرید خودروها مشخص نیست و موعد تحویلی برای این خودروها نیز ذکر نشده است. فقط در عنوان کلی فروش به عبارت «پیش فروش یک ساله» اشاره شده است.

بیشتر بخوانید:

زمان اعلام نتایج قرعه کشی سایپا

به این ترتیب متقاضیان خرید خودرو در این مرحله با ابهام روبرو شده و باید بدون اطلاع از دو شاخصه اصلی مبلغ پیش پرداخت و موعد تحویل نسبت به خرید اقدام کنند.

ببینید:

فیلم/ قرعه‌کشی فروش فوق‌العاده محصولات سایپا

در این پیش فروش ۵ محصول سایپا شامل شاهین، کوئیک دورنگ، کوئیک، ساینا و وانت سایپا ۱۵۱ عرضه شده است.

در صفحه فروش این خودروها مقابل هرکدام از آنها عبارت «فروش فوق العاده» درج شده در حالی که طبق تعریف جدید وزارت صنعت، در فروش فوق العاده تحویل خودروها ۳ ماهه خواهد بود.

امروز پیش فروش ۱۲ محصول ایران خودرو نیز با موعد تحویل ۴ ماه تا یک سال آغاز شد که در بخشنامه فروش این گروه خودروسازی، مبلغ پیش پرداخت و موعد تحویل خودروها مشخص شده است. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بازنشسته IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
    2 1
    تیبا ماشین خوبیه تیبا ندارن یعنی ؟؟!!!!!!!!!!!
  • IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
    3 0
    و باز هم در تله مافیای خودرو گرفتار شدیم .
  • واحد IR ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
    1 0
    سلام کارگر روز مزدم و آرزوم اینکه یه نیسان آبی داشته باشم و دولت این کار را در حق ما انجام دهد واقساطی پولشو واریز میکنیم و هر چه در توان داریم کار کنیم و سند هم پیش خودشون بماند تا اتمام قسط چی میشه ما هم مثل مردم عراق حساب کنید اونجا پراید ۱۰ میلیونه اینجا ببین چنده
  • ناشناس IR ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
    0 0
    بشتابید بخرید مردم...!به چند برابر قیمت...بی کیفیت...شرایط نامشخص....فقط زود باشید...پر میشه.... از ماست که بر ماست...
  • IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
    0 0
    همه خودروهایی که سایپا برای پیش فروش گذاشته اشغالن کوییک ها که سریع گیربکس خورد می کنن شاهینم که معلوم نیست چیه می مونه ساینا که الحمدالله محورش در میره و فقط دمپایی ابری باقی می مونه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس