کد خبر 1080769
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
3 ماه سخت را پشت سرگذاشتیم/ ستاد کرونا در ورزش فراتر از انتظار ظاهر شد

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: سه ماه سختی را پشت سرگذاشتیم، اما ستاد کرونا در ورزش فراتر از انتظار ظاهر شد.

به گزارش مشرق، رضا صالحی امیری در بازدید از فدراسیون پزشکی ورزشی اظهار داشت: آن چیزی که در این ایام اهمیت فوق العاده ای داشت، نقش فدراسیون پزشکی ورزشی بود. در هفته اول شیوع این ویروس در وزارت ورزش و به ریاست شخص وزیر ورزش ستاد کرونا را تشکیل دادیم که با مسئولیت مستقیم فدراسیون پزشکی ورزشی و مسئول آن دکتر خلیلیان بود. به جد آنها فراتر از انتظار ظاهر شدند و باید تشکر کنم. در ورزش قهرمانی برخلاف ورزش همگانی اگر اپیدمی صورت بگیرد اخلال ایجاد خواهد کرد و ضررهای جبران ناپذیری در ورزش کشور خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید:

رئیس کمیته المپیک اروپا درگذشت

وی با اشاره به نقش ستاد کرونا در ورزش گفت: این ستاد در ابتدا شناسایی ورزشکاران را انجام و سپس غربالگری صورت گرفت. ما باید اردوها را برگزار و برای رقابت‌های آینده آماده ‌شویم و برهمین اساس ستاد کرونا آزاد سازی تمرینات و اردوهای رشته های اعلام می‌کند که براساس پروتکل‌ها خواهد بود.

رئیس کمیته ملی المپیک تاکید کرد: کمیته و وزارت تمام ظرفیت‌های خود را  برای برگزاری اردوها و اعزام‌ها به کار خواهد گرفت و نباید با افت آمادگی ورزشکاران روبرو شویم. باید فشار کار را بیشتر کنیم چون این 3 ماه برای ورزش ایران سخت بود. با وجود سختی‌ها اما کارنامه قابل قبول بود و باید از همه هیات‌ها و پزشکان تشکر کنم. خواهشم این است که صدا و سیما این تلاش های خاموش را پوشش دهد. مطمئنا در روزهای آینده شاهد آزادسازی رشته های بیشتری خواهیم بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس