خلیلیان

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: ما باید با کرونا زندگی کنیم و یاد بگیریم که با رعایت موارد بهداشتی مریض نشویم.

به گزارش مشرق، مهرزاد خلیلیان در حاشیه بازدید صالحی امیری از فدراسیون پزشکی ورزش اظهار داشت: از صالحی امیری و مسئولان کمیته ملی المپیک تشکر می‌کنم که مثل همیشه یار و یاور فدراسیون‌ها به خصوص پزشکی ورزشی که ماموریت خطیری داشت، بودند. در برخی رشته‌های رزمی مانند تکواندو، کارانه بوکس و جودو و ووشو خطر به قوت خود باقی است. البته همکاران ما در وزارت بهداشت در این هفته منتظر کارگروهی هستند که شخص علی نژاد پیگیر آن است و باید مراقبت جامعه ورزش باشیم.

بیشتر بخوانید:

صالحی امیری: 3 ماه سخت را پشت سرگذاشتیم

وی ادامه داد: در برخی رشته‌ها هم هنوز ابهام وجود دارد و ما منتظر شرایط جامعه هستیم. همانطور که صالحی امیری گفت کار آسانی نیست و باید به شدت مراقب جامعه ورزش باشیم. خیلی از افراد در جامعه هم شغل خود را از دست داده‌اند و دچار مشکلات روحی و روانی شدند، اما همه باید با صبر جلو برویم. رشته‌های زیادی باز شده و  به مرور در حال آزاد شدن هستند، اما در مورد استخرها چون محیط خاصی بوده، نمی‌توانیم زمان دقیقی را اعلام کنیم.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی در مورد شرایط بازگشایی تمرینات فوتسال و اینکه باید پروتکل را از شما دریافت کنند یا فدراسیون فوتبال گفت: هیچ فرقی بین رشته‌ها وجود ندارد. بازی‌های سالنی باید پروتکل‌های خاصی داشته باشند. اول پروتکل به وزارت بهداشت می‌رود و ما هم بخشی از آن هستیم. البته آنها هم ما را به عنوان نماینده وزارت ورزش می‌دانند و قرار است با همکاری این فدراسیون پروتکل‌هایی نوشته شود.

خلیلیان در مورد اینکه برخی در تکواندو شاگرد گرفته‌اند و کار می‌کنند، عنوان کرد: در بخش تمرینات انفرادی مجوزهایی را گرفتیم، اما برای مبارزه هنوز مجوزی صادر نشده است. قهرمانان ملی پوش ما اسطوره هستند و نمی‌توانیم به راحتی اجازه دهیم که در معرض خطر قرار بگیرند. باید با کرونا زندگی کنیم و یاد بگیریم که مریض نشویم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس