کد خبر 1079867
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۶
خشونت مسلحانه در آمریکا

نتایج یک تحقیق جدید از افزایش خشونت‌های مسلحانه در آمریکا در شرایط شیوع ویروس کرونا حکایت دارد.

به گزارش مشرق، نتایج یک تحقیقات جدید از افزایش خشونت‌های مسلحانه در آمریکا در دوران شیوع «کووید-۱۹» (بیماری کروناویروس ۲۰۱۹) در این کشور حکایت دارد.

بیشتر بخوانید:

در زندان های آمریکا چه می گذرد؟

شبکه خبری «ان‌بی‌سی» با گزارش این خبر افزود آمارهای مربوط به خشونت با سلاح احتمالاً در پرتو شدت گرفتن خشم عمومی از قتل نژادپرستانه «جورج فلوید» به دست یک افسر سفیدپوست، شدت هم خواهند گرفت.

این پژوهش که توسط گروه «Gun Violence Archive» انجام شده نشان می‌دهد مرگ و میر بر اثر شلیک سلاح در ماه‌های میلادی آوریل (۱۶ درصد) و می (۱۵ درصد) در مقایسه با بازه زمانی مشابه در سال ۲۰۱۹ رشد چشمگیری داشته است. 

این در حالی بوده که در این دو ماه آمریکایی‌ها به دلیل اعمال قرنطینه جهت جلوگیری از شیوع کرونا در خانه مانده‌اند. 

گروه تحقیقاتی Gun Violence Archive گفت: «از سال ۲۰۱۳ که ما اقدام به گردآوری داده‌های مربوط به تیراندازی با تلفات انبوه کردیم بیشترین تعداد این نوع تیراندازی‌ها (۵۶ مورد) در ماه می ۲۰۲۰ اتفاق افتاده است.»

«تیراندازی با تلفات انبوه» مفهومی است که این گروه برای اطلاق به تیراندازی‌هایی به کار می‌برد که در جریان آنها به سمت ۴ نفر یا بیشتر تیراندازی صورت گرفته است. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمیدرضاـMosafer IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
    2 0
    مشرق بیا برای یکبار هم شده بمن اعتماد کن و در صفحه اول روزنامه از فردا یه عدد بزرگ بنویس 43 و هر روز شمارش معکوس بشمار تا به شماره 1 برسه،، تیتر خبر بزن: پیروزی انقلاب اسلامی آمریکا را تبریک بگو!!! جمهوری اسلامی آمریکا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس