کد خبر 1079134
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
حریرچی نمایه

حریرچی گفت: اگر ببینیم با اجرای طرح ترافیک، حتی دو درصد هم بر بار حمل و نقل عمومی افزوده می­‌شود و مردم درباره بیماری کرونا دچار مشکلات می­‌شوند، حتما نقش بازدارندگی خود را اعمال خواهیم کرد.

به گزارش مشرق، دکتر ایرج حریر­چی درباره مباحث مطرح در زمینه اجرای طرح ترافیک پایتخت گفت: در جلسه ستاد قرار شد بررسی‌های مجدد انجام شود و همانطور که وزیر بهداشت اعلام کردند، ما دغدغه اصلی­‌مان مقابله با کرونا است و آلودگی هوا چندان در مقیاس با کرونا مهم نیست.

بیشتر بخوانید:

 معاون کل وزارت بهداشت که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، با اشاره بر اینکه هم اکنون آلودگی هوا نسبت به فصول مشابه سال گذشته وضعیت بهتری دارد، گفت: می­‌دانیم در مرکز شهر ترافیک و مشکل  پارکینگ وجود دارد. با وجود هشداری که وزیر بهداشت دادند، اگر ببینیم با اجرای طرح ترافیک، حتی دو درصد هم بر بار حمل و نقل عمومی افزوده می­‌شود و مردم درباره بیماری کرونا دچار مشکلات می­‌شوند، حتما نقش بازدارندگی خودمان را اعمال خواهیم کرد. ضمن اینکه می­‌دانیم شهرداری تهران و ارگان‌های مسئول نهایت همکاری را دارند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
    2 0
    خیال شما راحت طرح ترافیک وقتی اجرا شد دیگه همه کرونا بگیرند دیگه تعطیل نمیشه
  • IR ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
    0 2
    وقتی بازار در مرکز شهر بازه، مردم از جاهای دیگه با ماشین شخصی میرن خرید و باز شلوغ میشه. اگه بازارها تعطیل بود لغو طرح ترافیک توجیه داشت. ضمنا مردم منطقه داخل طرح هم مثل گذشته و طبق فرهنگ قدیمی، با موتور و مترو و.. سرکار میرن. عملا تفاوتی نمیکنه.
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
    1 0
    ازمون و خطا؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس