سفارش فروش سهام عدالت ۵۰۰ هزار نفر در بانک‌ها

یکی از فروشندگان سهام عدالت می‌گوید: معلوم نیست در آینده چه اتفاقی بیفتد به همین دلیل به نظرم تا تنور داغ است باید سهام خود را بفروشیم،

سرویس اقتصادی مشرق- بالاخره و پس از مدت‌ها انتظار، آزادسازی سهام عدالت با دستور رهبر معظم انقلاب به منصه ظهور رسید و رسماً آن دسته از افرادی که با مراجعه به سامانه سهام عدالت گزینه آزادسازی مستقیم را انتخاب کرده‌اند توانستند با مراجعه به شعب بانک‌ها تا ۳۰ درصد از سهام خودشان را به فروش برسانند.

همانطور که انتظار می‌رفت بخشی از مردم خصوصاً دهک‌های متوسط و پایین جامعه نسبت به فروش سهام خود اقدام کردند به طوری که این روزها صف‌های عریض و طویلی را مقابل شعب بانک‌های سراسر کشور ایجاد کرده‌اند.

این در حالی است که کارشناسان توصیه می‌کنند که مردم سهام عدالت خود را نفروشند و آن را نگه دارند زیرا با توجه روند صعودی بورس، ارزش سهام عدالت همچنان رو به افزایش خواهد بود. ضمن آن که هجوم بخش زیادی از دارندگان سهام عدالت برای فروش آن، موجب افزایش عرضه و کاهش قیمت سهام خواهد شد که به زیان مردم است؛ اما چرا برخی از مردم برای فروش سهام عدالت، عجله دارند، در این گزارش نظرات برخی از این افراد را می‌خوانیم.

فرمول محاسبه چطور است؟

باقر شریفی که در صف بانک برای فروش سهام عدالت ایستاده بود، می‌گوید: ارزش سهام عدالت من در سایت ۸ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان درج شده است ولی وقتی به بانک برای واگذاری ۳۰ درصد آن مراجعه کردم در پاسخ گفتند اگر می‌خواهید آن را بفروشید ۵۳۰ هزار تومان از ما خواهند خرید.

وی افزود: سوالم این است چطور ۳۰ درصد ۸ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان می‌شود ۵۳۰ هزار تومان؟ بانک‌ها به چه فرمولی به این نتیجه دست پیدا کرده‌اند، متاسفانه کسانی که به دلیل تنگی معیشت، به پول نیاز دارند بدون اطلاع از میزان واقعی سهام عدالت، آن را به بانک‌ها می‌فروشند.

برای تأمین معیشت مجبوریم سهام عدالت را بفروشیم

احمدرضا کمالی یکی دیگر از این افراد در خصوص علت فروش سهام عدالت خود گفت: بیشتر افرادی که می‌شناسم قصد فروش سهام عدالت خود را دارند. بنده راننده یکی از تاکسی‌های اینترنتی هستم اما مخارج نگهداری خودرو خیلی بالا رفته است. مثلاً واردات لاستیک با ارز دولتی متوقف شده و من ماه گذشته دو لاستیک با قیمت ۷۵۰ هزار تومان برای ماشین تیبای خود خریده‌ام و در تأمین سایر اقلام و کالاهای اساسی برای معیشت خانواده‌ام مانده‌ایم و باید سهام خود را بفروشم.

وی افزود: راهی به‌جز فروش سهام عدالت خود نداشتم این در حالی است که می‌دانستم در وضعیت فعلی چون همه مردم هم فروشنده هستند نمی‌توانم به قیمت مطلوب و واقعی سهم خود را بفروشم.

تا تنور داغ است باید سهام عدالت را بفروشیم

فاطمه اسدی، در خصوص مراجعه به بانک برای فروش سهم خود می‌گوید: معلوم نیست در آینده چه اتفاقی بیفتد به همین دلیل به نظرم تا تنور داغ است باید سهام عدالت خود را بفروشیم، چون تغییرات اقتصادی در کشور نیز زیاد است و در وضعیت فعلی هم قیمت مناسب است.

وی افزود: از طرف دیگر واقعیتش بی‌پولی شدیداً به ما لطمه وارد کرده است چون شوهر بنده بازاری است و به دلیل تعطیلی بازار و شیوع کرونا و عدم پرداخت بیمه بیکاری شوهرم، مجبور شدم سهم خود را به فروش بگذار، هرچند نمی‌دانم کار درستی انجام می‌دهم یا نه.

مشکلات اقتصادی مردم

آرمین سروش نژاد که در صف جلوی بانک ایستاده، هم در خصوص مراجعه به بانک برای فروش سهام عدالت خود می‌گوید: علت اصلی تشکیل این صف به مشکلات اقتصادی مردم برمی‌گردد که ثمره سیاست‌های اقتصادی و سیاسی دولت در این سال‌ها بوده است.

وی افزود: از طرف دیگر همه بانک‌ها سفارش فروش می‌گرفتند ولی امروز که برای سفارش فروش سهام عدالت خود جز نزد بانک شهر رفتم آنها گفتند ابلاغیه به دست ما نرسیده این در صورتی است که خود رئیس سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد که از ششم خرداد می‌شود سفارش فروش را ثبت کرد.

دولت و مجلس به مردم کمک کنند

سلیمه زندی، یکی دیگر از این فروشندگان در خصوص مراجعه به بانک برای فروش سهم خود می‌گوید: من معتقدم که این صف فروش سهام عدالت که در جلوی تک‌تک بانک‌ها و کارگزاری‌ها تشکیل شده خود نشان‌دهنده عمق فاجعه مشکلات مالی مردم در کشور را دارد.

وی افزود: بنابراین انتظار داریم دولت با اعمال سیاست‌های درست به کمک و یاری مردم و تولیدکنندگان و کارگران بپردازد و مجلس جدید نیز قوانینی را در این شرایط سخت اقتصادی برای طبقات محروم جامعه به تصویب برساند.

من می‌فروشم اما از دیگران می‌خواهم نفروشند

سپهر معافی، یکی دیگر از فروشندگان سهام عدالت که در صف ایستاده بود، گفت: اصرار عجیب دولت بر فروش زودهنگام سهام عدالت مردم، نشان‌دهنده نقشهٔ آنها برای درآوردن این سهام از دست مردم آن هم به هر قیمتی است.

وی افزود: شک ندارم که دولت مثل این ۷ سال گذشته که به فکر مردم نبود الآن هم نیست من به همه توصیه می‌کنم که سهام خود را نفروشید ولی به دلیل مسائل مالی خودم مجبورم آن را ولو به قیمت پایین‌تری از قیمت واقعی آن به فروش برسانم.

 دانشجوی دکتری اقتصاد هستم

مژگان ساداتی، یکی دیگر از مراجعین گفت: من دانشجوی دکتری اقتصاد هستم و مجبورم به دلیل مشکلات اقتصادی خانواده سهام خود را بفروشم.

وی افزود: به عنوان یک دانشجوی اقتصادی می‌گویم خوابی که دلالان بانک‌ها برای سهام عدالت دیدند این است که سهام عدالت مردم را زیر قیمت از فروشنده‌ها خریداری کرده و چند روز بعد ۲ برابر قیمت به آنها بفروشند.

این دانشجوی اقتصاد دانشگاه آزاد گفت: کسانی که ناشی بوده و تحت تأثیر جو بازار هستند متاسفانه خیلی راحت در دام سودجویان افتاده و سریعاً به فکر فروش بیفتند و طبق این قاعده از ضرر مردم دولت سود کافی را می‌برد.

  کارشناسان چه می‌گویند؟

کارشناسان اما معتقدند که مردم نباید سهام عدالت خود را بفروشند چون این سهام خصوصاً برای خانواده‌های چندنفره بسیار ارزشمند است، آن‌ها معتقدند مردم نباید به بانک‌ها جهت فروش هجوم آوردند بلکه سهام عدالت خود را به عنوان یک پس‌انداز ارزشمند نگه بدارند.

در همین خصوص حجت‌الله عبدالملکی، کارشناس مسائل اقتصادی در تولیتی خطاب به فروشندگان و مردم نوشت: مردم و فروشندگان در ثبت سفارش فروش سهام عدالت به بانک‌ها دقت کنند چون در حال حاضر شرایط وکالت فروش بانک (زمان، قیمت و ترکیب فروش سهام) اصلاً مناسب نیست، به همین منظور پیشنهاد می‌کنم کسانی که مدیریت سهامشان را خود در اختیار گرفته‌اند از واگذاری فروش به بانک خودداری کنند.

فروش ۳۰ درصدی سهام عدالت در بانک‌ها چقدر می‌شود؟

سهامدارانی که ارزش اسمی سهام عدالت آنها یک میلیون تومان است، حدود ۵ میلیون و ۲۲۰ هزار تومان و مشمولانی که ارزش اسمی سهام عدالت آنها ۵۰۰ هزار تومان است، مبلغ ۲ میلیون و ۶۱۰ هزار تومان از طریق بانک‌ها دریافت خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 51
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 14
  • پ IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
    51 15
    نشان‌دهنده عمق فاجعه مشکلات مالی مردم در کشور را دارد.
    • فهرجی IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
      22 6
      من بعید میدانم از این دولت خیر آنچنانی به مستضعفان برسد. لذا سهمم رو گذاشتم تا دولت آینده ...
  • غلامرضا IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
    22 2
    س نظرمن این است که خیلی ازمردم نیازمالی دارند که سهام خودشان میفروشند
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
    10 13
    سلام چرا فقط فروش از طریق بانکها را جلوی روی مردم باز گذاشتند چرا نمیران مردم آن لاین با کد بورسی بفروشند مگه سهام عدالت مال شرکتهایی نیست که همه در بورس و فرابورس هستن
  • دیده بان IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
    11 0
    عده ای مجبور به تفویض وکالت فروش 30درصدسهام عدالت خودبه بانکهابه دلیل نیاز مالی شده اند،شایسته است مجلس بااعمال نظارت دقیق وموظف کردن ناظران مربوطه ،روندفروش معقول ومنطقی ومنصفانه این 30 درصدرا کنترل ونظارت وپیگیری نموده وشرایط رابرای مدیریت مستقیم بابت 70 درصد باقیمانده سهام را از اختیاربانکها خارج وبه خودمالکان سهام عودت دهدوضمنا شرایطی برای آندسته ازمالکان سهام عدالت که بیسواد ویاکم سوادهستندفراهم آیدتا امکان انتقال به نام اعضای درجه1خانواده مثل فرزندان فراهم شده وآنان با دقت وآگاهی سهام عدالت را به روز ومنطقی طبق صلاحدید به فروش برسانند،ضمنا درخیلی ازگواهی ها واوراق انحصاروراثت واژه نامحدودازحیث مالی قیدشده ومعمولا اشاره ای به سهام عدالت باقیمانده ازمتوفی نشده که لازم است این موردنیز درمیزخدمت وسامانه سمات لحاظ شودتا وراث مشکلی ازاین بابت نداشته باشند.
    • IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
      3 0
      احسنت،بسیاردقیق
  • شاهین IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
    4 13
    این سایت مشرق نیوز فقط شایعه پراکنی میکنه. ملت باور نکنید.
  • محمد IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
    2 0
    خداخیرتون بده که سهام هارامیخریدولی توروخدازودترپولش روواریزکنید.
  • FR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
    18 11
    این دولت داره مردم رو به خاک سیاه می کشونه فلسفه سهام عدالت روی اسمش هست یعنی سهم هر ایرانی از دارایی های ملی. حالا چطور ممکنه که بیایم اجازه بدیم هر ایرانی دارایی ملی رو بفروشه مثل این می مونه که هر ایرانی اجازه پیدا کنه بخشی از خاک و مرز کشور رو واگذار کنه به غیر و بیگانه. این دارایی اگر قابل فروش بشه یعنی 100 نفر سرمایه دار میتونن بیان و کل سهام بقیه رو بخرن و صاحبش بشن یعنی باز هم فقرا فقیر تر و ثروتمندان هم ثروتمند تر میشن. دارایی ملی نباید قابل فروش باشه اما باید قابل تبدیل باشه یعنی هر ایرانی میتونه از یک حوزه سرمایه گذاری به حوزه دیگه ای سهامش رو منتقل کنه تا سود بیشتری بدست بیاره اما فروشش مثل این می مونه که فلسطینی ها اراضی خودشون رو به دست خودشون فروختن. مثل بلایی که تهرانی ها سر شمالی ها آوردن. این دولت یک خائن بالفطره هستش. روز و شب لعنتش می کنیم.
    • محمد مهدوی IR ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
      3 7
      خائن تویی که اتیشبیار معرکه شودی به جای اینکه جو رو اروم کنی و به ملت دلداری بدی داری بدتر علیه دولت تحریکشون میکنی
    • IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
      3 2
      دولتی کلاهبرداری که به فکر مردم نیست میخوایم که سر به تنش نباشه.
  • مصطفی IR ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
    9 11
    من یه کارگرساختمونیم هزارتامشکل مالی و... ازهمه مهم ترازازدواج دارم، الانم مجبورشدم 30درصدبفروشم نزدیک یه هفتس هنوزبرام نریختن خدایش، مملکت نابودکردن بایدبین بانک ببینین چقدرمردم فقرشدن خدالعنت کنه اونایی م خیانت میکنن درحق این مردم
  • IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
    7 9
    چرا بفروشی این 500هزارتومان چیه این که خرج ومخارج 4ال5 روز یک خانواده نمی شه برو دو سه روز کار کن بهتر ازاین که سهام بفروشی
  • IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
    7 3
    من ارز سهامم هشت ملیون وششصده ولی بانک ملی سی درصدش رو برداشته دوملیون صد هزارتومن پونصد هزارتومن حق دلالی واسه خودش برداشته دیگه دزدی این بهتر
  • IR ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
    4 9
    خداروشکر دست دولت هم درد نکند الحمدالله رزقی هست از طرف خدا
  • IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
    6 0
    خیلی مسخره ست که میگن اگر نیاز ضروری دارین روش مستقیم انتخاب کنین زودتر بفروشین بعد یک ماهه از پولش خبری نیست ضمنا روش غیر مستقیم داره زودتر به پول میرسه متاسفم برای این روش هاشون
  • پ IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
    2 0
    پس سهام ما که ۴۱۲۰۰۰ تومان هست چنده
  • IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
    2 1
    چجور باید انصراف داد؟
  • IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
    7 2
    پیگیری کنید چطور میشود انصراف داد؟
  • IR ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
    8 1
    ایرانیا دیگه زدن به کاهدون دارن دارو ندارو خودشونو میفروشن برای زندگی کردن وزنده ماندن منم یکی از اونا هستم دیگه واقعا کفگیر خورده ته دیگ اینم باین شرایط بد اقتصادی خدا به داد برسه یا خدا خودت کمک کن
  • علی NO ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
    0 2
    ایول احسنت واقعا حرف حقو زدی، این دولت جایی نمی خوابه که آب زیر پاش بره
  • علی NO ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
    8 0
    منم الان یک هفته هست کارهای فروش ۳۰ درصدو انجام دادم هنوز پولش نیومده در صورتی که بانکها سهامو فروختن نمیدونم چرا رو حرفشون نمیمونن گفتن به محض فروش سهام پول به حساب متقاضیان واریز میشه پس کو الان یک هفته شده.
  • احمدی نژاد از معدود مسعول مردم دوست US ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
    2 6
    دمت گرم احمدی نژاد که با اینکه 7 سال از دولتت میگذره ولی خیرت به مردم میرسه .. امیدوارم ساله بعد انتخاب بشی
  • سهامه خودتونو نفروشید US ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
    10 0
    دوستان فقط یه سال دیگه مونده تا این دولت ضده ایرانی و سرمایه دار پرست بره کنار .. با فروش سرمایه رو مفت از دست میدید .. اقتصاده دنیا الان خرابه ولی یکی دوساله بعد رو به بهبودی میره پس عجول نباشید
  • عباس سعیدی IR ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
    7 0
    همش درزی
  • IR ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
    0 1
    چرابه ماکمک نمیکنیدمن اشتباهاروش مستقیم روانتخاب کردم درصورتی که قصدفروش ن داشتم حالاچندین باربه سایت مراجعه کردم که ویرایش کنم ولی انجام نمیشه ۱۵اردیبهشت این کارروکردم و۱۶اردیبهشت رفتم وازکافی نت خواستم ویرایش برایم انجام بده وسهام من وخانواده ام روبه روش غیرمستقیم برگردونن ولی انجام نشدتروخداکمکمون کنیداین تنهاسرمایه من وخانواده ام هست راهنماییم کنیدلطفا۳۸۵۸
    • دیده بان IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
      0 0
      شما روش مستقیم انتخاب کردید وچون سهام مربوط به شمارو از سایرسهام ها جداکرده وبرای شما سبدسهام (پرتفوی)قرارداده اند(ساز وکار خاصی دارد)دیگه امکان بازگشت وانتخاب روش غیرمستقیم برای امثال شما وجودندارد،ولی اگر به بانک حضورا ویا اینترنتی اجازه فروش سهامتان رانداده اید،لزومی نداردنگران باشیدومدیریت سهامتان باخودتان است.موفق باشید.
  • علی IR ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
    3 1
    همسر من سهام یک میلیونی داره شما میگید قراره پنج میلیون ودویست هزارتومان تقریبا بدن خدا شاهده 3900000 هزارتومان دادن یعنی یک میلیون وسيصد هزارتومانش کجا رفته
  • Said IR ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
    1 0
    من ۱۱خرداد ۳۰ سهام و فروختم از طریق بانک ملی امروز۱،۶۰۰برام ریختن ارزش سهام.۴۰۰تومانیه ۶روز طول کشید تا پول سهام و دادن
  • علی جلیلی IR ۰۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
    1 0
    چراآخه این کارو بامردم بدبخت میکنن سهام مارو بانک ملی دو میلیون وصد برداشته پونصدش کجا رفته
  • Reza IR ۰۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
    0 0
    وقتی ملت اسیر گرگ صفتان درلباس میش هستند چطور بفهمند اکدام گرگ وکدام میش است هرجا بانکها جلو میافتند یعنی ملت دست گرگان بدون لباس میش هستند وهرکجا دولت برعکس
  • سهامدار US ۰۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
    9 1
    ۳۰%سهام فروختم به بانک ملی... ۲/۱۰۰ به حسابم واریزکردند!!!
    • IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
      1 0
      اینا همون بانکهایی هستند که واسه وام که میری بهت میگن ۸۰ درصد سپرده رو بهت میدیم و سپرده شما تا آخرین قسط نزد بانک میماند!! یعنی باید ۱۰ میلیون سپرده نزد بانک داشته باشی تا ۸۰ درصدش یعنی ۸ میلیون بهت بدن، اما ۱۰ میلیون خودت تا آخرین قسط بهت نمیدن!!!!! در واقع اینا از مردم وام میگیرن نه مردم از بانک!!! چون ۸ میلیون از پول خودت بهت داده تازه ۲ تومنم پیش بان داری!!! حالا براحتی پول مردم میخورند!!!!
  • محمدجودکی IR ۰۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
    2 0
    سلام‌میدانیم‌فروش‌سهام‌به‌ضررماست‌امابخاطراامرارمعاش‌خانواده‌مجبوریم‌که‌ازهردری‌برای‌تامین‌خرج‌ومخارج‌واردشویم‌تابتوانیم‌سرکنیم
  • IR ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
    1 0
    نظام بانکی ربوی!علی برکت ا... بانک ها کم پول نزول از مردم میگرفتن و میدادن، داستان سهام عدالتم اضافه شد نجس ترین پول، حقوق کارمندان بانک هاست
  • پرویز IR ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
    0 1
    من به این دلیل سهام را فروختم پول پیش اجاره نیاز داشتم مثل شما پول دار نیستم من که ازظعیف ترینهابودم بادوفرزنددخترباحقوق یک ملیون نیم مستاجر بااین تورم خودم باسن بالا و بیمار چرا پانصدهزارسهام من را خوردید خیلی به ایثارگران رسیدیدحقوق بالارفته خدا کندروحانی زودبروداوخیری نداردباان وزرایش ممنون
  • IR ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
    0 0
    خدا نزارگرشماهست وخوادبود سهام به من ندادن۹
  • م د IR ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
    0 1
    جمع کنید این بی عدلتی را
  • IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
    3 0
    اتفاقی که در روسیه در زمان بوریس یلتسین افتاد و مردم بدبخت شدن
  • امیری IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
    1 0
    شما اقای مسول محترم مگه نگفتید بلا فاصله پس از فروش بمدت ۷۲ ساعت پول به حسابتان واریز میشود پس چرا ما الان ۱۵ روز هست که فروختیم وپولی واریز نشده؟ لطفا رسیدگی کنید ۲۵۷۶
    • Sadegh IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
      0 0
      سلام خسته نباشید اقای امیری شما کدوم بانک فروختید
  • LU ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
    4 1
    این سبک فروش سهام عدالت درست نیست. یعنی چه باید اجازه فروش سهامت بدی به بانک یا کارگزاری؟! چرا مردم خودشون نفروشن و پولش در جا بگیرن؟! چرا بانک بخره که هر سهامی دوست داره انتخاب کنه و تازه پول هم نده و موکول کنه به آینده؟!! انصافا خود بانک یا کارگزاری اجازه میده یک قسط دیرتر پرداخت بشه که پول مردم هزار جور میخوره؟؟!! اگه میگن فروش سهان عدالت بازار رو منفی میکنه یه سایت درست کنن مثل سامانه های بورس و در اونجا هر کسی در هر لحظه ی که خواست سهامش رو بفروشه و پولش در جا دریافت کنه نه اینکه ما پرتفوی رو در اختیارشان بذاریم توی این آشفته بازار هرکاری دلشون بخواد بکنن گند بزنن به سهام مردم. من اصلا نمیخوام سهامم اینشکلی که اینا میگن بفروشم. چرا دولت هر بار مشکلی درست میکنه و بعد هزینش ما باید پرداخت کنیم؟؟! مثلا یه طرح میاد میگن کارت ملی باید هوشمند بشه و اجباریه اما هزینش حدود ۵۰ هزارتومنه و مردم باد بدن!! هر بار یه طرح میارن فقط از مردم پول بگیرن!!
  • مسول سهام عدالت DE ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
    0 0
    و در این دوران کرونایی اصلا زمان خوبی برای طرح سهام عدالت نبود مردم را شما مسولین مردد در امورشان می کنید می تونستید با یک پیامک و گرفتن جواب با توجه به مدارکی که از مردم گرفته بودید ملت را این همه به زحمت نندازید
  • مسول سهام عدالت DE ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
    0 0
    جوابهایی را که نمی پسندید اجازه ارسال نمیدید با توجه به اینکه هیچ مشکل قانونی و ،،،،ندارد
  • IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
    1 0
    کارمزده پانصدهزاری داریم بابت فروش سهام عدالت این هم ازبانک ها
  • موسوی IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
    0 0
    ماخیری از دولت خود ندیدیم
  • مهدی قلیزاده IR ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
    0 0
    نظری ندارم مشگل مالی
  • حسین علیزاده IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
    0 0
    من به خاطر نیاز مالی شدید سی در صد سهامم روبه بانک تجارت فروختم امروز دقیقا سیزده روزه ولی رقمی به من پرداخت نشده ایا کسی هست که به بانک تجارت سهام فروخته باشه وپول گرفته باشه ممنون
  • فری IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    0 0
    سلام بنده ازروزششم سهامم روبه بانک کشاورزی دادم اماازپول فروشش خبری نیست ووقتی هم به سامانه اعلام دارایی سهام میرم یه پیام میادکه سهام شمابعدابه روزرسانی میشه چون فروخته شده
  • بابک IR ۰۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    0 0
    سلام سود سهام عدالت من درسامانه ۵۳۲تومان است من سی درصد خودم را به از اپیلکشن ایوا ۶خرداد فروختم بیست خرداد به مبلغ یک میلیون ودویست وسی پنچ برام واریز کردن یک سیصدو هفتادمن را ندادن بشه به گفته شما ۲۶۰۰میلیون تومان باید میشد پس کجا رفت مابقی پول سود سی درصد سهام عدالت من بالا کشیدن بانک ها
  • IR ۰۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
    0 0
    خانواده ی بدبخت من رفتن کافی نت برای فروش ۳۰ درصد سهام عدالت ثبت نام کردن ولی برای هر نفر فقط ۵۰۰ هزار تومن واریز شد بانک چطور حساب کرده که ۳۰ درصد شد ۵۰۰ تومن؟چرا از قبل درست به مردم اطلاع رسانی نکردن؟هر دفعه میریفتیم بانک میگفتن خودتون از طریق پیام رسانها و یا کافی نت ثبت نام کنید ما هم به امید ۲میلیون و ۶۰۰ هزار تومن برای فروش ثبت نام کردیم پس بقیه پول ما کجا رفت؟ خواهش میکنم دولت رسیدگی کنید آخه پول ما بدبختها هم خوردن داره؟ به خدا قسم نیاز داشتیم که فروختیم وگرنه بیکار نبودیم این همه تو گرما با بچه ی کوچیک بیرون بخاطر کارهای آزاد سازی بدوویم. با زبان روزه تو گرما چقدر معتل شدیم تا کارهای آزاد سازی و پیش خوان تمام شد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس