کد خبر 1078026
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴
ترکیه

وبگاه خبری گروه موسوم به «دیدبان حقوق بشر سوریه» نزدیک به معارضان، از ورود ده‌ها ماشین‌آلات ترکیه به خاک به سوریه خبر داد.

به گزارش مشرق، وبگاه خبری گروه موسوم به «دیدبان حقوق بشر سوریه»، امروز (شنبه)، گزارش داد که یک کاروان ترکیه‌ای وارد خاک سوریه شده است.

دیدبان در این خصوص گزارش داد که این کاروان از گذرگاه مرزی «کفرلوسین» وارد سوریه شده و به سمت منطقه موسوم به «پوتین-اردوغان» حرکت کرده است.

بیشتر بخوانید:

فرود هواپیمای اسرائیل در فرودگاه ترکیه چه پیامی داشت؟

طبق این گزارش، کاروان یادشده حدودا متشکل از ۳۵ خودرو بوده که ۲۰ دستگاه آن را کامیون‌ها تشکیل می‌دادند. به گفته دیدبان، مشخص نشده که این کامیون‌ها با خود چه چیزی حمل می‌کرده‌اند.

با گسیل کاروان‌های ترکیه به خاک سوریه، تعداد خودورهایی که از زمان آغاز آتش‌بس جدید به سوریه ارسال کرده به  ۳۷۶۰ خودرو رسیده و همچنین آنکارا هزاران سرباز به این منطقه فرستاده است.

دیدبان حقوق بشر سوریه روز گذشته نیز خبر داده بود که ترکیه ۳۰ خودروی نظامی حامل تجهیزات نظامی به سوریه ارسال کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    11 14
    هرگزنفهمیدم اردوغان چطورآدمی است ! آرزوی خواندن نماز درمسجد اموی داشت امانشنیدم آرزوی خواندن نماز در مسجدالاقصی داشته باشد ! چون مسجداموی ( کشوراسلامی ) اما مسجدالاقصی را رژیم صهیونیستی اشغال کرده است ! به عراق ( کشوراسلامی واین کشورهم درگیرجنگ باداعش است ) حمله هوایی وموشکی میکند ! اما دربرابر کشتار کودکان فلسطینی درغزه وجنوب لبنان طوری حرف میزند که صدایش میگیرد اما مثل کسی حرف میزند که کشورش نه هواپیما دارد ونه موشکی که ازآنها حرف بزند ! درجریان ایجاد جنگ درسوریه طرف تروریستها ایستاد اما هرگز حاضرنیست باهرکه کرد است بدون موشک وبمب حرف بزند ! بنظر میرسید او بواسطه تسلطش برآیات قرآن مجید اوبجای حمایت از انواع تروریست سعی خواهدکرد بین آنها که روابط گرمی باآنها داشت ودارد ودولت سوریه بهترین مبانجیگریهارا بکند که نکرد بلکه دوست خوب خود را رها وبا همه تروریستها کمال همکاری را کرد ! از نظر او اگریک ترک آسیب ببیند باید به کشور آسیب رسانندگان حمله کند که تابحال به سوریه حمله کرده است ! ازطرفی او درهرشرایطی پول کاسب میشود حتی درمورد پناهندگان هم کاسب خوبی است ! صادقانه میگویم نمیهممش وفکرنکنم خودش هم بداند دقیقا چطورآدمی است !!!
    • ایران SE ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
      4 6
      اینایی که دیسلاکت کردن باید گورشونو گم کنن ترکیه...سیکتیر
  • IR ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    6 7
    لعنت بر خردوغان
    • علی US ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
      3 0
      اردوغان سیاستمدار ماهری است، هر جمله ای را که بیان می کند پر از راز و رمز کشورداری و سیاستمداری ماهرانه است، ایران اینقدر طرفداری از فلسطین می کنه، بروید فلسطین میان مردم بپرسید، ببینید سیاستمداران ایران طرفدار زیاد داره تا اردوغان!
  • IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
    0 0
    امان از منافق که از کافر بدتر است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس