کد خبر 1078019
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱
خودرو

آنطور که شنیده شده گویا قرار است در طرح پیش فروش ۷۵ هزار دستگاه خودرو برخی از محدویت ها از جمله پلاک فعال برداشته شود.

به گزارش مشرق، 7 روز از اجرای طرح فروش فوری تعدادی از محصولات ایران خودرو و سایپا می‌گذرد اما  هنوز آماری از میزان پیش ثبت نام متقاضیان در این طرح نه از سوی وزارت صنعت و نه از سوی مدیران دو شرکت خودروساز اعلام نشده است. جالب اینجاست در کمیته خودرو مصوب شده اخبار طرح فروش در قالب اطلاعیه منتشر شود اما هنوز هیچ خبری از میزان ثبت نامی ها در این طرح فروش نیست. به هر حال به نظر می‌رسد عدم واریز پیش پرداخت در این طرح عاملی شده تا بسیاری از مردم شانس خود را امتحان و اقدام به ثبت نام کرده اند.

بیشتر بخوانید:

۴۸ ساعت بعد از قرعه‌کشی پول خودرو را واریز کنید

البته محدودیت های اعمال شده در این طرح فروش از جمله داشتن پلاک فعال برای آن دسته از افرادی که دارای خودروی فرسوده هستند مشکلاتی را به وجود آورده است به نحوی که آنها نمی‌توانند در این طرح ثبت نام کنند. علاوه بر این اخیراً هم خبر پیش‌فروش یکساله 75 هزار دستگاه خودرو از سوی خودروسازان مطرح شده که همین امر بلاتکلیفی این افراد را در خرید خودرو بیشتر کرده است.

آنطور که شنیده شده گویا قرار است در طرح فروش 75 هزار دستگاه خودرو برخی از محدویت ها از جمله پلاک فعال برداشته شود تا آن دسته از افرادی که دارای خودروی فرسوده هستند با رعایت شرایطی جدید امکان ثبت نام خودرو را پیدا کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
    0 0
    اینها یک دهم نیاز بازار هم نیست! مردمو بازی میدن خودرو سازا؟ نمیتونن تامین کنن کمبود بازار بدون تعزفه وارد بشه. آقا جان اگر پرتقال باغ های کشور جواب مصرف رو نده و تقاضا بره بالا چیکار میکنن؟ برا تنظیم بازار پرتقال وارد میکنن! خودرو هم کمه و بازار سیاه درست شده خودرو سازای داخلی هم نمیتونن تامین کنن! آخه چراا وارد نمیشه؟!!!!
  • US ۰۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
    3 0
    اول به سرپرستای خانواری که خودرو ندارن خودرو بدین بعد! این چه عدالتیه؟
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
    0 0
    آقا میشه با توضیحی از کیفیت و قیمت خودروهای ایرانی و این نوع قرعه کشی برای بدست آوردنشون(،،که قبولی توش برا خیلیا از قبولی تو دانشگاه شریف،شیرینترخواهد بود،،،،)و ترجمه به زبانهای دیگر،،وارسال به خبرگزاریهای خارجی،،باعث مسرت و شادی مردم دنیا،،در این ایام غمناک کرونایی شد....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس