کد خبر 1077737
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۸

به گزارش مشرق، حجت الله عبدالملکی فعال اقتصاد مقاومتی در توییترش از قربانی شدن مستضعفین به دست سیاست‌های نئولیبرال نوشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 21
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 24
  • IR ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    67 8
    تف به شرفتون لیبرال های جوجه کش. با ویلاهای اقازاده هاتون هم همین کار رو می کنین؟ برخی از این ..... اصلاح طلب دارن خون مردم رو به جوش میارن. دودش فقط و فقط تو چشم خودتون میره. ادامه بدین.
    • US ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
      23 23
      دلم برای تو و امثال تو می سوزه که نمیدونی اصلاح طلب و اصولگراها از یه ریشه اند و فرقی با هم ندارند. مملکت آسیاب به نوبته واسه شون. اینجور افکار هم به نفعشونه چون معرکه گردانیشون به راهه
    • IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
      29 2
      مجلس جدید باید عباس آخوندی وزیر برکنار شده روحانی را محاکمه کنند که وضع مسکن را به جایی رساند که به هیچ وجه با کار کردن و پول حلال نمی توان در ایران بخصوص شهرهای بزرگ خانه خرید.ایشان به جهت اینکه چندین شرکت ساختمانی دارند،حتی نظام مهندسی را اجبار کرد که نباید برای ساختمان سازی مهندس ناظر تعیین کند و سازنده ها خودشان به سلیقه خود و از مهندسان دوست و آشنا و بستگان انتخاب کنند تا هر طور دلشان خواست ،ساخت و ساز کنند.و چندین ماه هم همین کار را کرد و سازنده ها از جمله شرکتهای ساختمانی آخوندی بدون نظارت از کلنگی یک طبق به کلنگی چند طبقه تبدیل کردند.از قوه قضاییه هم انتظار می رود که ایشان را به جهت اینکه مسکن را به این وضع رساندند محاکمه کند.
  • IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    39 5
    اصلاح طلبا عادت دارن مردم ایران رو بکشن. حالا می خواد بنزین بریزن روشون. خونه هاشون رو خراب کنن. قطاری منحرف بشه می گن عیب نداره بیمه پولش رو می ده. اینا بعضی هاشون حتی همسران خودشون رو هم گلوله بارون می کنن بقیه که دیگه جای خود داره!
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    24 0
    با مسمن مهر خیلی با هفت ونیم میلیون خیلی ها 15 میلیون وخود ما با 15 +یک وام 30میلیون تومان 4 درصدی صاحب خانه شدیم، ( حاضر به ارائه مستندات هستم) در زمان آقای آخوندی لیبرال ومفسد ود در زیر سایه تدبیر امید تا به اۀان آمار بی خانمان ها وفاصله طبقاتی و گرانی و رکود مسکن را لطفا سایت مشرق بررسی میدانی کند ، مدعیان دروغین اصلاح طلبی به دنبال چه اصلاحی در جامعه هستند؟ کدام اصلاحات را تا بحال انجام داده اند؟ جز ترویج بی بند وباری و ولنگاری.
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    19 29
    شهردار اون منطقه از شهرداری زیر نظر قالیباف بوده
  • حمید رضا اکبری کیا IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    10 0
    طبق نظریه یادگیری اجتماعی کفه ترازو به سوی سرمایه داران با قدرت سیاسی سنگین است اما انگار آلونک تمام ما تخریب شده و غم آن پیره زن محروم در سینه تک تک ما هست
  • IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    42 3
    و از افتخارات شیخ اعتدال مستر فریدون، تمسخر دستاوردهای دولت قبل و مسکن مهر بود مسکنی که خودش قادر به ساخت ان نشد
  • IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    19 0
    سرمایه داران در همه جای دنیا وقتی قدرت را به دست میگیرند هرگز به فکر مستضعفین:نیستند چون اگر باشند دیگه نه مستضعفی هست نه آنچنان سرمایه داری
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    12 0
    می گفت برای خانه دار شدن پس انداز کنند! گویی که درآمد عامه مردم با درآمد ایشان یکی است.
  • IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    11 1
    اینها همش حرفه فقط حرف چرا اقدامات عملی صورت نمی گیره چرا کسی پاسخ گو نیست چرا هیچ دانه درشتی محاکمه علنی نمیشه تنها چیزی که هست حرفهای تکراری و بی نتیجه ست فقط همین!
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    10 0
    زمان جنگ هم یک پیرزن به نام خاله نرگس بود تمام پسرهاش توی جنگ شهید و خانواده اش رو توی بمبارون هوایی صدام از دست داده بود به عنوان جنگ زده آورده بودن توی یک شهر دیگه و توی یک آلونک شبیه الونک هانیه و بدتر از اون رها کرده بودند پیرزن از بس که توی عزاداری ها توی سرش کوبیده بود، داغون شده بود و مشکل اعصاب و روان و افسردگی شدید داشت!متاسفانه منطقه ایی که پیرزن در اون رها شده بود بیابانی در حاشیه شهر بود که مردمش از لحاظ فرهنگی اسفناک بوده و مردم آزار و بد زبان و دچار عقب ماندگی شدید فرهنگی بودن در مورد بیماران روانی هم قرن نوزدهمی فکر می کردند و بچه های به شدت بی تربیت و ناجوری داشتند و بزرگ ترها شون هم آدم های مغرور و خودخواهی بودند خیال می کردند آدم های بدبخت حقیرند و لیاقت ندارند چون بدبختن و چرا بدبختن باید اونا رو آزار داد که برن و به دیوانه ها آلرژی داشتند و اونا رو با سنگ و چوب می زدند همین ها به جان پیرزن افتاده به تمسخر و آزارش می پرداختند و او را دیوانه خطاب کرده و وقتی پیرزن فریاد می زد می خندید و سنگش می زدند و او با ناسزا و پرتاب متقابل سنگ از خود دفاع می کرد تا خیرین شهر پس از مدتی که دیگر دق کرده بود به بنیاد شهید کلی اصرار کردن تا او را بستری کنند و آمدند بردند. " وقتی ما می گیم قوانین ضعیفه و فرهنگ سازی بشه به چشم دیدیدم مرض و غرض و دشمنی که نداریم روی هوا که نمی گیم اینم نمونه اونه با کمی تفاوت شاید خود مردم هم دیده باشند."
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    17 0
    مرگ فقیر و ننگ ثروتمند صدا نداره!
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    10 0
    همکاری وهماهنگی بی سابقه داخلی وخارجی برای نابودی ملت ایران!!!
  • نه اصولگرا.نه اصلاحات US ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    16 8
    مملکت ما سرزمین عجایبه. تا دیروز همه چیز اخ و ایش بود حالا با امدن قالیباف همه چیز به به شد. کیه ندونه قالیباف و روحانی و احمدی نژاد همه یکی هستند و هیچ فرقی ندارند با هم.
  • فراجناحی IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    5 0
    قانون محترم است و همچنین مجری قانون و این به معنای اعمال خشونت نیست شهرداری باید سیاست یک بام و دو هوا را رها کند . ضمن برخورد قانونی و معتدل با ساخت و ساز های حاشیه نشین ها و جلوگیری از مهاجرت معکوس از روستا ها باید با زمین خواران بزرگ و کسانی هم که با تغییر کاربری از طریق روابط ، سود هنگفت بدست می آورند ، هم برخورد قاطع شود ضمن برخورد با دست فروشی که سد معبر میکند به شیوه معقول ، با مغازه دار گردن کلفتی هم که پیاده رو را اشغال میکند و خیابان جلوی مغازه هم ادعای مالکیت هم برخورد شود.
  • ناصر IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    6 1
    جالبه بعضیا از اصلاح طلب ها شاکی ان . اصول گرا هم شهردار بود همین کارو می کرد
    • 2020 IR ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
      2 0
      حرفت عجیب نیست چون اصلاحطلب جماعت غیر از خیانت و حسادت و دنائت و ... مفتخر به دارا بودن بالاترین مراتب وقاحت و پررویی هم هستند.
  • IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    10 2
    این گل پسر خودش معاون کمیته امداده چکار کردند برا خانم پناهی چکار کرده الان توئیت میزنه واقعا مسخره است خود اینا مسئولند
  • IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    4 1
    دقیقا
  • 2020 IR ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
    2 0
    به گفته قرآن کریم اینها فاسدانی هستند که وقتی بهشان میگویی در زمین فساد به پا نکنید می گویند ما اصلاحطلبیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس