کد خبر 1077583
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱
1

اعتراضات به خاطر قتل یک سیاهپوست بالا گرفته. پلیس آمریکا سالانه ۱۰۰۰ نفر را به قتل می‌رساند که بیشتر سیاه پوستند.

به گزارش مشرق، محمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی و بین الملل طی یادداشتی در کانال تلگرامی خود نوشت:

۱- آمریکا در حال انفجار است و ترامپ گویا فقط می تواند توییت بزند! او با اشاره به آشوب اخیر نوشت: "کشور ما کاملا در حال از هم گسستگی است و با رهبری و مدیریت در واشنگتن انتظار این دست از آشوب و غارت را در جاهای دیگر آمریکا نیز باید داشته باشیم".


۲- مجله ‌ آلمانی اشپیگل ماه گذشته، مجسمه آزادی را در بستر بیماری تصویر کرده و نوشت "مدیریت فاجعه‌آمیز، آمریکا را به مرکز کرونا که با سقوط اقتصادی بی‌سابقه روبه‌رو است، تبدیل کرد. آیا شاهد انفجار ابرقدرت هستیم؟".


۳- اعتراضات به خاطر قتل یک سیاهپوست بالا گرفته. پلیس آمریکا سالانه ۱۰۰۰ نفر را به قتل می‌رساند که بیشتر سیاه پوستند. بیکاری، گرسنگی و بدهکاری غیر قابل تحمل را باید به علت بر افروختگی عمومی در ایالات متحده اضافه کرد.


۴- آشوب در مینه سوتا در حالی شعله ور شده، که آمار قربانیان آمریکایی کرونا از صد هزار نفر فراتر رفته و شمار بیکار شدگان، از مرز چهل میلیون نفر گذشته است.
۵- در کمتر از سه ماه، یک نفر از هر چهار آمریکایی بیکار شده. فقط در هفته گذشته، 2/1 میلیون نفر دیگر، شغل خود را از دست دادند. به گزارش سی ان ان، حتی در دوران پس از جنگ جهانی دوم که ماشین صنعتی متوقف شد، چنین بیکاری یی در آمریکا رخ نداد.


۶- سناتور الیزابت وارن می گوید "پاسخ  ترامپ به این بیماری کرونا، شکست در رهبری، سیاست و اخلاق بوده است". تجزیه طلبی کالیفرنیا را باید به بحران بیکاری، گرسنگی حداقل پنجاه میلیون نفر، و برافروختگی رنگین پوستان  اضافه کرد. آتش زدن پرچم، به کاری روتین  تبدیل شده است.


۷- ترامپ چهار سال قبل توانست بر توسن پر قدرت شبکه های اجتماعی سوار شود و بر غول های رسانه ای دموکرات ها غلبه کند اما حالا هم او می گوید با ید برای بازگرداندن آرامش به آمریکا، توییتر را ببندیم.


۸- امپراتوری آمریکا از همان جا در حال ضربه خوردن است که می خواست به دیگران ضربه بزند. توییتر که سال 88، معبر شبیخون سازمان سیا و برپایی آشوب در ایران بود، اکنون به عنوان ابزار آشوب در آمریکا عمل می کند. جهان این گونه است. مکر می کنید و مکر می بینید. چاه می کنید و ممکن است خودتان در آن سقوط کنید.


۹- ترامپ در حالی آمریکا را به نقطه انفجار رساند که چهار سال قبل، نارضایتی از بی عدالتی ها را علیه دموکرات ها سامان داد و سپس، به واسطه دوشیدن رژیم هایی مانند عربستان، توانست رونق نسبی در اقتصاد ایجاد کند.


۱۰- اما گویا یک ویروس کوچک، سلسله جنبان تحولات شگرفی در آمریکا شده، که شبیه آن را چند موریانه، با جویدن عهدنامه تحریمی مشرکان علیه مسلمانان تحت محاصره شعب ابیطالب انجام دادند.


۱۱- آمریکا به دیگ در حال انفجار می ماند. آمریکا در حال خود خوری است و شاید این خود خوری تا سرحد مرگ هم پیش برود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ابراهیم IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    15 1
    ان شاءالله
  • IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    10 1
    فرمایشات رهبر فرزانه را فراموش نکنیم آمریکا افول خواهد کرد غرب در انحطاط قرار خواهد گرفت
  • IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    9 1
    لعنت خدا بر برجامیون
  • تنبل IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    12 1
    قطره قطره جمع گردد.... وآنگهی دریا شود.... سیلی شود و ایالات متحده آمریکا را در خودش غرق کند. قطره قطره جمع گردد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس