به گزارش مشرق، صفحه اینستاگرام ویدئو کاست درباره آمار واقعی کرونا در آمریکا نوشت: اخیرا بی‌بی‌سی فارسی در گزارش‌های متعددی درباره آمار کرونا در ایران تشکیک کرد آنها مدعی‌اند مقامات ایرانی بخاطر حضور مردم در انتخابات، اعلام شیوع ویروس کرونا را به تاخیر انداختند.

این در حالی است که تحریم‌های آمریکا مانع خرید کیت تست کرونا توسط ایران بود و ظرف 24 ساعت از دریافت کیت از سازمان بهداشت جهانی اولین مورد کرونا رسما اعلام شد این اعلام، بر خلاف فضاسازی رسانه‌ای، دو روز پیش از انتخابات اسفند مجلس صورت گرفت.

اما گزارش اخیر نیویورک تایمز می‌گوید طبق بررسی‌ها آمار مرگ بر اثر کرونا در آمریکا با آمار رسمی اختلاف زیادی دارد این نتیجه با مقایسه روند مرگ و میر طبیعی در بازه زمانی مشابه در سال‌های قبل حاصل شده مرکز پیشگیری و کنترل بیماری، آژانسی وابسته به وزارت بهداشت و خدمات بهداشتی آمریکا است این مرکز در این بازه زمانی مرگ 146,254 نفر را بر اثر کرونا گزارش کرده

بررسی نیویورک تایمز آمار واقعی در همین بازه زمانی را 200,700 نفر نشان می‌دهد در حالی که هنوز آمار رسمی دولت به عدد 200 هزار کشته نرسیده است با این وجود، ایالات متحده بالاترین آمار ابتلا و مرگ کرونایی را دارد.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
    2 2
    یانکی هروقت دهنشو باز کرد یعنی داره دروغ میگه، در همه موارد هم صادقه، لطفا دیگه سوال نکنید!!!
  • IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
    2 1
    آیا شما هم امار ابتلای کنکوریها و خانواده هایشان را فاش می کنید؟ چرا همش امریکا ... امریکا ... آمریکا اب خورد . امریکا شکر خورد. بس کنید. ما را با آمریکای ملعون قرابت و اخوتی نیست .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس