کد خبر 1077195
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶
تبریک به ساکن صندلی ۲۴۵/ تشکر قالیباف از نمایندگان با ذکر صلوات/ عکس یادگاری نواب رییس

پس از اعلام نتایج انتخابات کرسی ریاست مجلس برخی نمایندگان به صورت انفرادی و برخی به صورت جمع دو نفره به سمت صندلی  ۲۴۵ یعنی صندلی محمد باقر قالیباف رفته و ریاست وی بر مجلس یازدهم را تبریک گفتند.

به گزارش مشرق، انتخابات هییت رییسه دائم مجلس در دستور کار دومین جلسه علنی مجلس یازدهم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

پیرو این انتخابات محمد باقر قالیباف با ۲۳۰ رای، مصطفی آقامیر سلیم ۱۲ رای و فریدون عباسی ۱۷ رای را به خود اختصاص دادند و نهایتا محمد باقر قالیباف، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و پردیس» با کسب اکثریت آرا به عنوان رییس مجلس یازدهم انتخاب شد.

 به سمت صندلی ۲۴۵

پس از مشخص شدن نتایج انتخابات کرسی ریاست مجلس  برخی به صورت انفرادی و برخی به صورت جمع دو نفره به سمت صندلی  ۲۴۵ یعنی صندلی محمد باقر قالیباف رفته و ریاست وی بر مجلس یازدهم را تبریک گفتند.

 همراهی با ذکر صلوات

در ادامه قالیباف به همراه احمد امیر آبادی فراهانی و با  ذکر صلوات از صندلی خود برخواست و به سمت رقبای خود یعنی مصطفی آقامیرسلیم و فریدون عباسی رفت.

 دیدار با رقبا

این دیدارهای چند لحظه ای به دلیل پروتکل های بهداشتی به دور از در آغوش کشیدن رقبا بود اما با این حال فریدون عباسی پروتکل بهداشت را کنار گذاشت و حداقل دو دستش را روی شانه قالیباف قرار داد که قالیباف هم در ادامه همین حرکت را تکرار کرد.

 قالیباف اما در ادامه عرض صحن علنی مجلس را جهت تشکر نمایندگان پیمود و از بسیاری از نمایندگان قدردانی کرد. در ادامه این دید و بازدیدها رییس مجلس یازدهم نیز کنار میز بانوان مجلس هم حاضر شد و از بانوان مجلس هم تشکر کرد.

 عکس یادگار نواب رییس

در ادامه این جلسه اما نتایج انتخابات نواب رییس هم قرائت شد و نهایتا امیر حسین قاضی زاده هاشمی و علی نیکزاد به عنوان نواب اول و دوم مجلس یازدهم انتخاب شدند.

 در ادامه نواب هم به سبک ادوار گذشته به هم تبریک گفته و دست بر گردن یکدیگر جلوی دوربین عکاسان خبری ایستادند تا  عکس یادگاری در صحن گرفته شود.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 4
  • علی IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
    29 7
    مردآخربین مبارک بنده ای است!اعتماد مردم نتیجه داد اثبات کنیم مردم اشتباه نکرده اند. حال روز بدرود راهمین اول کار ورودباید نصب العین قرارداد.روزی که مهلت خدمت ما تمام می شود روسفید وسربلندیم یا سرافکنده وخجل درپیشگاه خدا ومردم!بقول امیرالمومنین علی(ع): فرصت چون ابر می گذرند!
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
    39 4
    خدایا یعنی میشه بالاخره مقدمات ظهور آقا فراهم بشه یاحجه ابن الحسن عجل علی ظهورک
  • بهنام IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
    20 1
    محمد باقر قالیباف، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و پردیس!!! لازم به ذکر است نماینده مردم خوب اسلامشهر نیز می باشد.
    • IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
      5 0
      احسنت ...
    • IR ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
      4 0
      امروز ایشون نماینده تر شدن
    • سید محمد IR ۰۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
      1 0
      ایشون الان رئیس مجلس شورای اسلامی هستند و شانیت این جایگاه نمایندگی کل مردم ایران است. و صد البته مردم خوب اسلامشهر هم از این کُلِ بزرگ جدا نیستند.
  • محمدی نسب IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
    9 1
    ضمن تبریک به آقای قالیباف و نمایندگان جدید ، ای کاش برنامه کمک وزارت دفاع و سپاه یه صنایع داخلی در امر تولید لوازم سرمازا مانند کولر کمک می کردند تا مردم جنوب در خرید ملزومات زندگی مانند کولر تو مضیقه نباشند. قیمت هر کولر به قیمت خودرو نزدیک شده و صنایع داخلی تولیدی در این زمینه ندارند یا خیلی کم دارند لطفا کمک کنید تا بتوانیم کولرهای ایرانی خرید کنیم از وزارت صنعت و معدن کاری ساخته نیست لطفا برنامه ای هماهنگی جهت ورود وزارت دفاع و سپاه جهت کمک برای تولید کولر نمایند بدون کولر در جنوب نمیشه زندگی کرد.
  • محمد IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
    8 2
    قالیاف یادت نره مردم سرورته
    • IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
      9 3
      روحانی یادت نره مردم سرورتن
    • IR ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
      1 1
      روحانی و لاریجانی یادشان رفته بود که باید نوکر مردم باشند
  • نوروزی IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    0 0
    روزهای خوبی در راه است
  • محبوبه موفق اردستانی IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    1 0
    با سلام. از جناب آقای قالیباف خواهشمندیم در بدور ورود به مجلس درخصوص اعمال بیش از یک مدرک تحصیلی کارکنان دولت قانونی تصویب نمایند . تکلیف افرادی که قبل از سال 1393 استخدام شده اند چیست؟ چرا قانون باید عطف به ماسبق شود؟، هر چند به نظرم در حالت کلی این مصوبه دولت خلاف قانون است و باعث فسیل شدن بیشتر کارمندان دولت و تضعیف روحیه کارمند است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس