کودک‌کشی صهیونیست‌ها

این اقدامات که با حمایت رسمی آمریکایی‌ها صورت می‌گیرد، نشان دهنده سیاست‌های نژادپرستانه این رژیم تروریستی است.

به گزارش مشرق، از آغاز اشغالگری و فعالیت رژیم نامشروع صهیونیستی بارها رسوایی‌های پزشکی با موضوع استفاده آنان از بدن زنده یا بی جان کودکان یمنی و عرب برای آزمایش‌های پزشکی علنی شده است.

بیشتر بخوانید:

طرح‌های صهیونیستی برای بلعیدن قدس‌ +عکس

این اقدامات که با حمایت رسمی آمریکایی‌ها صورت می‌گیرد، نشان دهنده سیاست‌های نژادپرستانه این رژیم تروریستی است.

این گزارش، نمونه‌ای از این آزمایش‌های دارویی و پزشکی نژادپرستانه در حق کودکان عرب و به ویژه یمنی‌ها است:

بر اساس گزارشی که نشریه عبری زبان «ماکو» منتشر کرده، رژیم صهیونیستی بعد از ربودن کودکان مهاجر یمنی از خانواده‌هایشان اقدام به انجام آزمایش‌های پزشکی بر روی آنان کرده است.

موارد صورت گرفته از سال ۱۹۴۹ تا ۱۹۶۰ میلادی حاکی از گرفتن آزمایش خون از کودکان زنده برای اثبات اصلیت آفریقایی آنان و برداشتن امعاء و احشاء بدن کودکان مرده بوده است.

در این گزارش قید شده که آزمایش دارویی برای معالجه سوء تغذیه که طی آن یک نوع پروتئین در خون کودکان زنده یمنی تزریق شده، در نهایت منجر به مرگ آنان شده است.

 نشریه عبری زبان «یسرائیل هیوم» نیز در گزارشی آورده است که در دهه ۱۹۵۰ میلادی، وزارت بهداشت فدرال آمریکا آزمایش‌های مربوط به اشعه ایکس را به خاطر ممنوعیت معالجه با این اشعه به سرزمین‌های اشغالی منتقل کرد تا این آزمایش‌ها توسط صهیونیست‌ها بر روی کودکان مهاجر یهودی و شهروندان عرب در مناطق مثلث و الجلیل صورت بگیرد.

بنابر این گزارش، طی این آزمایش‌ها، برای رسیدن به راهی برای معالجه طاسی با استفاده از اشعه ایکس، بیش از ۱۰۰ هزار کودک مورد آزمایش قرار گرفتند و در نهایت این کودکان به بیماری سرطان دچار شده و بسیاری از آنها تلف شدند. 

 در همین خصوص، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» در گزارشی اعلام کرد که شرکت‌های اسرائیلی با موافقت وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی هزاران آزمایش خطرناک دارویی بر روی اسرای عرب و فلسطینی انجام داده‌اند که در نهایت بسیاری از اسرا به انواع سرطان و دیگر بیماری‌ها دچار شده‌اند.

منبع: نورنیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
    8 3
    اسرائیل بیست سال آینده را به لطف و اراده الهی نخواهد دید!
  • IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
    7 2
    جهان اگر خواهان آرامش است باید این راه را طی کند: اول ـ نابودی اصلاحات دوم ـ نابودی صهیونیسم
  • IR ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
    6 3
    هنوز مونده تا همه جنایات این وحشی ها آشکار بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس