کد خبر 1076907
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
سقوط آزاد سبد رای ترامپ

بررسی جدید موسسه بروکینگز نشان داده دونالد ترامپ جایگاه خود را در ایالت هایی که هیچ‌کدام از دو حزب اصلی و نامزدهای آنان پشتیبانی قاطع در آن ندارند و نقشی کلیدی در رای آوردن ساکن بعدی کاخ سفید خواهند داشت از دست داده است.

به گزارش مشرق، قبل ازشیوع کرونا در امریکا، ترامپ پیوسته به دستاوردهای اقتصادی خود در پایین آوردن نرخ بیکاری و رونق بازار سهام و صنعت نفت و گاز مباهات می‌کرد اما با شیوع کرونا، به نظر می‌رسد همه این‌ها یکباره در معرض نابودی قرار گرفته است.

بیکاری، به شکل چشمگیری افزایش یافته، بازار سهام شاهد خسارت‌های سنگینی بوده و صنعت نفت و گاز در اثر فروپاشی تاریخی قیمت‌های جهانی نفت در معرض ورشکستگی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

ترامپ: چین را غافلگیر می‌کنم

افزایش فاجعه بار آمار تلفات انسانی ناشی از کرونا که افکار عمومی این کشور بخش مهمی از ان را ناشی از بی کفایتی دولت ترامپ می داند نیز به مشکلات پیش گفته اضافه شده است.

در این شرایط بررسی جدید موسسه بروکینگز نشان داده دونالد ترامپ جایگاه خود را در ایالت‌های کلیدی (ایالت هایی که هیچ‌کدام از دو حزب اصلی و نامزدهای آنان پشتیبانی قاطع در آن ندارند و نقشی کلیدی در رای آوردن ساکن بعدی کاخ سفید خواهند داشت ) نسبت به ایالت‌های یک‌پارچه دموکرات یا جمهوری‌خواه، از دست داده است.

 جو بایدن در ۵ ایالت از ۶ ایالت محل رقابت اصلی شامل پنسیلوانیا، میشیگان، ویسکانسین، فلوریدا و آریزونا پیشتاز است و در کارولینای شمالی هم پابه‌پای ترامپ پیش می‌رود.
 این ایالت ها به احتمال زیاد تبدیل به «ایالات رقابتی» یا «ایالات‌میدان نبرد» خواهند شد. 

در ایالت‌های اوهایو، آیووا و جورجیا که ترامپ باید با فاصله از رقیبش جلو باشد، رقابت تنگاتنگ است.

منبع: نور نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
    35 0
    سگ زرد برادر شغال است.
    • سرباز IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
      14 0
      دموکرات و جمهوری خواه هیچ فرقی با هم ندارند به قول داداشمون سگ زرد برادر شغاله(البته دور از جون این مخلوقات خداوند)
    • IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
      3 0
      سگ زرد برادر شغال هست ترامپ قیافش اصل شغاله هرکی رای بیاره از این خانوم باز بهتره
  • IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
    13 3
    من صددرصد مطمئنم ترامب اين بار براى رياست جمهورى راى نمى آورد
  • مسلمان IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
    8 8
    سوال به فرض اینکه ترامپ رای نیاورد شما چه برنامه ریزی برای تعامل با رئیس جمهور بعدی دارید؟؟؟؟؟؟؟؟ مگر اوباما رئیس جمهور نبود!!! زمان اوباما چه کار کردید؟؟؟؟؟؟ هر کسی سرکار بیاید اوضاع مردم ایران رو به وخامت است !!!!!!!!!!!!!! چون شما اینطور خواستید
    • . IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
      9 0
      ما تعامل را کردیم. اونا باید برنامه ای برای بازگشت به برجام داشته باشند. ما دیگه به اونا نمیچسبیم که یک ملت را زیر بار تورم چند صد درصدی نابود بکنیم. از خود بطلب هر آنچه خواهی که تویی. زمان اوباما هم نزدیک بود پیروزی تاریخی به دست بیاوریم اما سران فتنه همه چیز را خراب کردند. در این زمینه توصیه میکنم مستند شورش در شهر را ببینید
  • FR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
    2 0
    انتخاب بین مشنگ و ملنگ ! خاک بر سر امریکاییهای احمق با این کاندیداهاشون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس