بنا و محمدی

محمد ابراهیم امامی با بیان اینکه حضور مربی تیم ملی کشتی آزاد در جلسه اخیر با رییس فدراسیون کشتی به تمامی حواشی ایجاد شده پایان داد، گفت: مشکلی برای ادامه کار سرمربیان تیم‌های ملی تا المپیک وجود ندارد.

به گزارش مشرق، سخنگوی فدراسیون کشتی در پاسخ به این سوال که با توجه به صدور مجوز آغاز فعالیت برخی رشته‌های ورزشی، آیا وضعیت آغاز تمرینات کشتی مشخص شده یا خیر، اظهار کرد: از آنجا که کشتی ورزشی پربرخورد و فیزیکی محسوب می‌شود هنوز زمانی برای آغاز تمرینات این رشته مشخص نشده و منتظر تصمیم ستاد مبارزه با کرونا در ورزش هستیم. اخیرا ۳۰ رشته ورزشی کم برخوردتر اجازه فعالیت خود را دریافت کرده‌اند و فکر می‌کنم با توجه به کاهش شیوع کرونا، کشتی نیز بزودی مجوز شروع تمرینات را دریافت کند.

بیشتر بخوانید:

کاوه: محمدی به کارش ادامه می‌دهد

سخنگوی فدراسیون کشتی درباره زمانبندی برگزاری مسابقات کشتی پس از جلسه کادرهای فنی تیم های ملی و مسئولان فدراسیون، گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده قرار است لیگ برتر کشتی از اول مرداد ماه به مدت ۲ ماه برگزار شود. همچنین رقابت‌های قهرمانی کشور در نیمه دوم مهرماه به عنوان اولین مرحله در چرخه انتخابی تیم‌های ملی در سطح کشوری برگزار خواهد شد و بعد از آن نیز رقابت‌های جام تختی در اواخر دی یا اوایل بهمن برگزار می‌شود. البته تمامی این تاریخ‌ها احتمالی است و بستگی به وضعیت شیوع کرونا در کشور خواهد داشت.

وی در ادامه درباره حضور غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در جلسه با علیرضا دبیر پس از قهر محمدی و حواشی که حتی احتمال قطع همکاری با سرمربی تیم ملی را نیز مطرح کرده بود، گفت: قهری در کار نبود که بخواهند آشتی کنند. گلایه‌هایی بود که بوجود آمده بود اما خوشبختانه با آمدن غلامرضا محمدی به جلسه فدراسیون کشتی حل شد. هیچ مشکلی برای ادامه همکاری با وی نیست و سرمربیان تیم‌های ملی طبق روال عادی به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

امامی در پاسخ به این سوال که پس با این اوصاف باید نسبت به حضور بنا و محمدی در راس تیم‌های ملی تا المپیک توکیو اطمینان داشته باشیم، خاطرنشان کرد: هم بنا و هم محمدی مثل همیشه کار خود را انجام می دهند و مشکلی وجود ندارد. برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی نیز برای حضور پرقدرت تیم‌های ملی در المپیک است کما اینکه ابلاغی هم که به این دو عزیز شده تا پایان المپیک است.

وی درباره آتش‌سوزی در خانه کشتی شهید صدرزاده نیز گفت: این حادثه چندان خسارت مالی نداشت چرا که آتش خیلی زود مهار شد و به تشک کشتی و تجهیزات آسیبی وارد نکرد. این مجموعه پس از ۵۰ سال به نوسازی نیاز مبرم دارد و همانطور که در خانه کشتی شهید هادی با کار بزرگی که صورت گرفت، نوسازی به صورت اصولی انجام شد، خانه کشتی شهید صدرزاده نیز نیاز به مرمت و نوسازی دارد. این حادثه زنگ خطر بود تا به این مسئله توجه جدی شود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس