فیلم/ ژنرال آمریکایی: ونزوئلا یک مزیت استراتژیک برای ایران است

تحلیل ژنرال آمریکایی از اقدام ایران برای ارسال محموله نفتی به ونزوئلا.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
    1 0
    این در مرحله کنونی آغاز راه هست . در واقع آمریکای لاتین برای ایران مزیت استراتژیک است که ونزوئلا در قلب آن قرار دارد . این اقدام مردم پسند موجب دلگرمی همه آزادگان لاتین زبان است که میبینند کشوری حتی در دوردست توان همکاری و همیاری برای گذر از استیلای امپریالیست آمریکا با آنان را دارد . و هر آنکه در این مهم . اثر بخش باشد مورد احترام ذاتی آنهاست . چنانچه کمک های ایران در بخش های مختلف بتواند به این کشوری که تا کنون طی چند سال اخیر تحت فشار و تحریم های سخت قرار گرفته موجب رونق اقتصادشان شود . جدا از مبادلات و سود بازرگانی طرفین. باعث ایستادگی و مداومت بیشتر این مردم تحت ستم آمریکا شده و چه بسا مایه امیدواری برای مردم دیگر کشورها که کشوری هست که در شرایط دشوار همه جوره در کنار آنان خواهد بود و خواهان اتفاقات بهتر در کشورشان که حاکمانشان دست نشانده کودتای آمریکا میباشند شوند و اوضاع منطقه بسمت دگرگونی و اتفاقات مهمتر و بقولی مهیج تر پیش برود . که آمریکا و دوستان را از همین اکنون نگران کرده . چون آنها آنجا را مانند کف دست شان میشناسند و شاید بیشترین مداخلات آنها در همین منطقه بوده باشد . و از امتیازات فراوان آن بهره فراوان طبعا برده اند و هر کاری که دلشان خواسته با این مردم کرده اند .
  • IR ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
    2 0
    امریکایی ها سعی می کنند از این اقدام اقتصادی در ذهن دنیا یک اتفاق امنیتی برعلیه خود شان بسازند و بگویند ما برای دفاع از خود اقداماتی خواهیم کرد. حالا سوال این است دستگاه دیپلماسی و رسانه ای ایران چه راهبردی برای خنثی کردن این تفکر و نقشه پلید امریکایی ها دارد ؟ متاسفانه 40سال است انها ذهن مردم دنیا را فریب می دهند و کسی نیست برای روشنگری ذهن مردم دنیا برنامه ریزی بکند ؟ به غیر از مواردی که سخنان مسئولین کشور هست وزارت ارشاد و خارجه چند پاسخ به رسانه های غربی داده اند ؟ وانها چند خبر. مقاله. تیتر و...برعلیه ایران زده اند؟
  • IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
    1 0
    تو حالیت نیست، غربگدا های ما میگن نیست یعنی نیست، فهمیدی؟؟!!
  • احمد IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
    8 0
    یک زمانی کشور پرتغال آمد بندرعباس را تصرف کرد وتمام افتخار پادشاه وقت (شاه عباس ) بازپس گیری آن بود حال از بندر عباس به ونزوئلا یعنی ابرقدرت دنیا وکدخدای غربزدگان بنزین صادرمی کنیم ونمی توانند مانع شوند آیا این افتخار بالاتر از آن افتخار نیست؟
    • IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
      0 0
      به نظر بعضیا فقط اگر رئیس جمهور آمریکا به ایران رفت و آمد داشته باشه و ما اینجا مک دونالد و برگرکینگ و ازین آشغال فروشیها دا‌شته باشیم افتخار بحساب میاد وگرنه شما به مریخ هم جنس صادر کنین مهم نیست، واقعأ میگم!!!
  • CA ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
    1 0
    آمریکا توی آمریکای لاتین فقط از طریق قاچاقچی ها رژیم های بعضی از اون کشورها را گرفته . در واقع آمریکا فقط با بمب و موشک و تروریسم و فاشیسم و ساخت انواع گروههای تروریستی دولتها را تغییر می‌دهد ولی کشورهایی مثل ایران و چین هم با قدرت اقتصادی و هم قدرت نظامی و هم بیدار کردن مردم از طریق دفاع از حقوق شان این کار را انجام میدهد. برای همین آمریکا نه غلطی میتواند بکند و نه میتواند از آن کشورها در مقابل این روش حفاظت کند و دیر یا زود کل پادشاهی شان در همه جا از بین خواهد رفت و نئولیبرالیسم و فاشیسم و تروریسم به تاریخ خواهد پیوست. بازی روانی و شخصیت پردازی و فمینیسم و سو استفاده از آسیب های روانی و آسیب پذیری های فنی بزودی به تاریخ خواهد پیوست و اقتصاد این کشور تروریست از جا کنده خواهد شد! مرگ بر نئولیبرال

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس