کد خبر 1076372
تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۳
برنامه ورود نفتکشهای ایرانی به ونزوئلا

تاکنون دو نفتکش از ۵ فروند نفتکش‌ جمهوری اسلامی ایران که فرآورده های نفتی خود را به مقصد ونزوئلا حمل می‌کنند وارد آب‌های منطقه انحصاری اقتصادی این کشور شدند.

به گزارش مشرق، نفتکش "فارست" که دومین شناور از ناوگان 5 فروندی نفتکش‌های جمهوری اسلامی ایران است که فرآورده های نفتی را به مقصد ونزوئلا حمل می‌کند شب گذشته (یکشنبه)حدود ساعت 2400 به محل اسکورت رسید و با همراهی ناوهای نظامی ونزوئلا عازم بندر تخلیه شد.

بیشتر بخوانید:

این نفتکش روز سه شنبه 26 می حدود ساعت 16/30 به وقت محلی به بندر «پانتا کاردین»(Punta Cardin) محل تخلیه محموله خود خواهد رسید.

نفتکش سوم بنام فاکسون نیز روز چهارشنبه 27 می حدود ساعت 1400 به وقت محلی به موقعیت اسکورت در آبهای منطقه انحصاری اقتصادی ونزوئلا در دریای کارائیب خواهد رسید.

نفتکشهای ایرانی پس از ورود به آبهای منطقه انحصاری اقتصادی ونزوئلا از هوا و دریا توسط جنگنده، بالگردها و رزم ناوهای این کشور اسکورت می‌شوند.

منبع: نورنیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
    8 2
    افساد طلبان با دم تکان دادن در برابر غرب در این 7 سال گذشته؛ آمریکای جنوبی را با یک بازار تقریباً یک میلیارد نفری از دست داده و این جبهه را به یانکی های تروریست واگذار کردند... چاره اش نسخه عین الاسد است. زور در مقابل زور. دیپلمه آسی کیلو چند؟ برجام کیلو چند؟ اصلاً گلابی کیلو چند؟ قانون جنگل در مقابل قانون جنگل... ده سال پیش باید این رویه انجام می شد...
    • IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
      0 0
      دو زار بده آش
  • ش. AE ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
    8 1
    اقتدار امروز ایران در سایه خدای متعال و در سایه رهبری و ادامه راه شهدا و مدیون همه شهیدان هستیم باشد فراموش نکنیم شهدا ناظر ما هستند در این آزمون سر فراز بیرون آمدیم
  • اصغر IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
    0 0
    وقت اون رسیده که ایران عزیز و سایر مردمان آزاده جهان کشتی حامل مواد غذایی و بهداشتی را روانه یمن کنند تا فصل جدیدی از ظلم ستیزی و ظالم هراسی در عالم آغاز بشه. بِنَصْرِ اللَّهِ ۚ يَنْصُرُ مَنْ يَشَاءُ ۖ وَهُوَ الْعَزِيزُ الرَّحِيمُ(آیه 5 سوره روم)
    • ابوعلى IR ۰۵:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
      0 0
      اره والله ، از تركيه كه كمتر نيستيم ، پيرارسال بود كه اردوغان براى فلسطينى ها كمك ارسال كرد ، ما هم بايد فراخوان بين المللى بديم و اعلام كنيم در فلان تاريخ مشخص رهسپاريم به سوى يمن ! يمن جان آمديم !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس