کد خبر 1076291
تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۴:۴۵
دزد نمایه

یک مقام پلیس آگاهی به شهروندان توصیه کرد با رعایت نکاتی ساده از سرقت منزل پیشگیری کنند.

به گزارش مشرق، سرهنگ جوشن سهرابی گفت: درصورتی که شهروندان به خانه‌ای دیگر نقل مکان می‌کنند باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به تعویض قفل‌های آن اقدام کنند.

رییس پلیس آگاهی استان بوشهر بیان کرد: همچنین باید از رها کردن منزل خالی از سکنه بویژه در سه روز آخر هفته و در روزهای تعطیل جدا خودداری شود و فرد مراقب در منزل حضور داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

دزدی درخت‌های گران قیمت در کانادا +فیلم

سهرابی اظهارداشت: شهروندان باید از نگهداری طلا جات، سکه و وجه نقد در منزل خودداری کنند و آن‌ها را به صندوق امانات بانک‌ها بسپارند.

وی گفت: در زمان حضور آشنایان دور و نزدیک در منزل، مواظب اموال خود از جمله طلاجات، ساعت، وجه نقد و سایر اموال گران بهای خود باشند.

رییس پلیس آگاهی استان بوشهر  در پایان خاطرنشان کرد: ایجاد رابطه سالم با همسایه‌ها و از سوی دیگر نصب چراغ‌های تایمردار که در ساعات مختلف روز و شب به دلخواه شما روشن و خاموش شوند به پیشگیری از سرقت کمک می‌کند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
    1 0
    قفل ضد دیلم روی درب و حفاظ ضد دیلم مقابل بالکن، پاسیو و پنجره ها نصب کنید که حتی اگر دزدان تا پشت درب و پنجره ها هم رسیدند بدون هیچ اما و اگری نتونن وارد بشن مگر اینکه خودتون درو. براشون باز کنید که در این صورت هم یک گاوضندوق ضد دیلم مجهز به قفل ضد زورگیرزی تو خونه داشته باشید که قابلیت اتصال به زمین و دیوار هم داشته باشه و تمام اموال با ارزش را داخل اون گاوصندوق ضد دیلم که مجهز به قفل ضد زورگیری است بذارید تا نه بتونن اذیتتون کنند و نه سرقت کنند
  • عبدالله IR ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
    0 0
    دزدی نکنید تا دزد هم به سراغ خانه شما نیاید...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس