گچساران

چندین روز است که آتش به جان جنگل‌های شهرستان گچساران افتاده و با وجود بسیج همه نیروها و امکانات، همچنان به نابودی جنگل‌ها و مراتع این شهرستان ادامه می‌دهد.

به گزارش مشرق، چندین روز است که آتش، کوه‌های شهرستان گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد را در می‌نوردد. روز گذشته با تلاش‌های صورت گرفته، آتش خاموش شد اما به دلایل مختلف از جمله وزش باد و شعله‌ور شدن کُنده‌های نیمه‌سوخته باز هم زبانه‌های سرخ آتش به نابودی جنگل‌ها و طبیعت شهرستان گچساران ادامه دادند.

بیشتر بخوانید:

آخرین اخبار از آتش‌سوزی گچساران

دستور فرمانده کل سپاه برای اعزام دو فروند بالگرد به گچساران

دو دستگاه بالگرد هوانیروز ارتش و یک دستگاه بالگرد شرکت نفت گچساران از صبح امروز به کمک آمده و نیروها را به ارتفاعات منتقل کردند و عصر امروز نیز اولین هلیکوپتر آبپاش هوافضای سپاه به منظور خاموش کردن آتش و جلوگیری از آتش‌سوزی مجدد جنگل‌ها، وارد گچساران شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
    0 0
    سلام .کاش عکس اتیش در روز اول رو داشتم براتون میفرستادم .اتیش در نقطه پایینی که از کوه حداقل 200 متر فاصله داشت شروع شد .که خیلی راحت میشد جلوشو گرفت .اما واقعیت امر اینه همگی تا دو سه روز به همدیگه این مشکلو پاس میدادن .تا اتیش به کوه و جنگلهای بلوط و بادام .ذاذالک.و خیلی گیاهان دیگه کاملا از بین رفته .و صحنه های دلخراشتر هم حیوانات کباب شده در اتش بود .از کبک کوهی تا ... خلاصه این همه ضرر زیان به طبیعت رسید .چند روز هم همه دستگاه پای کار اومدن اما .خاموش نشده و تنها با اب پاش خاموش شه.جا داره تو این رسانه از ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی تقدر تشکر کرد برا ارسال بالگرد و اب پاش یا حق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس