کد خبر 1075179
تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲
دبیر

مدیر فنی تیم های ملی کشتی آزاد با تاکید بر اینکه بر خلاف نظر برخی از دوستان، رییس فدراسیون اولین نفری است که باید پاسخگوی نتایج المپیک باشد، گفت: جلسه روز گذشته خوب بود و محمدی به کارش ادامه می دهد.

به گزارش مشرق، محسن کاوه درباره حضور غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در جلسه دیروز(چهارشنبه) با رییس فدراسیون کشتی و اینکه آیا محمدی کماکان به عنوان سرمربی تیم ملی به کار خود ادامه خواهد یا خیر، اظهار کرد: بله. ایشان سرمربی ما هستند و دارند به کارشان ادامه می دهند. مقداری کدورت پیش آمد و شاید هم یکسری از دوستان این وسط آتش بیار معرکه شدند. ما در گام نخست با رییس فدراسیون صحبت کردیم و بعد از آن با سرمربی تیم ملی صحبت داشتیم. ان‌شاءالله در کنار هم هستیم و باید برای روزهای آینده برنامه ریزی کنیم.

بیشتر بخوانید:

دبیر: محمدی به رفتارش ادامه بدهد، قطع همکاری می‌کنیم/ دیکتاتور نیستم

وی درباره اینکه آیا گلایه شدید رییس فدراسیون از سرمربی تیم ملی برطرف شده یا خیر، گفت: بله. به هر حال اختلاف نظرهایی درخصوص نحوه اجرای چرخه انتخابی رخ داد. به اعتقاد من اولین نفری که باید جوابگوی تمام مسائل باشد رییس فدراسیون است و تمامی اتفاقات به ایشان برمی‌گردد.

کاوه خاطرنشان کرد: شاید یکسری از دوستان بگویند اگر در المپیک نتیجه نگیریم سرمربی تیم ملی است که باید پاسخگو باشد اما من می گویم اولین نفر که در این مورد پاسخگوست رییس فدراسیون است چرا که تمامی ارکان فدراسیون زیر نظر اوست. در کنار آن فکر می‌کنم با تعامل بتوانیم امور را بخوبی پیش ببریم.

مدیر فنی تیم ملی کشتی آزاد، تصریح کرد: دیروز جلسه خوبی برگزار شد و همینکه دبیر و محمدی در کنار هم نشستند خوب بود. ان‌شاءالله در روزهای آینده بهتر از این هم می شود. فقط از یکسری دوستان خواهش دارم بگذارند مقداری در آرامش کار کنیم و زود قضاوت نکنند. قطعا در سایه آرامش بهتر می توانیم به موفقیت برسیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با آمدن به جلسه با رییس فدراسیون موافقت خود را با چرخه انتخابی تیم ملی اعلام کرده است یا خیر، گفت: خود آقای دبیر هم گفتند که دغدغه اصلی شان این است که عدالت در انتخاب نفرات تیم ملی اجرا شود و اعلام کردند در حال واکاوی آن هستند و حتما نظرات سرمربیان و ما خواسته می شود. یکسری بند و تبصره دارد تا در نهایت با جمع بندی و نظرخواهی تیم فنی، بهترین روش اجرایی شود. خوشبینم به اینکه اتفاق خاصی نمی افتد و همه چیز خوب تمام می شود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس