کد خبر 1076034
تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۰
شمال سوریه

نیروهای ترکیه و مزدوران تروریست آن بیش از 30 غیرنظامی را در روستایی در استان الحسکه ربودند و در چند روستای دیگر بیست هزار هکتاز زمین کشاورزی را به آتش کشیدند.

به گزارش مشرق، نیروهای ترکیه و تروریست‌های تحت حمایت آن ده‌ها غیر نظامی را در روستای «تل حلف» شهر راس العین در شمال غرب الحسکه ربودند.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه(سانا)، گروه‌هایی از نیروهای اشغالگر ترکیه و شماری از مزدوران آن با حمله به خانه‌های روستای تلف حلف از توابع شهر راس العین بیش از ۳۰ نفر از اهالی را ربوده و به مکانی نامعلوم منتقل کردند.

بیشتر بخوانید:

عکس/ صف کودکان اهل ادلب برای اصلاح مو

ژنرال حفتر و امارات به دنبال انتقام‌گیری از ترکیه +تصاویر

جزئیات سرقت ارتش آمریکا از بانک تجاری سوریه

روستای تل حلف که از اکتبر گذشته تحت اشغال نظامیان ترکیه و مزدوران آن است طی ماه‌های گذشته شاهد انفجارهای متعددی بوده که با کشته و زخمی شدن شماری از غیرنظامیان و همچنین تعدادی از مزدوران ترکیه و وارد آمدن خسارات مالی به اموال عمومی و خصوصی همراه بوده است.

خبرگزارس رسمی سوریه(سانا) همچنین گزارش داد:«گروه‌های تروریستی مورد حمایت ترکیه به جنایات خود علیه مردم در استان الحسکه ادامه می‌دهند و صبح امروز کشتزارهای وسیعی را در چندین روستای تابع تل تمر و ابوراسین در استان الحسکه به آتش کشیدند».

منابع بومی این منطقه گفتند که گروهی از مزدوران ترکیه صبح امروز بیست هزار هکتار از مزارع جو و گندم روستای الداودیه، ملانوری، العریشه، الجمیلیه، عبدالسلام و العزیزیه از توابع شهرهای تل تمر و ابوراسین در استان الحسکه را به آتش کشیدند.

تروریست‌ها پیش از این در نوزدهم ماه جاری هم زمین‌های زراعی روستای ام الکیف، الدرداره و الطویله از توابع شهر تل تمر را به آتش کشیدند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
    13 3
    مشرق این ترکیه خیلی بده اه
  • IR ۰۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
    1 2
    لشکر سایبری ....حملههههههه خخخخخ
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
    5 2
    حتما اون ۳۰ نفر تروریست بوده اند
    • ایران GB ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
      2 2
      حتما دزدها تروریست اند
  • مهران IR ۰۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
    0 2
    من از یک منبع دیگه خوندم کردهایی که بدست ترکیه از اونجا اخراج شدن این اتش سوزی رو را انداختن . خبر قبلی هم کامنتشو گذاشتم. الله اعلم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس