الحسکه

نیروهای ارتش ترکیه و تروریست‌های همسو با این کشور پس از چهار روز قطعی بار دیگر آب شهر الحسکه را به روی مردم این شهر بستند.

به گزارش مشرق، ارتش و مزدوران ترکیه در شمال سوریه بار دیگر جریان انتقال آب به شهر الحسکه را مسدود کردند. این در حالی بود که دولت سوریه صبح امروز جریان آب را به راه انداخته بود.

«محمود عکله» مدیر سازمان آب الحسکه به خبرگزاری سانا گفت که نیروهای ارتش ترکیه و مزدورانشان کارگران سازمان آب را از ایستگاه پمپاژ آب بیرون انداخته و مانع ادامه کار آن‌ها شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

مردم در شمال شرق سوریه نظامیان آمریکایی را وادار به عقب‌نشینی کردند

به گفته وی صبح فردا بار دیگر کارگران برای وصل کردن آب به ایستگاه خواهند رفت چرا که هیچ راه دیگری برای رساندن آب به نیم میلیون جمعیت شهر الحسکه و مناطق اطراف آن وجود ندارد.

شورای شهر الحسکه امروز برای حل مشکل آب شرب اهالی مجبور به استفاده از تانکرهای آب شد تا مشکل چاههای آب «علوک» و ایستگاه پمپاژ آب حل شود.

 صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) نیز امروز اقدام رژیم ترکیه و گروه‌های تروریستی آن در قطع آب آشامیدنی شهر الحسکه و شهرک‌های حومه آن را  محکوم و تأکید کرد که این اتفاق زندگی و جان حدود نیم میلیون نفر را در معرض خطر قرار داده است، آنهم در زمانی که دنیا  برای مقابله با ویروس کورنا را قبل از گسترش بیش‌تر آن تلاش می‌کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
    19 8
    از کسانی که الگوشون شمر و عمر هست اینجور کارا برمیاد.
  • فرهاد IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
    16 20
    مرگ بر ترکیه تروریست
  • ایران DE ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
    15 23
    مرگ بر ترکیه مرکز پرورش و نقل و انتقالات تروریست جهان از داعش تا النصر
  • علی خدایی IR ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
    4 4
    کلا سیاست عردوغان این طوری است خود سخنان عردوغان بود تقریبا چند سال پیش عردوغان گفته بود که ما آب داریم و اونا نفت و بنزین باید تقاس کنیم منظور از اونا ایران را هم شامل میشد گفته هاش و میگفت اگر با آب نفت و بنزین هایشان را عوض نکنند با این روند تجارت کنیم اون موقع بجای آب نفت میخورند می گفت و ورودی های آب ها را به سوی ایران و عراق و سوریه بسته بود و جلوش سد می بسته بودند
  • ع IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
    5 2
    دیگ به دیگ میگه روت سیاه
  • مهدی ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    2 2
    هیچ واژه ای برای توصیف وحشیت رژیم تروریستی ترکیه به ذهنم نمیاد حال این مردم برگرفته از گذشته سراپا ننگشونه اجداد اینام کاری جز قتل عامو ظلم نمی کردند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس